Ivo_Dinkov Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 По- безопасно е да треснеш пренапомпана гума спрямо това да скочиш в дупката с мека гума.В първия случай налягането го държи гумата- може да издържи и 4 атмосфери, няма страшно от повече налягане. Обаче с мека гума 100% ще имаш инцидент- накълцана гума в най- добрия случай, в най- лошия гума, джанта, носач, стебло амортисьор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Трудно ми е да се съглася. В случая не говорим за "мека" гума а за "правилно напомпана" гума! Какво налягане според теб ще има гума на 3 бара в момента на трясъка пради компресия? Къде ще избие това? Очевидно в най слабото място на гумата... А при 2.2/2.5 очевидно всичко ще е в рамките на същите ~3 бара... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 @Moonland във Враца в каква дупка ударих, едва ли не добре, че ги напомпвам повече... на връщане през деня като я видях направо се очудих как така не съм заглъзнал в тази дупка Гумите бяха 2002ра година дот, не бяха нацепени.. но пък издържаха без проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Враца е специален сличай. Там и луноход би закъсал )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 'Игличката' на вентила ще избие първа пред това да се пръсне гума- имаш 4-5 слоя каучук с бандажиращи пластове между тях и носят доста на налягане. Естествено, ако се забие нещо остро, ще е малко по- ефектно пръсването при по-напомпана, но резултата ще е същия тогава независимо от напомпването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Не говоря за пръсване, а за балони (което е слабост на конкретно място, била тя фабрична или от старост). Там никакви 5 пласта не носят - просто се издува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 14 Май 2014 Доклад Share Публикувано 14 Май 2014 При напомпана повече от предписанието гума и дупка, естествено, че ще гумата ще издържи. Може да се издуе, но гумата държи големи bar налягания. Вече зависи дали е или не до толкова остър ръб. Вижте си гумите, там допуските са големи. При по- мека гума, спукване и балони са много по- вероятни, съответно и кривене на джанта. Може да ми друса повече, но предпочитам така, пред подутини на всяка неравност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 14 Май 2014 Доклад Share Публикувано 14 Май 2014 Аз имам един бърз въпрос, шлиците на волана на а3 8л след фейс същите ли са като от С6 Ц5 пак фейс ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A 3 Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Знам че не е тук мястото, за което предварително се извинявам. Може ли някой да каже какво означова това от снимката, показва се когато си поиска на борда (кофти е, че и не се вижда хубаво).Ще съм много благодарен , ако помогнете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Да натиснеш спирачката, за да провери и крушките на стоповете.След натискане на спирачката, ще ти изпише ОК, ако не е изгоряла.Ако прекодираш таблото на друг език, различен от немски, вместо надпис, ще ти показва задраскана крушка и при натискане на спирачка, пак ще пише ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 15 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Стоп светлина (изгоряла или лош контакт).И все пак не разбрах като знаеш, че хич не му е тука мястото на тоя въпрос, защо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A 3 Публикувано 16 Май 2014 Доклад Share Публикувано 16 Май 2014 Защото тук ще получа отговор на въпроса ми от Вас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 16 Май 2014 Доклад Share Публикувано 16 Май 2014 Колеги моля ви за бърз отговор и без нападки моля.. окачването на Ауди А3 8L и Сеат Ибиза 96та? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 16 Май 2014 Доклад Share Публикувано 16 Май 2014 (Редактирано) За гумите.При мека гума, шансът да се спука или да направи балон и т.н. е много по-голям. Москвича едно време го бяхме забравили на 1.5 и на Петрохан му се разгони фамилията. Пренапомпани гуми, ама много, също са опасни, а и друса много яко.Враца вече не е за луноход. Днес минах от там и има светлина в тунела. Започнали са яко кръпки и вече има повече асфалт от колкото дупки Редактирано 16 Май 2014 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 16 Май 2014 Доклад Share Публикувано 16 Май 2014 Ако видя на входа откъм Мездра, точно до Техно полиса май беше дупката... нея я ударих и късмет, че бях надул хубаво, нищо им няма на джантите, прави на конец Което ми напомня, че се продават спешно... Съжалявам ако се счете като спам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 16 Май 2014 Доклад Share Публикувано 16 Май 2014 Колеги моля ви за бърз отговор и без нападки моля.. окачването на Ауди А3 8L и Сеат Ибиза 96та?Айде бе хора, толкова разбират всички, че сега никой неможе да ми даде отговор.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 venkYYY въпреки, че не виждам да си задал някакъв конкретен въпрос(то май въобще никакъв не си задал де), предполагаемото питане от твоя страна сигурно е дали са съвместими... Това което аз знам е, че Ибиза се прави на платформата на Поло и не мисля, че ще се получат работите, докато Леон-а вече е на платформата на Голф/А3 и там съм почти на 99% сигурен, че нещата са съвместими. Все пак не е лошо да посъбереш и други мнения, защото и аз не съм много сигурен в информацията която имам и може и да бъркам в твърдението си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Голф 4/А3 8л/Леон 1М(май така се води)/Октавия 1 и Толедо 2 са на една платформа, а за ибиса: The Mark III Polo shared its platform with the SEAT Ibiza Mark II. The Ibiza was actually launched before the Polo, and shared essentially all its mechanicals, the dashboard and other interior components, although there were no body panels shared between the two cars. The saloon and estate versions of the Mark III Polo were actually re-badged SEAT C?rdoba models, and had no body panels in common with the Polo hatchback. The SEAT Inca and Volkswagen Caddy vans were also based on this model. The Volkswagen Lupoand SEAT Arosa were also based on a shortened version of the Mark III Polo platform.The Mark IV Polo continued this trend of platform sharing, with the SEAT Ibiza Mark III and ?koda Fabia Marks I & II both being developed on the same platform and featuring several of the same engines. Редактирано 17 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 (Редактирано) Съжалявам, че не съм задал конкретно, но принципно имах в предвид пружини + амортисьори дали са еднакви Но май наистина са на различна платформа, както и предполагах, благодаря на отзовалите се! Редактирано 17 Май 2014 от venkYYY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Колеги кажете мнение за спортни амортисьори Боге? или вообще за марката като цяло, как е, дават ли дефекти... гледах в продавалника 4 амортисьора за супер тънката цена и ако е добра марка направо да ги поръчвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Целта на тази тема , отдавна си отиде .... Има отделна тема защо не задаваме въпросите си там ? Темата е супер яка и последните 3-4 страници са напълно излишни... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 (Редактирано) Целта на тази тема , отдавна си отиде .... Има отделна тема защо не задаваме въпросите си там ? Темата е супер яка и последните 3-4 страници са напълно излишни... Просто тук всички пишат , между другото не съм се хвалил, но и аз си оправих старите така изтрити плафони гумата излиза само с лакочистител и после пръскане с черен мат П.с. - @Viper, евала човек, мега яката кола имаш! Пък и с фотоапарата бая добре се справяш Редактирано 17 Май 2014 от venkYYY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 (Редактирано) @Moonland от къде взе плафона, ще е трепач ? Аз съм със светлинен пакет, обаче на задния плафон нямам 2-те дупчици хммм Редактирано 17 Май 2014 от TeRRaNoiD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 17 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Нямаш щото съм ги правил аз. Няма фабричен заден плафон с амби за А3 Интеграцията на амбито е мое дело Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване