Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Не е в теб проблемът. Нещо го затвориха сървъра със снимките и сега е активен отново, но с друг домейн. Нямам права да редактирам старите си постове, а да занимавам админите с толкова теми е безумие.

 

А за спойките, явно не си ги направил много добре, щом пак имаш ядове. И моя и на другите хитъра си работят екстра след ремонтите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам от къде мога да намеря вътрешни дръжки за 2/3 врати за ауди а3 2009 год но да са светещи и как става самото инсталиране?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,от къде мога в варна да си купя мини исо пинове ,не мога да монтирам амбиента ,два дни обикалям из варна няма никъде .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

@Moonland Човек ти в един от постовете споменяваш че си ретрофитнал модул за налягане на гумите на 8P

 

Това от къде става и как се проверява дали го има ? 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз,

 

Включени Дневни светлини North America (само къси без габарити), защото вярвам че стоповете се виждат по-добре като почнат от спряло а с промяна на интензитета  от габарити (личен опит)...  

 

Едни найт-бреикърчета и ще видим довечера колко го бива фара на 8п марк2.... 

 

Намален интензитет на 50% ...  - засега на светло ми се струва че наит-бреикърчетата светят по-силно с намаления интензитет от обикновения филипс който извадих от фара...

 

Чекче на Emergency Brake Flash Light Active (това се надявам никога да не ми трябва ама по-добре да е включено) 

 

Планирани модификации за следващия месец: светлини в завой, като си намеря 30 байтов Хаи сентрал електрик модул :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това последното с халогена е много смотана опция. Все едно ти е изгорял другият халоген и честно не виждам да е чак толкова практично. Според мене излишно ще се набиеш с повече пари за този модул. Но ти си знаеш , количката си е твоя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти караш предполагам предимно в равното :) Иначе и аз си го мислех дотолкова излишно е че просто може да си карам Претрохан с пуснати халогени и то е същото :)

 

Ама ме гложди от вътре да си го имам в списъка с екстрите към колата, а и полицаите няма да ме спрат за халогени като имам светлина в завой само на единия ... а и да ме спрат ще пиша възражение че имам светлина в завой фабрична екстра, а не че съм си пуснал халогените...

 

Почнах да го чаткам как работи това с модулите на аудито и въобще не ме притеснява да сменям, а и в ebay между 80-100 долара има поне 10тина модула от който да избирам 

 

За мен например темпомата ми се струва по излишен (като човек дето се качва 2 - 4 пъти пъти годишно на магистрала), а ми трябва само ръчка и кабелче и някой да изреже кората и да го свърже :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То при автопилота философията е обучението на новият кормилен модул. Иначе за чарколяка не е сложно. Но да за мене и това си е излишна екстра.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 50 минути, venomcorp написа:

То при автопилота философията е обучението на новият кормилен модул.

Че, защо според теб трябва да го сменя?

 

Преди 12 часа, coolice написа:

 а ми трябва само ръчка и кабелче и някой да изреже кората и да го свърже

Не ти трябва кабелче. Ти си с цялата решетка и кабелчето фабрично си го имаш поставено. Трябва ти лостче и кора (или да ти я изрежа ;)).

 

Преди 14 часа, venomcorp написа:

Това последното с халогена е много смотана опция. Все едно ти е изгорял другият халоген и честно не виждам да е чак толкова практично.

Аз съм с "халогени в завой" и намирам екстрата за доста приятна. Само ме дразни, че всяка седмица все се намира някой "умник", на който да обяснявам, че не ми е изгоряла едната крушка, а просто завивам :D.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като прочета "халогени", "халогенките" и т.н. за фаровете за мъгла и направо ми причернЕва.... Малко по-сериозно! :D

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venomcorp човек мен steering wheel модула  отговаря на изискванията (на с 1К0 на АH) снимах си го вчера ама само една снимка и тя взе че се оказа размазана) а кодирането е реално само една цифра да иде на 4 с фис и с темпомат, доколкото почнах да го разбирам (без да се правя на експерт) как са го направили да работи от ВАГ и ми се струва супер логично направено , единствено че не се смятам за сръчен с ръцете да правя кабелчета по инсталацията и да си срежа кората :)

 

Не съм си поръчал кабел още да си я ръчкам сам защото няма Уиндоус и на двата лаптопа съм с линукси  и ще трябва да си вдигна една виртуална машина с уиндоус и да наглася да работи на нея, а на всичкото отгоре тези на склад 66 идваха на CD (за старата кола бях купувал от тях) а лаптопите ми нямат CD (имам си външно cd в София) няма смисъл да си купувам и cd (просто след 20тина дни ще си го наглася) :)

 

@bsdnikolov като се прибера в София ще пиша на лично и за темпомат и за какво може да намери твоя човек евентуално дето ти намирал части (ще си заплатя за всичко колкото кажеш) (Ръчка  /  К ревизия комфорт модул) ако можеш да ги намериш и стига да имаш времето и желанието да ти се занимава :)

 

Иначе още се чудя къде ще го ползвам този темпомат, ама да има екстри :)

 

@ole това се е превърнало в родово наименование , като ксероркс / ксерокопирам, и гедоре (все едно аз да се дразня че че казват че ми ксерокопират (вместо минолтокопират) нещо на не ксерокс машина ), едно време като бащата беше сложил такива на жигулата на дядо ми (преди да му излязат вноските за москвич) абсолютно всички в България им казваха халогени... и все още като се споменат така се разбират за какво става на въпрос...

 

ПП иначе засега екстрата която ми липсва е това за гумите (мисля че ми липсва защото при запалване не светва лампата при чека - поне доколкото гледах вчера), Имах го на около 5 години по стария от аудито ми Мини Купър и беше реализирано от BMW с датчиците на ABS (обикновенно след гумаджия даваше фалшива тревога щото на нито един не му работи като хората часовника :) - както някой казват на манометрите, да напомпат гумите еднакво) но два пъти ми е давало истинска (единия път ми спаси  труд по смяна на гума на дъжд ) ударих дупка в гео милев в една локва  в една от вътрешните, датчика след няма и 50 метра светно и директно с ниска скорост отидоха на шипченски при онези гумаджии срещу дънкин донътса (гумата даже не успя да спадне като хората) 

 

Та чакам Moonlad да каже как го е направил може да се окаже лесно и софтуерно ако е като на bmw ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, coolice написа:

може да се окаже лесно и софтуерно ако е като на bmw ..

И при теб може софтуерно, чрез датчиците на ABS-а. На Васко ( @POPCORN ) му го направих точно така.

Трябва ти бутон TPMS за централната конзола и буксичка за него. Прокарва се един кабел от модулът на ABS-а до бутона. Останалото е софтуерно активиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги питам в Порше че ако им звъня по моргите май ще ме гледат странно, а и копчетата само не трябва да са толкова скъпи има шанс в морга да ми искат повече за копче от оригинално

 

http://www.realoem.me/Audi/RDW/A3/2006/412/R/9/941/941050#6

 

8P0927121

 

И някой ако знае каво е това soul black със същия номер - буксичката за него ли е ? че като гледам схемата маи само предницата на бутона предлагат a буксичката може да в другия край на кабела на абс модула (това не ми е силна област) 

 

 

@bsdnikolov Със сигурност значи ще искам да ти подосаждам като се прибера в Сф... стига да имаш възможност :) 

 

пп в realoem.com който е за бмв пишат и цени в долари като си я обърнеш в лева и се сложи 20% ддс горе долу излизаше цената от камор или дару ама ваговете май е важно да пазим тайна...

 

8P0927121.png

Редактирано от coolice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Soul black (индекса "5PR) е цвета на бутона, тук реално няма други цветове, но при много части има и тези индекси са важни.

Цената му в Порше е 40 лв. без отстъпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много :) те предполагам ще разберат и буксата коя е и ще могат да я поръчат (разбах какво е имал в предвид bsdnikolov като му огледах снимки... (трябва ми и буксата за отзад) 

 

Иначе точно както предполагах за цените в ebay най-добрата оферта е 18 долара за използвано  и другите са 25-30 евро (това е защото ваг не си казва цени по сайтовете и може да се спекулира)

 

Аз съм си купувал от Камор гумички за педалите на купъра по 8 лева :) $4 мисля бяха в realoem.com на магазинера или продавач консултант - не знам как е правилно да се каже (защото при тях е много лъскаво направено), даже не му се вярваше че това струва толкова :) че  даже ги нямаха налични и даже и с поръчка от германия дойдоха след няколко дни... :) 

s-l1600.jpg

s-l1600 (1).jpg

Редактирано от coolice
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста полезна екстра е TPMS-а.На Тигуан имах такава и действа чрез датчиците на ABS-а.

С една дума-монтирайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Честито! Това е една наистина смислена(поне според мен) модификация. Би ли споделил малко подробности? Примерно колко ти струваше, къде е правена колата, тези данни от дино ли са, пуши ли повече?

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ходих до Порше Изток... Копчето е с поръчка, но имаха проблем във софтуера (трябвало да им излиза за всеки детайл каква е буксата и даже какъв е кабела като дебелина, но това не им работеше и не излизаха буксите )  Ще проверя другата седмица...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Vantage написа:

На BKD мотор:  хибридна турбина + софт =  202 к.с / 435 нютона. 

Време беше да бутнем и малко под капака :)

 

Сподели и мен ме интересува живо!:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, manoleo написа:

 Би ли споделил малко подробности?

 

  Като за начало смених съединителя и маховика, за да съм сигурен, че съм минимизирал шансовете за неприятни изненади след това.

Изпратих турбината ми в JR Turbo и я направиха хибрид- 800 лв. Колата е настройвана в Oemotorsport(в Горна Оряховица)- 420 лв е софтът. Човекът си поигра и съм доволен от работата му.

 

IMG_20180925_113116.jpg

 

  Цифрите са от дино като даже има още малко потенциал, но на съединителя ше му е лошо :hilezh: Хубаво е да се отбележи, че този тип дино е дооооста песимистично- например на Dynojet-а на Адлер, колата ще изкара по-високи стойности...но не сухите цифри са важни.

 

  Колата се държи много приятно и опредено ще пляска по-силни коли, НО....няма сцепление. За пролетта задължително  ще трябва да взема по-добри гуми, защото с толкова въртящ момент на един мост не е лесно.

 

 

Редактирано от Vantage
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С модерните триноги камери няма къде да се радва човек на мощна кола.Излиза му доста скъпо удоволствие барабар с глобите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ускорението от 0 до ограничението ти е най-големия кеф,максимални скорости не се гонят,поне за мен е така.Или като върнеш предавка да дръпне рязко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...