Recommended Posts

Ми защото е с 20лв по-евтино с промоцията и примерно ще си взема маслен филтър с тях. Интересува ме дали Мотула е хубав колкото Кастрола, не че са ми проблем 18лв повече, но защо да ги давам?

Edited by pufa

Share this post


Link to post
Share on other sites

масло ако е оригинално е с много малко разлики. еми щом е на далавера взимай

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре, то излиза , че никой не прави менте на ефтино масло. Тогава маслата на Карфур трябва да са по-добри от рафинираните и продаваните наливни масла. За 5W40 Карфур мнения, ако ви е срам да пишите тук, пишете ми на лични.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

както всички други масла на вериги - кауфланд и .т.н. и то ще е правено от някой голям производител на запад (кастрол) така че взимай и не се притеснявай. ако избираш между това и някакво съмнително от някъде, за мене избора е ясен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой може ли да сподели мнение за маслата ORLEN ?

В метро от днес 5w40 пълна синтетика по стандарт 505.1 за помпа- дюза е 42лв. за 4л

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм го чувал , честно казано , но за тая цена не очаквай много ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз си перкам с Репсол 10W40  и вече 3 смяна няма ядове с него

Share this post


Link to post
Share on other sites

За менте на UNIL още не съм чувал и не съм попадал.

Нямам забележки към марката и вискозитетите, сега съм с 5W50.

Другата смяна слагам 10W60 с фулерени, не е евтино, но пък кочината събира само три литра.

Share this post


Link to post
Share on other sites

10W60 с фулерени, не е евтино, 

Сподели за какво става въпрос. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е космическа технология източена директно от картера на совалката. Такова продават на две места. В НАСА или ако си купиш Shark Fuel Saver. Пести гориво до 90% при загасен двигател. Изгорелите газове миришат на хималайски въздух и дига компресията с ДО 76%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това със совалката не ти отива да го пишеш.
Поне направи ли си труда защо е дадена нобеловата награда по химия за тея наночастици?
 
Това е маслото линк
h724.jpg

Edited by SunShine

Share this post


Link to post
Share on other sites

За менте на UNIL още не съм чувал и не съм попадал.

Аааа,има имааа,ето

product_7a3a4c1064d1fc609c45ff.jpg

 

Бутилката на Бардал и  тази на Унил са 1:1.А сега да видим,кое от двете е ментето. :hilezh:

Opaljet_competition_1l-250x250.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

не чух мнения за фугс 5W40 на ТИТАН пише че е немско

Вече 2000 км. с ФУКС 10-40, според майстора ПЪЛНА синтетика....много съм доволен като работа на мотора, по-тих е от с ТОТАЛ-а и МОБИЛ-а....не е мръднало и 1 мм. на щеката, стои светло.....Следващата ми смяна 100% ще е със същото масло....Да не говорим, че наливно е под 11 лв. за 1л.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цитиране на предходен пост!

Fuchs 10W-40 нямат пълна синтетика!

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това със совалката не ти отива да го пишеш.

Поне направи ли си труда защо е дадена нобеловата награда по химия за тея наночастици?

 

Това е маслото линк

h724.jpg

Нещо ми е малко мътно това, което показва тази картинка. Първо, не пише върху какви материали изследват промяната на коефициента на триене при третиране с различните смазки.

Ако вземем най-масовия случай, коефициента на сухо триене между материали стомана - стомана е 0.2. Справка тук. На картинката се вижда, че при използване на синтетично масло коефициента надхвърля 0.25???????

А по принцип машините се конструират така, че там където има триене, никога не се използва един и същ материал за двата детайла, тъй като коефициента на триене при детайли от един и същ материал обикновено е по-висок, отколкото при комбинация на материали.

Затова обикновено втулките са бронзови и т.н, и на практика дори и на сухо коефициента на триене е по-малък от 0.2. А те го изкарват при мазане с масло че е над 0.25. Чудна работа...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предлагам да попиташ университета правил изследването.

Не вярвам да откажат разясняване на тестовата постановка и защо резултатите са такива.

Sent from my iOCEAN X7T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дай линк към изследването на университета и кой го е платил. Също и удостоверение че в тубата има точно такива НАНО частици защото и самите молекули на маслото са нано частици по своему.

 

Все едно да ти продавам вода и на бутилката да надпиша - обогатена с пикопозитрони кислород и водород.  :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ЗА многото лета както шофер,преживял в разцвета на силите си тъмните времена на 90-те ,когато пари се намираха и на улицата ,не малката сума  дадени за масла от всякакви прехвалени марки ,сега след като карам с ОЕМ МАСЛО 5w30 ,са пари хвърлени в тоалетната.Работата на мотора няма нищо общо с преди.Никога повече няма да се самозалъгвам.Колкото по рано се разбере това ,толкова по малко пари ще се харчат за поддръжка,Оправдавам само един вариант да се налива друго масло,ако мотора е лейка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз искам да ти кажа че единственото масло което ми е харчила колата е точно оригинално купено от дилъра 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аааа,има имааа,ето

product_7a3a4c1064d1fc609c45ff.jpg

 

Бутилката на Бардал и  тази на Унил са 1:1.А сега да видим,кое от двете е ментето. :hilezh:

Opaljet_competition_1l-250x250.jpg

Е, те тук вЕрно ме хвърли у Размисли и Страсти...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

В този дух ,какви неща само знам за дилърите,кои от първа ,кои от 2 ръка ,за себе си съм ги определил като неувяхващ комунизъм,ако нямаш човек ,си загубен.......а за смяната на масла ....оооо ,това е една тема с мн известен край,на моя трактор определено му харесва маслото,повече от 1500 км с 200 гр над максимума ,и не ще да го бара,а не е като да съм жалил обороти

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.