Jump to content

Въпрос за Audi A6 C4 кой двигател е подходящ за газ?


Recommended Posts

 Здравейте колеги. Както се вижда това ми е първата тема, Регистриран съм отдавна, но до сега само четях темите. 

Имам 80ка от 5 години но е най обикновената 1.8s PM мотор без грам екстра. Искам да я сменя и се спрях на А6 Ц4. Карам предимно на газ и искам да питам кой от бензиновите мотори е подходящ за газифициране. От Силистра съм но живея в Русе повече от 10 години. Почти всяка седмица си ходя, това са 250км минимум за почивните дни. Имам и син почти на 3г. които водя всяка сутрин на градина. Като разход 10/100 извън и 14-15 градско ме устройва. Искам и да ви попитам дали да търся quattro, че ми е мерак или да си карам с предно. Карал съм различни коли но марката не мисля да я сменям. Може да предложите и конкретна обява.

 Благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти кажа да НЕ Е 2.0 16V с механичен инжекцион....те това животно нема настройване. Накрая ни на газ работи читаво, ни на бензин. Прекъсва, не пали на бензин, не върви...изобщо да не ти говоря. Това говоря за нормална газ. Изредиха се 10 газаджий, кой от кой "по-добър" и накрая пак не вървеше.

А иначе незнам кой е добр вариянт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си писал с какъв бюджет разполагаш. Иначе 1.8 ADR R4, 2.6 ABC V6, 2.8 AAH V6 има и други кодове, 2.2 AAN R5, 4.2 V8 не му зная буквите, все стават за газов инжекцион. Най-малко струващ ГИ е на 4 цилиндровия, а  най-скъп ще е на V8. Обобщено казано, всички имат близък до цитирания от теб разход, като само 4.2 не се задържа около тези стойности. Така че което е най-запазено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти кажа да НЕ Е 2.0 16V с механичен инжекцион....те това животно нема настройване. Накрая ни на газ работи читаво, ни на бензин. Прекъсва, не пали на бензин, не върви...изобщо да не ти говоря. Това говоря за нормална газ. Изредиха се 10 газаджий, кой от кой "по-добър" и накрая пак не вървеше.

А иначе незнам кой е добр вариянт.

Има доста коли с този мотор на газ включително моята,които се движат без проблем с двете горива,това че са се оплакали примерно 20 души във форума не е критерий.Всеки мотор си има + и - някой ще е с разход на гориво,консумативи,обслужване.Аз смея да твърдя,че този мотор има много лесно и бързо обслужване,колкото до инжекциона и за него си има лек.Вече 5 години си я карам имах едно странно поведение на мотора и се оказа,че просто трябваше да сменя само 4 дюзи,които в момента на ауто плюс са 55 лв бройката BOSH.Ако ще е Ауди,задължително quattro

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджета е около 3-4000 в момента, надявам се и за мойта да зема поне 1000лв. За 2.0 16V ace съм чел доста лоши отзиви. Мобилето е пълно с такива.

Какво мислите за тази нескопосано написана обява. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11366311610515372&f1=details&slink=4ktq0b

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този ,който е публикувал обявата е голям неграмотник,дано поне грамотно да са сменени консумативите,които е писал и като гледам тъжния ауспух отзад.........Тази кола под 15/100 гаС граЦко няма как да не гори.Някой колега от Пловдив може да и хвърли око и да каже мнение,че по картинки  и описание в обявата може само да се гадае.

Май е с мотор 2.0 16V.Отзад на капака слабо виждам надписа 2.0.Ако беше 150 кс щеше да пише 2.6,ама и с този дизелов ауспух е направо загадка.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че за 2.6 V6 АБЦ мотора е силно препоръчително (да не кажа задължително) да се сложи газов инжекцион, който може да ти излезе и 1300-1400 лв., зависи каква марка е. Разхода на газ при мен е 17/100 градско в София, и около 11,5/100 извънградско (поравно смесено с магистрала).

Иначе няма никаква разлика между работата на бензин и газ с ГИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега видях още една от пловдив която ми харесва. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11380049657370144&f1=details&slink=4kv65l

Даже има и кожа. Малко снимки има на интериора и не знам кой двигател е и с каква газова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-лесен за газифициране е двигателя с ел. инжекцион главно заради това, че можеш да му сложиш ГИ и няма драми с "олекване" на клапата на дебитомера. При мех. инжекциони има някои драми с ниските обороти, които се лекуват успешно, но по-трудно се слага ГИ - т.е. там трябва да слагаш обикновено АГУ. Все пак цените на ГИ доста паднаха, а  имат и много преимущества по сравнение с обикновено АГУ. Така, че логичния избор е ел. инжекцион, а какъв ще е двигателя като мощност зависи от това какво можеш да отделиш за поддръжка месечно. Ако си спокоен шофьор и не гониш скорости и търсиш по-нискък разход АБК е точния мотор за теб. Ако искаш повечко мощност - АБС, но пък ще харчи повечко и поддръжката ще му е поне с 30% по-скъпа, все пак има 2 цилиндъра в повече :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за тези пари или айде малко отгоре можеш да си вземеш вече А6 ц5 от 1998г. натам

с 1.8т на газ няма да имаш никакви проблеми

Редактирано от noX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И аз съм си мислил за Ц5 колега, по лачена е (както вика жената закръглена като нея), но разходите за поддръжката и ще са ми в повече. Жена ми е от Молдова и поне 2 пъти в годината ходя там. След първото ми ходене смених половината предница на желязната 80ка. Главните пътища са ужасни. Последните 70км до тях ги минавам за 2 часа. Забравям че колата има 5та скорост. За това искам нещо желязно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц4 е правилният избор без съмнение :zustimm: позволявам си да напиша и моите принципи при търсене на Ц4, основани на прочетено във форума и личен опит:

1. Както казва Ачо със "сложния" ник - АЦЕ - никога! :) 

2. АБК си е за Б4, АДР - за Б5, т.е. не са подходящи за Ц4, ААЕ не го коментирам

3. Реалният избор за бензинов мотор започва от ААР и АБЦ

 

Първата обява е от около 1 год., все със същите дребни снимки, колата реално е на около 400к км, на втората - 90% е АЦЕ.

Успех с търсенето, с удоволствие ще помагам ако е нужно. :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста обяви има на АЦЕ-та закръглени на 150 коня, но рядко са АБЦ-та с приемници на колонките и кожа, не се вижда и таблото за да сме сигурни. Ето една, която заслужава оглед http://www.cars.bg/c474337

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте плюли и отхвърляли АДР-а . Има електронен инжекцион и супер лесно се газифицира. Вървежа е равен на 2.0-16 V . Разхода е страхотен-

9/100 км газ при 90 км. извънградско

10-12/100км газ до 140 км, извънградско

13-15/100 км. газ градско(като тук разхода може да варира,според трафика. В Истанбул под 20 газ не мога да я сваля :D )

В ниските е слаб,но силата на ц 4-та  е в средните обороти.

Този мотор с това купе излиза много рядко,но ако не си състезател е добра опция. 

 

2.6 е много добра опция,особенно в комбинация с куатро .

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2,6 има само едно предимство - приятния звук. Оттам нататък е страшно тромав, горежа е много над вървежа и всичките имат проблеми с празния ход. Ако ще се търси такъв мотор поне да е 2,8 че да не е те е яд да му плащаш разходите поне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста коли......

Ами, не знам, ама повече съм чувал кофти отзиви, отколкото добри. На мен ми се наложи да патувам с въпросната каляска до Гърция преди 2 месеца....400 км, прекъсване, маломощност, придръпване и т.н. Накрая даже я заебах там, та седя 1 месец там, че и издумка "рециклираната" предишният ден помпа на спирачките и последните 100 км съм карал без спирачки...ама тва е без значение де. Идеята ми е, че говорих с доста хора и всички казаха, че това е много несполучлива комбинация и даже ми казаха, ако имам опция да не патувам с нея изобщо....в последствие съжалих, че не ги послушах.

Редактирано от Creative89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за мненията които споделихте. В процеса на търсенето на подходящия бензинов мотор и разговори с приятели, днес един от тях сподели че негов познат продава такава А6 Ц4 но дизел. Уговорихме си среща и френда дойде с въпросната кола. 2.5TDI с 6 скорости, 140 коня каза че е. Не знам кода на мотора но я покарах малко из града и честно да ви кажа много ми хареса колата. Много е стегнато окачването, няма лоп и троп, била е обслужена скоро ремъци и ролки масла и филтри за които пише с маркер дата и км на капака на двигателя. Успях да направя няколко бързи снимки преди да се стъмни, но не знам как да ги кача във форума. Ако някои може да даде жокер, ще се радвам да ги споделя с вас и да чуя мнения. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като започнеш да пишеш в самия диалогов прозорец, долу в дясно до "Публикувай" имаш един бутон "Още опции". цъкаш на него и след това точно под прозореца, в който пишеш имаш надпис и бутон, който трябва да натиснеш "Прикачени файлове". След това ти се отваря нов прозорец чрез който намираш директорията (мястото) в твоя компютър, където са снимките и ги избираш. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или просто ги качи в snimka.bg или който и да е подобен сайт и им постави URL-а в полето за url на снимки...не знам как по друг начин да го обясня... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...