robobug Публикувано 24 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2020 15 hours ago, pepster said: Как ви се струва? На мен не ми се струва да е икономично, още повече че съм карал доста спокойно. Мислех да не я пипам и само да карам след като я обслужих, но сега се замислям да я закарам на един по-обстоен преглед. Ами за 200+ кс, куатро с тегло 1600+ кг е икономично. Никой няма да ти обърне внимание, като кажеш, че имаш чип за 200+ и разходът ти е 7 Като пуснат пътя разходът ще падне под 7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Minkar Публикувано 24 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2020 Здравйте колеги, Дали има някой който е сменял Мултитроник с ръчна кутия да даде повече информация за процеса, парите и т.н. Разбрах, че това ти прави колата пълен франкенщайн и бих се радвал да получа повече информация от някой който е минал през процеса на смяна или е запозант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 1 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2020 Чак Франкенщайн...трябва ти кутия със съединители, педали, скоростен лост, VAGcom. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepster Публикувано 18 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2020 Здравейте!Вече месец и половине карам Ауди А4 Б8, 2,0 тди, 177 к.с. (увеличени с чип на ABT до 204 к.с.), комби, куатро, с ръчни скорости, 2012 г. Забелязвам, че понякога оборотите на празен ход са по-високи - обикновено ги държи на около 800, а понякога ги качва на около 900-950 (мерени на око по оборотомера). Не го прави постоянно и на чести интервали, не "играят", просто понякога оборотите си седят на 800, а друг път като загледам са по-високи. Иначе колата си върви екстра, никакви проблеми не са се проявили досега. Попрочетох и на много места пише, че по-високите обороти е нещо нормално и било за регенериране на DPF, както и за зареждане на акумулатора. Бихте ли споделили, дали според Вас това може да е индикация за проблем и трябва ли да му обърна внимание? Някой беше написал, че може да се види този филтър в какво състояние е и на колко процента е годен - как става това, чрез диагностика или може от MMI? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 18 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2020 По-високи обороти на място - регенерация. Другото характерно е, че като я изгасиш по време на регенерация перката продължава да работи. П.С. Моята след дизелгейт софта (същия мотор) дори започна да бучи при ускорение между 1200-1600 оборота по време на регенерация. Sent from my Mi 9T using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepster Публикувано 18 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2020 (Редактирано) Хммм... не съм усетил да продължи да работи перката ако я изгася, докато държи тези по-високи обороти - това задължително ли е? Редактирано 18 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 18 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2020 @pepster При мен ако прекъсна регенерация задължително включва перката. И аз съм с дизелгейтски софт. Иначе дпф се проверява с вагком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFan88 Публикувано 25 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2020 Здравейте, колеги! Преди седмица си закупих A4/B8.5/2014/177hp/Multitronic. Имам следното наблюдение и бих искал да се консултирам с вас, дали това е нормално. Дори след кратко каране на колата, след като я загася вентилаторът продължава да върти сякаш колата е загряла много, а всъщност тя дори не е достигнала опимална работна температура. Ако споделите своите наблюдения ще съм ви благодарен. Другата ми кола е A3 8PA/2006/140hp, която вече ще бъде шофирана от жената, та при нея няма такъв "проблем" (не знам дали въобще е проблем). Като я загася колата просто всичко си спира. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2020 Нормално е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 25 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2020 Чак нормално не е. Това е част от процеса на регенерацията на DPF филтъра. При започната и недовършена регенерация перката духа след гасене. По принцип регенерация трябва да прави на един резервоар градско или окоро 600-700км. Ако я прави често - това е знак за проблем в DPF-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFan88 Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 (Редактирано) @ShoxXx Благодаря за информацията, колега. Не го прави всеки път. Колата я докарах лично от Германия и преди тръгване посетих сервиз на Ауди за смяна на масла и филтри и диагностика, като всичко беше наред. По аутобана имаше моменти на достигане на 200 км/ч, така че предполагам са изгорели саждите, които са се натрупали, ако изобщо е имало такива, но просто исках да се консултирам с някой, който има такъв автомобил. Редактирано 26 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 @AudiFan88 Щом си минал през Ауди вероятно вече си с дизелгейтски софт освен ако тази " беля" вече не е била свършена от предишния собственик. Тук може да провериш дали колата е минала тази кампания https://www.audi.bg/serviz/audi-serviz/akcii-sveti/servizna-akciya-dizelovi-dvigateli/servizna-akciya-dizelovi-dvigateli С този софт регенерации ще прави доста по-често. При мен независимо как се кара автомобила са м-ду 400 - 550 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFan88 Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 (Редактирано) @ivo totev Искрени благодарности, колега. Оказа се, че колата е преминала тази интервенция. Редактирано 27 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 (Редактирано) На комшията А7-цата и тя ги прави такива паранормални от време на време като минавам покрай нея. Редактирано 27 Ноември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetoslavstoilov Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Скъпи клиенти, автомобилът с въведения от Вас номер на рамата WAUZZZ8K0AA082294 е включен в сервизна акция с обратно повикване за автомобили с дизелови двигатели EA189. Необходимите подобрения по Вашия автомобил вече могат да бъдат извършени. Моля, свържете се с Вашия партньор на Audi за повече информация. Всички данни са предоставени без гаранция. Минала ли е или ме очакват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora76 Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 (Редактирано) Очакват те! Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 30 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Очакват те, но по-добре недей Sent from my Mi 9T using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 11 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2020 След 2 години по родните пътища ми се разкърца щората в багажника. Колата е авант. Има ли колега решил проблема или е мисията невъзможна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 11 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2020 Смазка в жлебовете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snaipers_13 Публикувано 12 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 Здравейте, 3 от 4те врати след заключване от дистанционното и отключване не се отварят. Много е кофти да влизам и да отварям всеки път през задната врата. Моля някой, ако има човек от София, който може да помогне ще съм благодарян. Поздрави. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 Първото натискане на дистанционното отключва само шофьорската врата. Повторното натискане отключва останалите. Поне на моето Ауди е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snaipers_13 Публикувано 12 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 Изобщо не искат. Само една се отваря отвън. Четох, че машинките били проблемни. Отремонтирвали се или направо се заменяли с нови. Супер дразнещо е, но така и не мога да намеря майстор от София. Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HeatheN Публикувано 12 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 От машинките е да, това дали да се отваря само шофьорската или всички е настройка, която може да се направи от MMI, но не ти е там проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silver Arrow Публикувано 12 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 Да обобщим, от дистанционното с едно натискане се отваря само шофьорската врата ако до 3 сек. натиснеш втори път отключва и останалите. Това се настройва от менюто както каза и колегата по-горе. Ако след двойно натискане не се отключват и останалите значи тогава говорим за проблем в бравата, който проблем се оправя само с разглобяване и почистване ел. моторчетата вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 18 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2020 Колеги, този проблем с ГНП-то и стружките присъства ли в колите след фейслифт - Б8.5 или вече е upgrade-ната помпа от Ауди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване