Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

15 hours ago, pepster said:

Как ви се струва? На мен не ми се струва да е икономично, още повече че съм карал доста спокойно. Мислех да не я пипам и само да карам след като я обслужих, но сега се замислям да я закарам на един по-обстоен преглед. 

Ами за 200+ кс, куатро с тегло 1600+ кг е икономично.

Никой няма да ти обърне внимание, като кажеш, че имаш чип за 200+ и разходът ти е 7 :)

 

Като пуснат пътя разходът ще падне под 7.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравйте колеги, 

 

Дали има някой който е сменял Мултитроник с ръчна кутия да даде повече информация за процеса, парите и т.н. Разбрах, че това ти прави колата пълен франкенщайн и бих се радвал да получа повече информация от някой който е минал през процеса на смяна или е запозант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Здравейте!

Вече месец и половине карам Ауди А4 Б8, 2,0 тди, 177 к.с. (увеличени с чип на ABT до 204 к.с.), комби, куатро, с ръчни скорости, 2012 г.  Забелязвам, че понякога оборотите на празен ход са по-високи - обикновено ги държи на около 800, а понякога ги качва на около 900-950 (мерени на око по оборотомера). Не го прави постоянно и на чести интервали, не "играят", просто понякога оборотите си седят на 800, а друг път като загледам са по-високи. Иначе колата си върви екстра, никакви проблеми не са се проявили досега.

Попрочетох и на много места пише, че по-високите обороти е нещо нормално и било за регенериране на DPF, както и за зареждане на акумулатора. Бихте ли споделили, дали според Вас това може да е индикация за проблем и трябва ли да му обърна внимание?

Някой беше написал, че може да се види този филтър в какво състояние е и на колко процента е годен - как става това, чрез диагностика или може от MMI?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-високи обороти на място - регенерация. Другото характерно е, че като я изгасиш по време на регенерация перката продължава да работи.

П.С. Моята след дизелгейт софта (същия мотор) дори започна да бучи при ускорение между 1200-1600 оборота по време на регенерация.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм... не съм усетил да продължи да работи перката ако я изгася, докато държи тези по-високи обороти - това задължително ли е?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 @pepster При мен ако прекъсна регенерация задължително включва перката. И аз съм с дизелгейтски софт. Иначе дпф се проверява с вагком.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Преди седмица си закупих A4/B8.5/2014/177hp/Multitronic. Имам следното наблюдение и бих искал да се консултирам с вас, дали това е нормално. Дори след кратко каране на колата, след като я загася вентилаторът продължава да върти сякаш колата е загряла много, а всъщност тя дори не е достигнала опимална работна температура. Ако споделите своите наблюдения ще съм ви благодарен. Другата ми кола е A3 8PA/2006/140hp, която вече ще бъде шофирана от жената, та при нея няма такъв "проблем" (не знам дали въобще е проблем). Като я загася колата просто всичко си спира. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак нормално не е. Това е част от процеса на регенерацията на DPF филтъра. При започната и недовършена регенерация перката духа след гасене. 

 

По принцип регенерация трябва да прави на един резервоар градско или окоро 600-700км. Ако я прави често - това е знак за проблем в DPF-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ShoxXx Благодаря за информацията, колега. Не го прави всеки път. Колата я докарах лично от Германия и преди тръгване посетих сервиз на Ауди за смяна на масла и филтри и диагностика, като всичко беше наред. По аутобана имаше моменти на достигане на 200 км/ч, така че предполагам са изгорели саждите, които са се натрупали, ако изобщо е имало такива, но просто исках да се консултирам с някой, който има такъв автомобил.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@AudiFan88 Щом си минал през Ауди вероятно вече си с дизелгейтски софт освен ако тази " беля" вече не е била свършена от предишния собственик. Тук може да провериш дали колата е минала тази кампания https://www.audi.bg/serviz/audi-serviz/akcii-sveti/servizna-akciya-dizelovi-dvigateli/servizna-akciya-dizelovi-dvigateli С този софт регенерации ще прави доста по-често. При мен независимо как се кара автомобила са м-ду 400 - 550 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ivo totev Искрени благодарности, колега. Оказа се, че колата е преминала тази интервенция.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На комшията А7-цата и тя ги прави такива паранормални от време на време като минавам покрай нея.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпи клиенти,

автомобилът с въведения от Вас номер на рамата WAUZZZ8K0AA082294 е включен в сервизна акция с обратно повикване за автомобили с дизелови двигатели EA189. Необходимите подобрения по Вашия автомобил вече могат да бъдат извършени. Моля, свържете се с Вашия партньор на Audi за повече информация. Всички данни са предоставени без гаранция.

Минала ли е или ме очакват :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 След 2 години по родните пътища ми се разкърца щората в багажника. Колата е авант. Има ли колега решил проблема или е мисията невъзможна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 3 от 4те врати след заключване от дистанционното и отключване не се отварят. Много е кофти да влизам и да отварям всеки път през задната врата. Моля някой, ако има човек от София, който може да помогне ще съм благодарян. Поздрави.

Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото натискане на дистанционното отключва само шофьорската врата. Повторното натискане отключва останалите. Поне на моето Ауди е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не искат. Само една се отваря отвън. Четох, че машинките били проблемни. Отремонтирвали се или направо се заменяли с нови. Супер дразнещо е, но така и не мога да намеря майстор от София.

Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От машинките е да, това дали да се отваря само шофьорската или всички е настройка, която може да се направи от MMI, но не ти е там проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обобщим, от дистанционното с едно натискане се отваря само шофьорската врата ако до 3 сек. натиснеш втори път отключва и останалите. Това се настройва от менюто както каза и колегата по-горе. Ако след двойно натискане не се отключват и останалите значи тогава говорим за проблем в бравата, който проблем се оправя само с разглобяване и почистване ел. моторчетата вътре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, този проблем с ГНП-то и стружките присъства ли в колите след фейслифт - Б8.5 или вече е upgrade-ната помпа от Ауди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...