plamen_iv70 Публикувано 26 Август 2018 Доклад Share Публикувано 26 Август 2018 Секунди по-вече. Ама се стреснах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Ако някой кара 3.0тфси, разделих двата кръга на охлаждането. Родих се. Работна температура на мотора, но на компресора течността е 28-29 градуса и дори при 33 градуса навън входящият въздух не преминава 30 градуса при нормално каране и подаване на газ, а при няколко кика до 200+ стои твърдо на 60 градуса, което е скандално. СЕга компресора се охлажда от ел помпата, а мотора от ремъчната. Ъпгрейднах и ПЦВ системата с такава А5/С5 фейс и смених вакуум помпата и засега около 3000км не е мръднало маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Па те тука предимно 3.0 TFSI карат бе. Ся мисля, че бая народ ше го направят това. Ти не караше ли Daewoo? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Ще дойдеш след малко ти и ще те видя .......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 30 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2018 (Редактирано) Уау, това е мега ъпгрейд, браво. Усеща ли се на вървежа по-ниската температура? Какъв времеви и финансов ресурс отнема? Редактирано 30 Август 2018 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kdl Публикувано 30 Август 2018 Доклад Share Публикувано 30 Август 2018 Колеги... B8 (8K) Avant елементарна питанка: Къде седи ключът за болтовете на джантите в този багажник: Днес сменях акумулатор. Открих че нямам, освен това открих, че нямам представа къде би седял. Снимката е преди да монтирам обратно заводския subwoofer, който заема празното място пред акумулатора. В стойката на крика не изглежда да има място за ключ за болтове... При теглича и куката не намерих място също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 31 Август 2018 Доклад Share Публикувано 31 Август 2018 Пода е разделен на две, имаш още една кора, от резервната гума до седалката. Предния край дърпаш нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 31 Август 2018 Доклад Share Публикувано 31 Август 2018 On 8/27/2018 at 1:50 PM, Ц Е Ц О said: Ъпгрейднах и ПЦВ системата с такава А5/С5 фейс и смених вакуум помпата Някъде от около 2013-та Б8 става и с алуминиев серво апарат 2x10 инча. Работи "по-равномерно" от стария. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 31 Август 2018 Доклад Share Публикувано 31 Август 2018 На 30.08.2018 г. at 11:21, Raino написа: Уау, това е мега ъпгрейд, браво. Усеща ли се на вървежа по-ниската температура? Какъв времеви и финансов ресурс отнема? https://www.onlyrevo.com/product-details/cooling/charge-cooler-system-b85-30-v6-tfsi Това е целият кит. Може да се монтира без да се източва системата. Абсолютно потвърждавам написаното като данни от РЕВО. Няколко ръна 100-220+ не качва повече от 60 градуса входяща температура при 33 градуса навън. На магистрала със 140-160 входящата е 36 градуса при външна 33. В казанчето е около 30 градуса, като с ВАГ ком се пуска помпата да работи около 45сек и се обезвъдушава системата за всеки случай. Площта на кулера е огромна спрямо стоковата шитня. За да спестят едно казанче , в щатите масово слагат от Транспортер от ония облите и само разделят двата кръга, тия инжИнерчета вкарват 95 градуса вода в охлаждането на компресора. Добре е в жегите и да не се кара с 50/50 антифриз и вода за -40 градуса, че тая боза затормозява всичко и влошава топлообмена. Аз съм 15/20% антифриз към 85/80% вода и е на -15/-20 градуса. Fitting_Instructions_3_0T_charge_cooler.pdf Forge_motorsport_-_Audi_S4_Chargecooler_kits.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 31 Август 2018 Доклад Share Публикувано 31 Август 2018 Имал ли някой тази грешка p0087 fuel rail pressure too low. 2.0тди CAGA. Звучи сериозно от 2 дни е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 31 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2018 Отвори клапана и виж за стружки. Ако няма продължавай нататък, сменяйки горивен филтър. 3-та стъпка са датчиците на рейла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 3 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 (Редактирано) Няма стружки, смених филтъра ама стойностите не били мн ок и една дюза не е мн ок. Редактирано 3 Септември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kdl Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 On 8/31/2018 at 11:10 AM, Andy3 said: Пода е разделен на две, имаш още една кора, от резервната гума до седалката. Предния край дърпаш нагоре. Mдам, изненадах се. Оставили са ми пластмаската за стопа само. Ако разбирам правилно, ровейки из ЕТКА-та, ми трябват следните: 8J0012289 - blade 8L0012243 - extractor for hub cap 7L0012219 - ключ гуми Q7 (8n0012219 е нейния, но много кекави) 8З0012255 - отвертка Куката за теглене ми седи при стойката на теглича, ще я прехвърля на мястото ѝ. Имам металната шпилка от Мерцедес, която е за позициониране на гумата при монтаж, само трябва да видя дали е М12 или М14 резбата и дали става. Имам и металната подпора (да не тръгне колата на някъде, докато е на крика) Манометъра наистина ли го слагат като част от стандартно оборудване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 Странно при мен багажника е различен под гумата са инструментите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kdl Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 То това седи при мен зад гумата, до задната седалка. Ето и малко по-ясна снимка. Оказа се че имам кукичката за капачката на джантите и пластмасовото пинче за монтаж на гумата. Остават ключ за гуми, отвертка и blade-a. Трябва да видя дали секрета ми застава добре там, но вероятно ще седи. Иначе снимки под резервната гума имам в темата за акумулатора: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 5 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2018 (Редактирано) Днес ми откраднаха колата от квартал Изток София , още една б8 е изчезнала преди дни в квартала . В1869ВК пиша случайно ,ако някой мерне тъмнокафява. Редактирано 5 Септември 2018 от daramusss Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2018 Преди 21 часа, daramusss написа: Днес ми откраднаха колата от квартал Изток София , още една б8 е изчезнала преди дни в квартала . В1869ВК пиша случайно ,ако някой мерне тъмнокафява. Еййййййййй ръцете да им изсъхнат ........би му майката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kdl Публикувано 9 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2018 Бахххх, Нямаше ли имобилайзър или нещо подобно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 16 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2018 Здравейте! Това са стойностите ми на дюзите преди две години когато взех колата и сега.Има ли нещо притеснително в стойностите защото гледам,че са мръднали доста Има ли смисъл да пробвам с някаква добавка и ако да,Bardahl Common rail Injector Cleaner дали е добър избор??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 16 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2018 Така както си го написал: първо преди, а после сега, значи че горната снимка е преди, а долната сега. Сиреч сега са по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 16 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2018 Не не наобратно са Просто така се прикачиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2018 10 hours ago, nikolay80 said: Bardahl Common rail Injector Cleaner дали е добър избор??? Ползвал съм го, имаше ефект. След изгарянето на 20-те литра, в които се сипва, трябва да се смени горивен филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 16 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2018 Офф сменях го преди месец.Че и беше към 50-на лв по спомен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 17 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2018 Има ли разлика в предните полуоски - в зависимост от скоротна кутия и задвижване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir_932 Публикувано 17 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2018 Колеги на вашите Б8ици на какви джанти залагате 17 или 18,защото си мисля от 17 да мина 18 и се чудя как ще му седят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване