Jump to content

Кажете мнение за OBD II и 1.8Т


Recommended Posts

Здравейте колеги,

Скоро време ще пускам лизинг на някаква газова,че не се търпи с тоя бензин вече,така и така ще е лизинг поне да е по-хубава.Смятам от разликата в цените да си покривам вноската поне на 60-70% карам средно по 800-1000км на месец!Та гледам ги тия ОБД 2 дето комуникират с компа и се чудя има ли смисъл да се дават повече пари за тях или не?Как мислите Фобос или Рензо ,гледам че и двете имат ОБД,като цяло бутилката ще си е нормална,не на мястото на резервната,пълначката ще е до тази за резервоара,и последното изискване е да може да носи поне до 190-200коня,че мисля чип да слагам?Като цена смятам някъде към 1400лв,вярно ли смятам или може и по-малко и повече да дойде!Колата ми е тази от подписа,нямам проблеми с нея до сега,а между другото трябва да сменям свещите харесал съм някакви бошове платинум с 3 електрода,ще станат ли за гас?Много въпроси,но е така...благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно ГИ-то, Фобос и Ланди Ренцо нямат нищо общо. Едното е мерцедес другото датчия. Ако не е голяма разликата в цената слагай Ланди Ренцо. Иначе предната ми кола и слагах Фобос, но това беше преди 4-ри години, тогава бяха добри и явно се стараеха повече. Тогава имаше два инжекциона висок и нисък клас. Аз сложих високия и нямах никакви проблеми. Сега обаче са някаква шитня имат няколко  класа и общо взето приятели които карат с Фобос не са доволни. 

А за свещите, ако ще слагаш ГИ си вземи свещите, които са по предписание за колата ти, вярвай ми ще работи най-добре. Не слушай хора, които ти препоръчват специални свещи за газ или с няколко електрода - файда никаква. Единствено ако ти се дават повече пари си вземи едни иридиеви там ще усетиш разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата май е към 500лв (не знам кой фобос има ОБД). Евтините Ланди нямат ОБД. Ако се слага само за икономия - не мисля, че си струва. С теоретичната разлика от 0.5-1л тия 500лв ще се избиват 40-50к км, а може и никога:).

За 1400-1500 може да се сложи бигас с обд с двоен изпарител и тръба и клапани подходящи за чипнат мотор, зависи от избора на бутилка и пълначка.

 

За чип - винаги е хубаво (за мен всъщност задължително) да се сложи предварително. Така ще имаш оптимални дюзи за чипа.

Не е лошо, когато чипваш колата, да кажеш, че ще слагаш газ, за да ти настроят по-агресивно аванса.

 

Свещите за този мотор са едноелектродни. Аз залагам на НГК или Денсо. По твой избор иридиеви, платинени или иридиево-платинени, стандартни или по-студени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ланди и Ландиренцо имат 4модела ГИ с ОБД в зависимост от комп и дюзи с различни цени.Проходили са отдавна и не правят сега първи стъпки.Такава разлика няма и никога не е имало.Трябва да си зададем въпроса има ли този автомобил нужда от ОБД?Според мен не и най добре е да се сложи специален турбо кит който ще се справи отлично при чипването.Свещите вземай такива които са предписание за работа на бензин.Лек ден и успех в избора!                                                                                                                                             

Редактирано от landir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата не го интересува колко модела Ланди има (повечето модели не говорят добре), а каква е разликата между уредба със и без ОБД. Преди няколко месеца разликата беше близо 500лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи и напиши на автопроизводителите да не правят толкова модели щот не говори добре :badgrin: :badgrin: :badgrin: .Не четеш май какво ти пиша?Никога АМА НИКОГА НЕ Е ИМАЛО ТАКАВА РАЗЛИКА В ЦЕНАТА!!!!Това е за най скъпия ОБД ГИ!Колегата ако иска ще ме пита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами повечето сериозни производители на автърмаркет оборудване нямат хиляда класа от един продукт:).

Примерно Кейхин, когато се продаваха в БГ, нямаха по няколко класа. Виале - също.

 

Разликата, за която съм написал в първия си пост, е между фобос и ЛР.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да се изкажа и аз по темата фобос срещу ланди. Един приятел има А4 1.8Т 180 коня. Сложи фобос в сервиза на Eurogas(на мнения по форумите са много силни). Сложили са инжектори на 3ома които са доста бавни. Бензиновите му времена стигат до 25мс и с тези инжектори нещата просто не се получават. При настъпване остават постоянно отворени и колата присецва. Автоматичната настройка хич не я бива и колата буквално не става за каране само с автоматична настройка. Той си купи кабел и нови дюзи които да пробие на по-голям размер. Резултата е горе долу плавно вървене, но пак има присецване на пълна газ в началото. С много зор и пипане нещата са горе/долу. Аз от друга страна за моето 1.8Т 150 коня си свалих газовата уредба от друга кола и си я монтирах сам. Уредбата е Ланди Ренцо Омегаз Ево. Сервиза в който беше монтирана оригинално е някъде в Княжево. Това което не ми хареса е, че изпарителя който бяха сложили беше най-слабия предлаган който по книжка е до 90кВ което са малко над 120 коня и аз лично не виждам как би се справил със 150. За това единственото което смених по уредбата беше изпарителя. След монтажа направих една автоматична настройка и колата си върви бих казал идеално. Фобоса на моя човек не вярвам някога да тръгне така. Имай предвид, че той си играе всеки ден по малко и оптимизира нещата и все още не може да стигне нивото на автоматичните настройки на Ландито. Ако не искаш да имаш проблеми си сложи Ланди в официален сервиз това е моето мнение. И фобоса става, но само ако имаш кабел за донастройка в последствие. И само за протокола да кажа, че моя приятел преди да си купи кабела за настройка на Фобоса няколко пъти ходи в сервиза на Eurogas, но нещата просто не им се получаваха.

 

И накрая по темата за OBD. И 2те уредби за които споменах нямат връзка по OBD. Ландито дори без нея се справи доста добре на едно просто ауто. Аз имам вагком и ще си следя тримовете и ще си правя донастройки при нужда. Просто за момента не съм имал време да се закача и да направя някакви промени ако е нужно.

Редактирано от ugeorge
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с 1.8т 150кс.  фобос с 3ом рейка. По мнение на колега от форума тази рейка идва бавна за 1.8т, по-добрия вариант бил 1.5ом. Имам доверие на майстора си, но все пак го попитах, защото има разлика във вървежа м/у газ бензин и няква досадна загуба на мощност в 3-4к оборотра, точно когато  колата трябва да изригне... Отговора в друга тема беше такъв: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=145694&hl=

И сега последно ядовете от бавната рейка ли са или нещо друго?

Питам защото не разбирам а искам най-после тая кола да тръгне нормално..

П.с Сори за офтопика :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се изкажа и аз по темата фобос срещу ланди. Един приятел има А4 1.8Т 180 коня. Сложи фобос в сервиза на Eurogas(на мнения по форумите са много силни). Сложили са инжектори на 3ома които са доста бавни. Бензиновите му времена стигат до 25мс и с тези инжектори нещата просто не се получават. При настъпване остават постоянно отворени и колата присецва. Автоматичната настройка хич не я бива и колата буквално не става за каране само с автоматична настройка. Той си купи кабел и нови дюзи които да пробие на по-голям размер. Резултата е горе долу плавно вървене, но пак има присецване на пълна газ в началото. С много зор и пипане нещата са горе/долу. Аз от друга страна за моето 1.8Т 150 коня си свалих газовата уредба от друга кола и си я монтирах сам. Уредбата е Ланди Ренцо Омегаз Ево. Сервиза в който беше монтирана оригинално е някъде в Княжево. Това което не ми хареса е, че изпарителя който бяха сложили беше най-слабия предлаган който по книжка е до 90кВ което са малко над 120 коня и аз лично не виждам как би се справил със 150. За това единственото което смених по уредбата беше изпарителя. След монтажа направих една автоматична настройка и колата си върви бих казал идеално. Фобоса на моя човек не вярвам някога да тръгне така. Имай предвид, че той си играе всеки ден по малко и оптимизира нещата и все още не може да стигне нивото на автоматичните настройки на Ландито. Ако не искаш да имаш проблеми си сложи Ланди в официален сервиз това е моето мнение. И фобоса става, но само ако имаш кабел за донастройка в последствие. И само за протокола да кажа, че моя приятел преди да си купи кабела за настройка на Фобоса няколко пъти ходи в сервиза на Eurogas, но нещата просто не им се получаваха.

 

И накрая по темата за OBD. И 2те уредби за които споменах нямат връзка по OBD. Ландито дори без нея се справи доста добре на едно просто ауто. Аз имам вагком и ще си следя тримовете и ще си правя донастройки при нужда. Просто за момента не съм имал време да се закача и да направя някакви промени ако е нужно.

Нещо не се връзват нещата, ако ние сме монтирали уредбата няма начин да присецва, това не се е случвало никога, аз такава кола не съм издавал на клиент, или ако е присецвала е било по вина на свещи и запалителна система, с уговорка след смяна на свещи да мине за донастройка, дори при най-лютите чипове сме успявали да постигнем отлична работа, така че тук става дума за клевета, а не за някакъв технически проблем.

 

Ние в Еврогаз даваме три години гаранция на Фобос 1, и всяка една гаранционна кола има възможност по всяко време да получи безплатна настройка ако на клиента не му харесва нещо в работата на газовата система, досега нямаме случай в който турбинно Ауди да е присецвало или да не е вървяло добре по вина на газовата уредба, така че твоя приятел ако има дори най-малка забележка по работата на колата си, и ако въобще съществува такъв човек, веднага ми го изпрати още в понеделник, да видиме къде му е проблема.

 

А колкото до колата на vladyp, тя имаше проблеми с турбината, последния път изкачвахме баир на бензин и той ми каза "виждаш ли как не върви", наистина нямаше мощност на бензин, нямаше как да и помогна повече с настройки, разбрахме се след ремонта да се обади, ако вече си е поправил турбината, и ако на бензин вече върви добре, ще трябва да се настрой и газовата, иначе мощност на газ няма как да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, не знам ти ли пишеш или твоя колега, защото последния път като настройвахме колата, беше с твой колега, той почна да превключва газ, бензин, газ, бензин, и колата наистина не набираше като хората.Сам съм се убедил че за да почне да върви хубаво на бензин си трябва малко каране, да може да се адаптира компа иначе се шашка..

По мнение на твоя човек, проблема беше механичен, според него с турбото! Отидох до майстора, правихме диагностика, чистихме - дебитомер, дросел, кулера и датчика за входящия въздух, и наистина вървежа на бензин се подобри, просто е имало нужда от тези манипулации, ако след тях има нужда от донастройки на газовата да идвам да настройваме пак? Дано от това да не върви на газ като хората! Ще ми се и с по-бързата рейка да пробваме!

Проблем с турбината нямам и слава бого, беше уж по-ниско налягане от рециркулационния клапан, но в последтствие се оказа нормално и че клапана си работи!

Сори пак на колегата, че му спамим в темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се усеща разлика в мощността между газ и бензин трябва да пипнем настройките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Има разлика, по-нагоре съм написал какво се случва!

да бе и на мене ми бяха запушени тръбите за газта и новите филтри. После сменяхме компютри и какво ли не.....

не ги умеят тези ТръЦове, макар че газифицирали една летяща чиния на един Марсианец, така разправят :beammeup:

МаЙстори какво да ги правиш :bgdev:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам на 100%, с Ланди Ренцо съм и за сега никакви ядове :) Някой ден ако ми омалеят 180те магарета и се чипСна, ще видим вече как ще са настройките.

Поздрави!

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...
On 7/21/2013 at 8:48 AM, eurogas said:

Нещо не се връзват нещата, ако ние сме монтирали уредбата няма начин да присецва, това не се е случвало никога, аз такава кола не съм издавал на клиент, или ако е присецвала е било по вина на свещи и запалителна система, с уговорка след смяна на свещи да мине за донастройка, дори при най-лютите чипове сме успявали да постигнем отлична работа, така че тук става дума за клевета, а не за някакъв технически проблем.

 

Ние в Еврогаз даваме три години гаранция на Фобос 1, и всяка една гаранционна кола има възможност по всяко време да получи безплатна настройка ако на клиента не му харесва нещо в работата на газовата система, досега нямаме случай в който турбинно Ауди да е присецвало или да не е вървяло добре по вина на газовата уредба, така че твоя приятел ако има дори най-малка забележка по работата на колата си, и ако въобще съществува такъв човек, веднага ми го изпрати още в понеделник, да видиме къде му е проблема.

 

А колкото до колата на vladyp, тя имаше проблеми с турбината, последния път изкачвахме баир на бензин и той ми каза "виждаш ли как не върви", наистина нямаше мощност на бензин, нямаше как да и помогна повече с настройки, разбрахме се след ремонта да се обади, ако вече си е поправил турбината, и ако на бензин вече върви добре, ще трябва да се настрой и газовата, иначе мощност на газ няма как да има.

хахахахаха

какво лицемерие

Аз съм човека, който описва Ugeorge. Ние двамата успяхме донякъде да настроим колата преди години. Eurogas, мога да кажа откровенно, че лъже. Неговата настройка или по скоро "настройка" е да направи автоматична настройка, после да изреже колата няколко пъти по един баир и да намаля коефициентите в таблицата на последните стойности докато колата по спре да забива носле при натисната пълна газ и това е. Нито гледа как са тримовете, нито нищо. Пълна лъжа е, че изпипва нещата. Монтажа е читав, там забележки нямам. Но настройката според мен е под всякаква критика. 10 15мин и айде да си ходиш. Това което се случва в последствие е, че колата натрупва грешни коефициенти за адаптациите, които след известно време водят до прекъсвания, трудно палене и тн. Аз ходих 3 пъти. Правиха едно и също и ми стана ясно, че ме мотаят докато мине гаранцията и се отказах. с Ugeorge се хванахме и я настроихме прилично за около 40мин., а не се тупаме в гърдите, че сме разбирачи .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата. И аз бих го насочил към сервиза на Ланди. Ще даде повече пари, но поне ще му сложат читави компоненти, ще му направят читав монтаж и настройки и ще си има гаранция. Това е моя съвет за турбинирана кола. Гледайки колегите около мен, които като мен са ходили по квартални сервизчета, за да им е по близо или евтино .... просто не се справят с малко по сложни коли. За нормални атмосферни коли може да се ходи при всеки, но с турбо или компресор или пък Vtec, Vanos и тн. не бих рискувал. Просто повечето дори не знаят какво е "Trim" или какво точно е OBD(повечето мислят, че е формата на куплунга за диагностика).

Успех! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, zeroheat написа:

Към автора на темата.....

, която е от 2013 г. Човека сигурно досега е сложил не само газова, а е сменил и колата вероятно:).

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

 

хахахахаха

прав си :)

не обърнах внимание на датите.

Просто Жоро(EUROGAS), който ми монтира уредбата ме подразни много и му бях набрал много. Отидох с една торба пари,казах му искам нещо хубаво и той ми похвали фобос и частите,  които ми монтира в последствие. И каза, че  ще стане много добре. Бил спец и какви ли не чипосани коли бил направил. В последствие, както всеки БГ майстор, след 2рото или 3тото поредно ходене, когато го попитах, а не е ли по -хубаво да опитаме и комп. с ОБД, той каза, нещо от сорта, че това бил макса на аудитата, те си били пръчки по принцип и с ОБД  и без, това било, нямало как да се постигне нещо повече. Наблягам на факта и фразата "както всеки БГ майстор", защото преди да му платя каза, че колата е супер и щяла да стане перфектно.В последствие се оказа, че колата е крива. :) Така един плочкаджия каза, че ще стане перфектно балкона с плочките, които съм избрал и в последствие като му казах, че много лошо се е справил тъй като почти всички фуги му бяха с различна дебелина .... той каза, "ми момче, с тея плочки толкова. Виж, че са криви.". :) Само да вметна, че "майстора" видя плочките преди да почне ремонта и преди да подпишем договора отвори 3 кашона и наложи 7 8 плочки и каза "Екстра са. Добре, че не си взел някои китайски боклуци." Изобщо BG style какво да ви кажа. Мошеници и най вече некадърници дебнат от всякъде. Затова съм принуден да си правя повечето неща сам и с помощ от приятел. Да не мислите, че ми е приятно да изгубя 2 3 часа 1 2 уикенда, за да си диагностицирам и настройвам газовата? Предпочитам да пия бира и да гледам мач и да дам 50 100лв на някой да го направи вместо мен, ама няма кой. На думи всички са големи разбирачи ама после .... "ми тя колата толкова си може". :) 

Аз съм сигурен, че ако сега поговорим с Жоро(EUROGAS) очи в очи за 5мин. той ще ме разбере и ще ми каже това което намекна няколко пъти. А именно "момче ти си твърде взискателен, повечето хора дори не биха забелязали". Е да ама уговорката при взимането на парите беше друга. Там се твърдеше "Няма да усетиш никаква разлика м/у карането на газ и бензин", а  то не само, че имаше разлика, то беше колосална разлика. Натискаш до дупка и колата кове носле и почва да тресе яко,  че чак ароматизатора падаше от духалките.

Но както и да е, както казва премиера "Това е материала". Уви "майстори" не останаха или аз все попадам на греди. Иначе добре, че поне успяхме горе долу да го настроим аудито. Сега си купих нови инжектори тъй като стария райл почна да здава багажа. Сложих AEB Polymer понастроих и мога да кажа, че колата върви почти перфектно. Може би малко трябва да се пипнат настройките при "пълна газ", но това ще го видя като се постопли.

И така момчета, пак ви съветвам, ходето  и предпочитайте по големите и маркови сервизи, където ще получите най-малкото читави компоненти гаранции и други бумаги и ако се получи да имате проблеми, които не могат да ви отстранят, отваряте сайта на "КЗП" пускате си жалба и ви връщат парите. Вярно пак е занимавка, но иначе в кварталния гараж при бай Иван, просто пиете  една студена  вода и почвате да четете ръководства и форуми и изгубвате стотици часове да си настроите газовата сами.

Успех!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...