manoleo Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 (Редактирано) Май такива крушки ти трябват (W16W) Редактирано 3 Май 2019 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audilina Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 On 31.1.2019 at 5:52 PM, Vantage said: Просто колата ти НЕ е фейслифт, от тук идва разликата в таблата. Иначе, лично на мен "старото" табло ми допада повече...но си е въпрос на вкус, разбира се. Доста е отживяло старото табло, с червено.... за времето си бе ОК, но нещата отдааавна подминаха червения цвят монохромно е достатъчно “зле”, поне да е бяло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 Вие сега разбрахте ли че "нещата отдавна подминаха червения цвят"? Те нещата отдавна подминаха А3 8P като цяло, така че цвета на таблото ни е последния проблем. Въпрос на вкус, както е казал колегата по-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Май 2019 Доклад Share Публикувано 4 Май 2019 На @Vantage вкуса му идва,само от чипосването на BKD-то.Бем ти и циферблатите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 тихо, че карам на 1.7 налягане, а ми подшушнаха, че хибридът може да понесе 1.8-9...ама на моторът май няма да му е много-много кеф За таблото, ясно е- в бяло изглежда поне по-модерно,но вкусове всякакви...а и така или иначе не караме модерни коли- и преди 5 години като я взех не беше актуална, не ми се мисли сега каква е И да не съм много оффтопик- чакам да пристигнат нови фарове и някои други дреболийки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 зависи как и къде му се даде това 1.9бара. Щото ако е в ниските... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 Няма смисъл- дори и моментната мощност и въртящ момент идват в повече на колата...причините са предното предаване и простото окачване. Сцеплението е зле и понякога дори и при даване на газ направо на 3-та в бууст, колата се чуди как да хване пътя и се опитва да тръгва на страни...малко като бмв До края на лятото слагам съединител Sachs Performance(дават го до 550 нютона), нов дебитомер(сегашния е чао и е спрян) и ще бутнем софтуера с цел максималният въртящ момент да идва малко по-рано...в момента колата е малко лагава и идва на 2500-600 с цел горе-долу да пази стоковия съединител, ама и тва не го спасява...вече ако искам повече коне, минавам на друга, по-добра платформа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 (Редактирано) Направих нещо като фейслифт. Колата е 2004год. и си беше с двойната решетка. Сега е като на снимките по-долу. Решетките на фаровете за мъгла си ги направих сам, но не станаха добре. Някой има ли представат дали и къде се продават решетки с подобна "шарка"? Искам да наподобяват голямата решетка. Редактирано 6 Май 2019 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Embolado Публикувано 7 Май 2019 Доклад Share Публикувано 7 Май 2019 Здравейте! Не е точно модификация, но е проблем, с който се ядосвам доста време. Колата е Audi A3 sportback 2009 - фейслифт 1,9 тди 105 коня BLS ръчка 5 скорости. Закупих колата края на септември, нов внос от Австрия. Още при прибирането към вкъщи, забелязах, че има едно тресене на волана около 130км/ч. Гумите, с които купих колата бяха ДОТ09. Разбира се обвиних тях и веднага купих 4бр. зимна Фулда 205 55 16 и ги монтирах на оригиналните джанти (57,1мм , без втулки) Проблема е следния - имам вибрации във волана при около 130км/ч само при ускорение по голям баир. При по-висока скорост сякаш значително намаляват. След като видях, че проблема не е в стари гуми, баланс и т.н. реших да видя как са вътрешните карета. Колата в момента е на 76 000 км - всичко е оригинално по окачването. Дясното вътрешно каре все пак имаше минимален луфт - смених го - никакъв резултат. После смених и другото каре - отново никакъв резултат. Колата тресе при даване на газ, когато отпусна газта всичко е точно. Напоследък забелязах, че когато климатикът е пуснат - вибрациите са по-силни. Това значи, че когато двигателят е под по-голям товар, има повече вибрации. Забелязвам също, че понякога, когато спра на голям наклон мотора леко подскача - когато пусна климатика всичко е наред. Демпферът се чува много леко сутрин, но не вярвам да е в него проблема. Всичко си е перфектно, пък и при 130км/ч оборотите са доста високи за тази къса кутия - изключвам проблема да е от там. Гледахме и тампоните на мотора - всичко ми се струва, че е наред. Единствено чувам някакъв звук при рязко подаване и отпускане на газта в градски условия. Звука се чува точно пред мен - дали левият тампон не е проблемен? Предните дискове са чисто нови - Ate Power Disck - също ги изключвам. Много интересно е когато колата е на автопилот по магистралата - при зададени 130км/ч и равен участът - всичко е наред. Когато обаче дойде баир и колата си подава газ, за да поддържа зададената скорост, вибрациите се появават. Къде може да е проблема? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedking Публикувано 7 Май 2019 Доклад Share Публикувано 7 Май 2019 (Редактирано) Може би имаш тръгнало каре. Преди 2-3 години така купихме един Нисан Примера на дядото на жената и той тресеше леко при ускорение, но с времето тресенето се усили и се оказа от вътрешното каре на лявата полуоска. Сменихме е и всичко се оправи. Интересното беше че не се чуваше щракане при завиване, както обикновено се чува, когато има проблем с каре. Sent from my VKY-L09 using Tapatalk Редактирано 8 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Embolado Публикувано 7 Май 2019 Доклад Share Публикувано 7 Май 2019 Вече 40 000км го чакам да "тръгне" . Освен това и двете вътрешни карета са заменени. Нищо не се промени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedking Публикувано 7 Май 2019 Доклад Share Публикувано 7 Май 2019 Ние сменихме цялата полуоска с каретата, щото беше по евтино и имаха на склад.Sent from my VKY-L09 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 7 Май 2019 Доклад Share Публикувано 7 Май 2019 Колеги, тази дискусия тотално не е за тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoynoff Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 On 5/3/2019 at 11:07 AM, ivan.ganchev said: Здравей, 1. Воланът бюджетно може да го минеш с боя за кожени якете Silver, изкарва 3-4 месеца и минаваш пак. 2. Декоративните дръжки може с някакъв спрей за пластмаса, колегите които са освежавали може да споделят. При мен са обшити с кожа. 3.Промяната на интензивността работи при пусната първа степен. Ако и тогава не става, най- вероятно ново лостче . Да попитам и аз нещо: Към колегите със стопове от Sportback Facelift какви крушки използвате за задна светлина ? Първо бях с по-малките от снимката долу, после сложих по-голямата: има някакъв лек ефект, но все още не виждам нищо вечер ... Здрасти. Пробвах го това с боята и се получи бих казал прилично. Заинтригува ме с шитите декоративни дръжки. Може ли малко повече инфо. А за лостчето - явно е за смяна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Въпросните декоративни дръжки се свалят и се облицоват в кожа. Много хора го правят и изглежда добре, ако е направено като хората. Аз лично моите предпочетох да ги боядисам черен гланц(или както някои му казват, пиано лак). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoynoff Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Изглеждат много добре и се вписват също толкова добре и в интериора. Почнах да се замислям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 преди 56 минути, manoleo написа: Въпросните декоративни дръжки се свалят и се облицоват в кожа. Много хора го правят и изглежда добре, ако е направено като хората. Аз лично моите предпочетох да ги боядисам черен гланц(или както някои му казват, пиано лак). С каква боя, Манолео!? И мойте са издрани! С тези седалки цепиш мрака, много са готини! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Снимката е примерна, не е неговата кола (по буустметъра познах ) И именно заради кожените елементи в интериора на колата от снимката, дръжките се връзват добре...ако нямаш нищо с кожа вътре, не знам дали ще стоят ок...тогава според мен по-добър вариант е боя/фолио. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Да, снимката е примерна. Моят интериор е доста по-"постен", с изключение на седалките. Моите са по-хубави. Иначе дръжките ги пръснах с обикновен черен спрей и отгоре двукомпонентен безцветен лак. Правих ги преди около 3 години и коро ще трябва или да ги полирам, или да пръсна пак с лак защото има вече драскотинки. За тапицирането с кожа съм съгласен с Vantage. Трябва да има с какво друго в интериора да се върже, за да изглежда добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Снимката е от на човек от форума на колата, не помня ника точно, скоро беше писал друг, че я е купил от него. Дръжките ги беше тапицирал във Вилнер и по спомен цената беше 400 лв. (пак по спомен и се надявам да беше за 2-те :D). Иначе и аз моите ги бях направил по подобен начин без да имам кожен салон :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 400лв? Аз се надявам да е било и заедно с маншона на скоростния лост + ръчната спирачка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Нормална цена за Вилнер...ама аз съм си скъсаняк и предпочитам боичка и фолио Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Ето тук беше описал нещата човека, има и други интересни работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Уау, какъв пост! Питам се дали е дал повече пара за колата или за доработките?! @manoleo,кажи каква боя,де? А, да спрей, сега видях! Читави дръжки и от англичанка могат да се вземат,не би трябвало да има разлика, че аз със стопове се прецаках и сега на задна ми свети червено... Трябва да питам в Пластидип,каква цена ще дадат,че не са евтини! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Пластидип за дръжките ли? Според мен по-добър резултат се постига с боя и лак за кожа от тук. Аз съм ползвал черна боя с лак полу-мат от този сайт за възстановяване на бутони по таблото, както и на елементи от корите на вратите и резултатът е много добър. Недостатък е че трябва да се пръска с аерограф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване