Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Да кажа, че отстраних проблема с третия стоп. Оказаха се спукани спойки на платката , към буксата за включване. Вади се без разглобяване.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам едно питане,влизане в регенерация на Dpf филтъра автоматично ли става или чрез VAG coma и какво се случва с автомобила когато влезе в регенерация, променяли се поведението му по някакъв начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата влезе в регенерация на DPF, се вдигат оборотите и е хубаво да не се гаси  

 Лятото се усеща по добре защото когато е топло  времето колата не си променя оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При B8 тази ръчка не се продава като отделна част, а заедно с останалите 2 за темпомат и светлини, но ми пиши ЛС, може и да мога да ти измисля нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/18/2018 at 8:16 PM, plamen_iv70 said:

Някой да има за продаване лостче за чистачки с боркомпютър? За седан. Най-добре на лични.

 

Писах л.с.

Иначе да питам някой дали се е сблъсквал с проблем при ъпгрейд на крушките на халогените, които са Н11.

Купих си ето този LED  ОСРАМ от официален вносител, който по каталог ги изкара, че стават  , който уж трябваше да е плъг-ен-плей, но не тръгна. Изписа изгорели крушки и върнах оригиналните.

Някаква кодировка през ВАГ ли е необходима? Мнения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че няма да тръгне, работи с различна консумация от 55watt халогенната крушка и ще чете грешка, ако няма съпротивление(за разликата 13w до 55).

Кодировка за фарове за мъгла не знам да има , може да се изключи само чека на задната, разгледай там дали случайно няма за фарове за мъгла 

Module 46 Central Convenience > Security Access 16 > 16017
Adaption 10 > Channel 181 > Convert your decimal number to binary (for example my default number in decimal is 65535, converted to binary = 1111111111111111), then change bit 10 and 11 from 1 to 0 (my new binary value becomes 1111001111111111, which is 62463 in decimal) > Enter the new binary value > Test > Save

 

П.п. Не мисля че тази бяла светлина ще ти дава повече осветеност в мъгла от стандартната жълта халогенна крушка.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще стои 8,5 j 18 ET 29? Търся си нови джанти и не съм сигурен дали ще са ОК. Това на Avant със спортно.

Ако искаш снимка как седи 8.5J Et29 18” от А5 джантите на А4 комби със спортно - ще сложа няколко само IMG_3157.JPG

IMG_3156.JPG

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Направих лог на дебитомера,някой може ли да каже как са стойностите и дали така трябва да изглежда лог-файла благодаря ви.

A4 3.0 tdi CCWAIMG_3152.thumb.JPG.7ba7b774738f413b3629aIMG_3153.thumb.JPG.c62ef8eecc53a1ffa61daIMG_3154.thumb.JPG.2e34e66ca0ee55d769251

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, снощи на таблото ми светна чек лампата и лампата за подгревните свещи започна да премигва. Тази сутрин при запалване всичко си беше нормално(изгасването на чек лампата и премигването на лампата за свещи го няма). На какво може да се дължи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем с климатроника. Парното тръгва да духа топло кокато си иска. Маркучите са горещи които влизат в топлообменника в купето, нямам никаква загуба на антифриз, да уточня. Просто нещо го включва когато иска. При диагностиката не излиза грешка. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да открия, че проблема е в моторния отсег , преди да влезе маркуча вътре в парното, има един вакумен клапан. Той се управлява от друг клапан, подобен на  N75, с вакум. Като извадя маркучето и освободя, парното идва, но кой от двата клапана не работи добре, ще установявам утре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имам питане за тази Б8-ца-Audi A4 S-LINE+ Quattro, 2011г. - Обява Продава Автомобил

По-точно,S-line plus пакет ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро е S line minus :).

Няма външен S line, няма 19-ки, няма алкантара и т.н.

Отделно мисля, че при B8 въобще няма такова понятие като S line Plus, но за това не съм изцяло сигурен.

Джамбазки трик си е в случая така или иначе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@tonko2.0T не, при новите Q-та, B9-тки и т.н. S line Plus го водят като има S line + повечко екстри като, салон с алкантара, Tech Pack, 19-ки джанти и т.н.

При B8 има Black & Titanium edition (различни наименования за различни пазари по-скоро), които предполагам знаеш какво значат, черни решетки отпред (централната + на фаровете за мъгла), черни рамки около прозорците, черни интериорни лайстни, джанти с цвят "титаниум" каквото и да значи това и т.н. :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ретрофита на ABS модул 1AT и ACC са готови. Остана да премахна component protection на радара. Срещнахме малко трудности при кодирането на ABS модула.

 

Благодарности на Цеци и Любо от DBros.

 

 

IMG_4634.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.02.2018 г. at 22:21, fifipaldi написа:

По-скоро е S line minus :).

Няма външен S line, няма 19-ки, няма алкантара и т.н.

Отделно мисля, че при B8 въобще няма такова понятие като S line Plus, но за това не съм изцяло сигурен.

Джамбазки трик си е в случая така или иначе.

Според мен има предвид продавача,че колата е С-лайн и куатро.

Иначе в Щатите моята се води Премиум Плюс:huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премиум плюс е ниво на оборудване ;).

При А5 B8.5 вече S line Plus е доста лесно разпознаваем.

Предната броня е по-раздута, има заден спойлер като при S5 (при Sportback-a) и т.н., добре е :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ретрофита на ABS модул 1AT и ACC са готови. Остана да премахна component protection на радара. Срещнахме малко трудности при кодирането на ABS модула.

 

Благодарности на Цеци и Любо от DBros.

 

 

IMG_4634.jpg

Колко е голям филма с тоя ретрофит и въпрос отностно ползването на Асс - задаваш 100м от предния автомобил и то ги държи спрямо него ИЛИ ...?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филма е сензор със стойка, extended CAN Gateway(ако колата не е с такъв), решетка на халогените с дупка за радар и лентов кабел с ръчки за дистроник. Махане на component protection, кодиране и адаптация на сензора.

Има определени моторни компютри, при които кодирането не се получава - напр. коли с мотор под 2.0.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...