Jump to content

Recommended Posts

  • Отговори 231
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Моторекс е много хубаво масло, швейцарско е .

На мотора ще сипя такова ПАК. Двигателя и особено СКОРОСТИТЕ са много по тихи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега съгласен съм, но при условие, че ми донесоха наистина Оргинален Кастрол от Германия на крака, всичко бар кода започва с 40, тубата 5 литрова , всичко на немски пише, още по-малко, че ми го носи пръв приятел (разбира се въпреки това няма гаранция какво има в тубата-може да е и Приста), и не мога да си позная колата, попринцип чакам да стане на 8к и тогава сменям масло, но сега ще е значително по-рано, д ане кажа на половина-повдигачите с акато шевни машини и мотора трака и се тресе, нема такова чудо.Бих казал че ще пробвам с приста българското 10в40 ей така на риск ще го сипя да видя как ще се държи колата с него за 10в40 говоря.Имам чувството че тоя Кастрол е правен от некви горели масла и са му добавяни присадки да се избистри.Та сериозно се замислям за Приста 10в40 или в най-добрия случай Тотал 7000 10в40.

От няколко години насам Германия е завладяна от ментета (не само масла)!

Редактирано от Avto-Masla.eu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един приятел кара венто 1.9 тди като работна кола има бетонов вазел вече е над 100 000 км без смяна и без доливане а маслото е от това дето слагат на тракторите и на машините във възела двигатела мърка кво ше кажете а?

Кво да кажем, освен, че приятелят  ти е пълен Италианец и то от южна Италия .. :lol:

Ще мърка още малко този мотор, докато не задръсти повдигачите, или още по лошия вариант, цедката на маслената помпа и тогава ще трябва направо да го бетонира мотора, но поне бетона ще му е без пари .. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко години насам Германия е завладяна от ментета (не само масла)!

 

Прав ще се окажеш колега...  на едно място видях Castrol Magnatec 10W - 40 на цена от 25 евро, а на друго място, същото масло на цена от 39 евро. Тубите на вид бяха 1:1...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Много истини мога да Ви кажа за маслата, но много хора ще бъдат ощетени!!!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много истини мога да Ви кажа за маслата, но много хора ще бъдат ощетени!!!

 

Добре де колега, кажи го, ама ако може и с факти не само слухове защото иначе ще излезе че си правиш реклама. Нищо лично - просто любопитство. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много истини мога да Ви кажа за маслата, но много хора ще бъдат ощетени!!!

 

Според мен по-добре няколко продавача на "оригинални" масла да бъдат ощетени, отколкото всичките хиляди потребители на форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен по-добре няколко продавача на "оригинални" масла да бъдат ощетени, отколкото всичките хиляди потребители на форума.

Относно продавачи не мого да бъда обективен.Само Ви казвам да внимавате от къде купувате най-вече Castrol, Mobil, Total, Motul,Elf.Потърсете в интернет и вижте колко магазини продават продуктите примерно

на Valvoline със старине опаковки.С такива опаковки (туби) масла на Valvoline не се произвеждат доста отдавна.

Това, че държавата не си гледа работата е едво на ръка.Проблемът е, че истинските вносинели мълчат.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само Ви казвам да внимавате от къде купувате

Хубаво де! Седим си и внимаваме. За какво внимаваме? Дай ни някакви ориентири, иначе само си внимаваме и никакъв резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само Ви казвам да внимавате от къде купувате

Хубаво де! Седим си и внимаваме. За какво внимаваме? Дай ни някакви ориентири, иначе само си внимаваме и никакъв резултат.
Аз лично нямам доверие на продавачите на масла (най-вече на евтините и масовите), за това съм си харесал VX 1000 LL 5W40 5л

Марка: Yacco. Ще си го купя от представителството на яко за пловдив и ще стискам палци да е яко :rolleyes: . Гледам , че рядко го ползват това масалце и е скъпичко , та може да не го фалшифицират още :unsure: . Един приятел им кара със спортните масла и е много доволен.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен с това изказване си си отговорил на въпроса. В подобни фирми и големи представителства, които имат собствен внос на оригинални масла няма как да се случи да попаднеш на менте. Аз лично знам целия път на оригиналното масло за ВАГ и всичко може да бъде доказано от къде и как идва.

Проблема е, че почти всеки гони цена и търсейки ниска такава се набива на какво ли не.

От известно време ми прави впечатление, че са се появили хора, които продават ВАГ масло на цена много по-ниска от доставната, незнам как става.

За мене е важно ти братле, да не минеш от ,,Тъмната страна" на силата, а пЪрдон на бизнеса :bgdev:

Щото иначе става мазало....

За маслото аз съм категоричен...Само от доверен човек!

Райно поне засега, се е доказал като такъв!!!!!

 

наскоро станах жертва на дребни шмекерлъци с една главина и съм особено чувствителен на тема авточасти или масла менте!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само Ви казвам да внимавате от къде купувате най-вече Castrol, Mobil, Total, Motul,Elf.П

 

Добре де, аз пък Ви казвам да внимавате с кои колежки спите, защото едната от тях има срамна болест... :bgdev:

Редактирано от edinak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене е важно ти братле, да не минеш от ,,Тъмната страна" на силата, а пЪрдон на бизнеса :bgdev:

Щото иначе става мазало....

За маслото аз съм категоричен...Само от доверен човек!

Райно поне засега, се е доказал като такъв!!!!!

 

наскоро станах жертва на дребни шмекерлъци с една главина и съм особено чувствителен на тема авточасти или масла менте!!!

Благодаря ти :)

Къде те лъзнаха с тази главина ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже съм крайно разочарован от Кастрол , минАх от тъмната страна и съм се заредил с един Тотал 7000, надявам се да е истински и да мога да сравня.Вчера специално ходих до една от големите вериги магзини с идеята да си взема Лики Моли с Молибден 10в40, но се оказА че предлагат туба от 4 литра за 69,90лв, не ме притесни толко цената, колкото това, че където и да съм гледал в нет-а тубите на Лики Моли са по 5 литра и това отказа от покупката, реално може да е било истинско, но..........кой знае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Имат и 4 литрови туби колега, но не ги внасят Senax!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Много странно тъй, като на дръжката на тубата от горната страна беше лепнат точно техния етикет или Сенакс мисля беше.Незнам каква е схемата.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Понеже не е имала никакъв етикет, а това подлежи на глоба от органите на реда и са му лепнали такъв етикет според мен.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, това с маслата е страшна работа - колкото повече четеш, толкова повече се объркваш и колебаеш. Нещо като самолечението през интернет. Вместо да отидеш на доктор, четеш ли, четеш и накрая от една хрема излиза, че едва ли не ще се мре... :eusa_think:

Аз разбирам, повечето от нас да са си накупили нови коли и сега да им е първата следгаранционна смяна, та да се чудим как най-добре да защитим почти новите си двигатели. Ама то, дали има голямо значение какво ще му наливаш 50 или 100к км., колкото ще ги караме, докато ни се разпаднат в ръцете, като италианеца ги е юркал 300к с незнайно какви бози. Ако ще злато да сипем, все тая...

Мисълта ми е, че всички тия теми дават повече хляб за размисъл и тревоги, отколкото да помагат. Сега последно кое масло е най-надежно и оригинално да купуваме в БГ - това от доверени колеги от форума, на сравнително ниски цени? Това от представителствата? Известни или неизвестни марки? Чета в интернет за този Motorex, който споменах преди - ами почти нищо не пише за него, няма много мнения в световен мащаб. В щатите не са го и чували. но пък е особено популярно при мотоциклетите... Motul - с такова карам сега... Откъде да го взема - от колега от форума или от Проспиййд?!  Гарантирам ли си, че от Проспийд е оригинално като е по-скъпо?! Ами в магазина на форума на "братовчедска" марка го дават по-тънко, като рекламират, че е от Проспиййд. Виждал съм туба оттам - наистина има етикет от Проспиийд. Сега, те ли са си го залепили?! Кво да правя ... :gruebel:

Да ви кажа, на моята кола досега съм сменял 6 пъти масло, откакто я имам. Четох тук във форума, питах, кое какво що ... Сипвах 5w30, после 5w40 (че другото било ставало на вода :shocked: ) - все различни "реномирани" марки, Fuchs (два вида), Castrol (Magnatec, Edge), Motul 8100 ... Е, все тая - разлика не съм видял, нито пък съм чул различен шум в мотора. Чета теми, колеги разправят, чували клапани, тракали повдигачи, "мъркали" мотори. Не знам, при мен е все едно. Пък да съм глух, все още не съм ... :lol:

Така че аз си мисля, освен ако наистина не е някое напълно долнопробно менте на 1/3та от нормалната цена, то в масовия случай маслата не са чак толкова зле за основната категория от автомобили над 7-8 години и 200ххх км. пробег. Дали всички тревоги и чуденици покрай някаква проста смяна на масло, си заслужават?! Моят личен избор за масло е закупуване от един-двама утвърдени през годините колеги от форума, Проспийд и Ауто+. Досега не съм се подвел, надявам се, така да е и за в бъдеще ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак да попитам - някой купувал ли си е от колегите, които се рекламират във форума от уж оригиналните WAG масла внос от Германия ???

 

Никой нищо не пише за тях, а се сменят на 20 000 км. и уж излизат по изгодно.

 

Другото, което ме интересува е - някой използвал ли е масло BIZOL ?

 

Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се сменят на 20 000км. , само 5W30 Long Life III го дават за 30 000км., но България не е удобрена за този стандарт и препоръките са за 15 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този пост ми е направил впечатление и съм го запазил в компютъра.

Тъй, говорим си за качество на маслата…

КАЧЕСТВОТО на продуктите се определя чрез ОЦЕНКА на техните ПОКАЗАТЕЛИ НА КАЧЕСТВОТО. Те са твърде разнообразни, затова са класифицирани в няколко основни групи:

1) геометрически, механически, физически и химически– форма, размери, твърдост, плътност, структура, хим. състав,…;

2) експлоатационни – зравина, якост, безопасност, надежност, удобство при употреба,…

3) сензорни – цвят, мирис, вкус, естетика, хармония, красота…

4) търговски – цена, опаковка, лекота на придобиване, удобство при транспорт, манипулиране и съхранение,…

5) етични и правни – коректност и равнопоставеност в договорните отношения, законосъобразност, патентна чистота,…

6) удовлетвореност от притежанието/употребата – художествена или културна стойност, престиж, уникалност, мода.

Някой от показателите на качеството могат да бъдат лесно оценени чрез директно измерване, други по-трудно, а трети – невъзможно.

По-долу са изброени някои от по-важните физико-химични и екплоатационни показатели на качеството на моторните масла (в скоби са дадени методите на изпитване):

Кинематичен вискозитет (ISO 3104)

Вискозитетен индекс (ISO 2909)

CCS вискозитет (ASTM D5293)

HTHS вискозитет (CEC L-36-A-90)

Температура на течливост (ISO 3016)

Пламна температура (ISO 2592)

Изпаряемост (ASTM D5800, CEC L-40-A-93)

Обща алкалност (ISO3771)

Киселинно число (ASTM D664, ASTM D974)

Пенообразуване (ISO 6247)

Сулфатна пепел (ISO 3987, ASTM D874)

Корозионна агресивност /върху Cu/ (ISO 2160)

Деемулгиращи свойства (ASTM D1401)

Противоизносните и противозадирни свойства (ASTM D2783, ASTM D4172, ASTM D5182)

Въздухоотделителна способност (ISO 9120)

Стабилност срещу механична деструкция (DIN 51382)

Нека сега любителите на оn-board меренето на налягане и температура на маслото отговорят, кой точно показател на качеството измерват, по кой метод и с каква точност, за да аргументират все пак иначе доста уверените си (но неподкрепени със сериозни данни) твърдения от рода на „маслото X от официалния вносител е по-качествено от маслото Y от Сульо” или още по-крайното „маслото Z, закупено от Пульо е пълен боклук”.

Като обикновени потребители сме в състояние да оценяваме качеството на маслата по показателите едва от 3 група нататък (виж по-горе), т.е. по цвят, мирис и вкус , вид на опаковката, коректност на търговеца, някаква вътрешна удовлетвореност за уникалност (караме 20 годишното си ФауВе със «супер» масло), не на последно място цена и Бог знае още какви показатели, които не са известни дори на производителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак да попитам - някой купувал ли си е от колегите, които се рекламират във форума от уж оригиналните WAG масла внос от Германия ???

 

Никой нищо не пише за тях, а се сменят на 20 000 км. и уж излизат по изгодно.

 

Другото, което ме интересува е - някой използвал ли е масло BIZOL ?

 

Благодаря предварително !

колега с бизол си карах предния мотор никви ядове никво горене на масло доволен сам но това е за мотор за коли незнам но няма да е зле според мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...