Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Ако някой кара 3.0тфси, разделих двата кръга на охлаждането.

Родих се.

Работна температура на мотора, но на компресора течността е 28-29 градуса и дори при 33 градуса навън входящият въздух не преминава 30 градуса при нормално каране и подаване на газ, а при няколко кика до 200+ стои твърдо на 60 градуса, което е скандално.

СЕга компресора се охлажда от ел помпата, а мотора от ремъчната.

Ъпгрейднах и ПЦВ системата с такава А5/С5 фейс и смених вакуум помпата и засега около 3000км не е мръднало маслото.

 

intercooler diagram3.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уау, това е мега ъпгрейд, браво. Усеща ли се на вървежа по-ниската температура?

Какъв времеви и финансов ресурс отнема?

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги... B8 (8K) Avant елементарна питанка:

Къде седи ключът за болтовете на джантите в този багажник:

 

Днес сменях акумулатор. Открих че нямам, освен това открих, че нямам представа къде би седял.

Снимката е преди да монтирам обратно заводския subwoofer, който заема празното място пред акумулатора.

В стойката на крика не изглежда да има място за ключ за болтове...

 

При теглича и куката не намерих място също.

 

trunk space_kdl.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/27/2018 at 1:50 PM, Ц Е Ц О said:

Ъпгрейднах и ПЦВ системата с такава А5/С5 фейс и смених вакуум помпата

Някъде от около 2013-та Б8 става и с алуминиев серво апарат 2x10 инча. Работи "по-равномерно" от стария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.08.2018 г. at 11:21, Raino написа:

Уау, това е мега ъпгрейд, браво. Усеща ли се на вървежа по-ниската температура?

Какъв времеви и финансов ресурс отнема?

https://www.onlyrevo.com/product-details/cooling/charge-cooler-system-b85-30-v6-tfsi

 

Това е целият кит.

Може да се монтира без да се източва системата.

Абсолютно потвърждавам написаното като данни от РЕВО.

Няколко ръна 100-220+ не качва повече от 60 градуса входяща температура при 33 градуса навън.

На магистрала със 140-160 входящата е 36 градуса при външна 33.

В казанчето е около 30 градуса, като с ВАГ ком се пуска помпата да работи около 45сек и се обезвъдушава системата за всеки случай.
Площта на кулера е огромна спрямо стоковата шитня.

За да спестят едно казанче , в щатите масово слагат от Транспортер  от ония облите и само разделят двата кръга, тия инжИнерчета вкарват 95 градуса вода в охлаждането на компресора:stupid:.

Добре е в жегите и да не се кара с 50/50 антифриз и вода за -40 градуса, че тая боза затормозява всичко и влошава топлообмена.

Аз съм 15/20% антифриз към 85/80% вода и е на -15/-20 градуса.

 

Fitting_Instructions_3_0T_charge_cooler.pdf

Forge_motorsport_-_Audi_S4_Chargecooler_kits.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори клапана и виж за стружки. Ако няма продължавай нататък, сменяйки горивен филтър. 3-та стъпка са датчиците на рейла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма стружки, смених филтъра ама стойностите не били мн ок и една дюза не е мн ок.

IMG_20180903_141405.jpg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/31/2018 at 11:10 AM, Andy3 said:

Пода е разделен на две, имаш още една кора, от резервната гума до седалката. Предния край дърпаш нагоре. 

Mдам, изненадах се. Оставили са ми пластмаската за стопа само. 

Ако разбирам правилно, ровейки из ЕТКА-та, ми трябват следните:

 

8J0012289 - blade
8L0012243 - extractor for hub cap
7L0012219 - ключ гуми Q7 (8n0012219 е нейния, но много кекави)
8З0012255 - отвертка

 

Куката за теглене ми седи при стойката на теглича, ще я прехвърля на мястото ѝ.

Имам металната шпилка от Мерцедес, която е за позициониране на гумата при монтаж, само трябва да видя дали е М12 или М14 резбата и дали става.

Имам и металната подпора (да не тръгне колата на някъде, докато е на крика)

Манометъра наистина ли го слагат като част от стандартно оборудване?

toolbox.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това седи при мен зад гумата, до задната седалка.

Ето и малко по-ясна снимка. Оказа се че имам кукичката за капачката на джантите и пластмасовото пинче за монтаж на гумата.

Остават ключ за гуми, отвертка и blade-a. Трябва да видя дали секрета ми застава добре там, но вероятно ще седи.

 

Иначе снимки под резервната гума имам в темата за акумулатора:

 

toolbox2.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми откраднаха колата от квартал Изток София , още една б8 е изчезнала преди дни в квартала .

В1869ВК пиша случайно ,ако някой мерне тъмнокафява.

Редактирано от daramusss
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, daramusss написа:

Днес ми откраднаха колата от квартал Изток София , още една б8 е изчезнала преди дни в квартала .

В1869ВК пиша случайно ,ако някой мерне тъмнокафява.

Еййййййййй

ръцете да им изсъхнат ........би му майката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Това са стойностите ми на дюзите преди две години когато взех колата и сега.Има ли нещо притеснително в стойностите защото гледам,че са мръднали доста :( Има ли смисъл да пробвам с някаква добавка и ако да,Bardahl Common rail Injector Cleaner дали е добър избор???

IMG_7533.JPG

IMG_9526.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както си го написал: първо преди, а после сега, значи че горната снимка е преди, а долната сега. Сиреч сега са по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, nikolay80 said:

Bardahl Common rail Injector Cleaner дали е добър избор???

Ползвал съм го, имаше ефект. След изгарянето на 20-те литра, в които се сипва, трябва да се смени горивен филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на вашите Б8ици на какви джанти залагате 17 или 18,защото си мисля от 17 да мина 18 и се чудя как ще му седят 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...