Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Мисля си аз, че може да ти опира в под калниците... ако е до 8 J ще бъде добре, но все пак и 19ката стои много много голяма, за нашите малки коли. По-добре 18ка, аз бях на 225/40/18, 8 J и нямах никакви проблеми. Сега съм със 17ки и бих казал, че е по-комфортна колата и волана е по-лек 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи с какви си сега , но ако скочиш от 15-ки на 19-ки ще усетиш разлика в разхода , няма да ти се повиши с 1-2 литра на 100 км разбира се , най много половин литър да гълта повече. 
Обаче по твърдо возене , повече концентрация върху пътя , защото такива джанти се кривят дооста лесно особено с 40-45h на гумата ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега venkYYY има ли голама разлика в разхода???

Както каза колегата по-горе разлика няма да усетиш, твоя мотор има сила да движи с тези джанти, най-много да ти качи с литър, което ме съмнява :) Зависи в какъв град си, ако често се налага да спираш ще ти го качи с литър, иначе честно казано ме съмнява :)

 

П.с.- Джанти кривят само хората които не пазят и не помпят гумите както трябва.. аз 18ките ги помпах на 3.0-3.2 атмосфери и нямах никакви проблеми, при положение, че в Петрохан бях ударил в една дупка в която си мислех, че ще срежа гума и счупя джанта... но нямаше нищо за мой късмет :) Сега 17ките ги помпя на 2.9 - 3.0 атмосфери и пак не мърдат, просто трябва по-внимателно защото при така напомпани гуми спирачния път се увеличава.

Редактирано от venkYYY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука се дават прогнози за времето на база на наплюнчен палец...

Нито някой споменава ширина на гумите в единия и другия случай, нито тегло на колелата/джантите...! Интересна и почти не безсмислена дискусия :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тези дали ще тичат на сива а 3 ка ???Кои от двата варянта бихте избрали ?Искам да се допитам понеже вийдам че, разбирате от тези неща!

post-87572-0-48358200-1399884348_thumb.j

post-87572-0-16297700-1399884580_thumb.j

Редактирано от DOBROSLAV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е изцяло въпрос на вкус и единственото от значение е на теб какво ти допада. Щом питаш обаче - аз бих избрал третите. Нито едни от двете не ми допадат дори малко, без значение от цвета на колата... И все пак ако трябва да си избирам между двете наказания май с вторите ще ме е с четвърт идея по-малко срам :) но отново - това е ИЗЦЯЛО въпрос на личен вкус, абстрахирайки се от качеството (или липсата на такова) на тия марки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

П.с.- Джанти кривят само хората които не пазят и не помпят гумите както трябва.. аз 18ките ги помпах на 3.0-3.2 атмосфери и нямах никакви проблеми, при положение, че в Петрохан бях ударил в една дупка в която си мислех, че ще срежа гума и счупя джанта... но нямаше нищо за мой късмет :) Сега 17ките ги помпя на 2.9 - 3.0 атмосфери и пак не мърдат, просто трябва по-внимателно защото при така напомпани гуми спирачния път се увеличава.

 

Как издържаш да караш на 3 бара направо не знам? По принцип от А3 не може да се очаква да вози прилично, още повече като имаме предвид и БГ пътищата, ама това на 3 бара е прекалено според мен. :D

При мен така 17-ките гумаджиите ги бяха направили на около 3, ама усетих, че има нещо нередно. Карах ги на около 2,4-2,5, а по спомен в Autodata-та им даваха даже даже да са 2,2 ако не се лъжа.

 

А иначе на въпроса на колегата DOBROSLAV - трудно може да се кажа, кои ще отиват на Сива А3-ка, ама ако слагаш такива задължително помисли и за по-големи дискове. Такива "отворени" джанти изглеждат нелепо със стоков 288мм диск, стои точно като DVD. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@lowforce, на 2.2 дават за Германия, Австрия... и т.н. ние с нашите "ендъци"(ями)  в които можеш да клекнеш и да се скриеш, караме на 3, че и повече :D Между другото туко що ходих да си махам гумите, и явно от това напомпване се бяха залепили така зверски, че гумаджиите с мъки ги отлепиха от джантите  :D

Редактирано от venkYYY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налягането не се определя спрямо терена, а спрямо натоварването и сцеплението, в зависимост и от размера на гумите. А гравитацията е горе долу същата между Германия и България, така че аз бих се придържал към предписанието на производителя. Както сам отбеляза сцеплението намалява доста при пренапомпани гуми. А сцеплението пък на българската настилка далеч не е като на немската... По-добре изкривена джанта пред изкривен череп...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене като се отвори  капака  на резервоара ми пише доста подробно с колко бара да карам. Доста добре е описано и за размера на гумите и за пасажерите ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички коли е така. Или от вътр. страна на капака на резервоара или отстрани на шоф. врата както е при мен. Аз си спазвам предписанието там, преди дълъг път качвам малко налягането предвид факта, че колата е по-натоварена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Както сам отбеляза сцеплението намалява доста при пренапомпани гуми. А сцеплението пък на българската настилка далеч не е като на немската... По-добре изкривена джанта пред изкривен череп... 

 

аз съм много съгласна с това.

карам ги на 2.2 отпред и на 2.0 отзад, до сега крива джанта не съм имала.

Ако натоварвам колата много много, на 2.5 всичките.. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То сцепление по нашите пътища липсва, ако сте забелязали на стар асфалт (такъв който най често се вижда по второстепенните пътища) сцеплението е доста по добро.

Аз моите 18ки ги карам на : 2.4 отпред , 2.3 2.2 отзад и въпреки че предните гуми са хубави ( благодарение на колегата Tsvetkov83 :zustimm:  )  пак си ги върти колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, гледам, че всички карате с доста по-ниско налягане на гумите от мен.. Да ви попитам, кривили ли сте джанти, правили ли сте балони на гумите и най-фаталното чупени джанти? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам 17-ките на 2, 2.2 някъде. Зимата 16-ките и тях на толкова. Не съм имал проблеми до сега. Ама тия гуми как ги въртите? ASR не е ли сериен при 8P поне ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Никога не съм кривил джанта или увреждал гума. Никога обаче не съм и карал с боклучави/евтинджос-ментак алу джанти - или оригинални, или от признат производител.

Не бих се обзаложил и кое е по-опасно за самата гума - да треснеш силно пренапомпана гума в дупка... Това повишено налягане в момента на удара някъде избива и когато си на ръба на еластичността на гумата....

Иначе и аз карам или на предписанието, или даже 0,1-0,2 под него когато не ми предстои дълъг път (градско). При дълъг път ги качвам предвид повишеното натоварване и по-оптимален разход на гориво. Но отново в рамките на предписанието за по-натоварен автомобил. От както ретрофитнах и TPMS системата съм с още една идея по-спокоен, че карам с правилното налягане на всички гуми във всеки един момент.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...