baba Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 (Редактирано) nipper почисти си ЕГР-а и ще държи температура, стига да не ти е спрян софтуерно. Редактирано 31 Януари 2014 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nipper Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Благодаря, ще го прегледам и това. Странното е, че за 1ви път го прави, затова си помислих, че може да е заради студа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Аз съм затворил ЕГР-а след 3000 оборота и съм го намалил с 10% и като карам с над 140км/ч колата ми изстива на 75 градуса, дори навън да е 10 градуса. С 200 пада под 70 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Германците са го настроили коффти и ти го подобри? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 С хибридна турбина съм и трябва малко по-различни настройки, дори сонда си купих, за да гледам какво става. А и накрая съм доволен от разхода, който дава казаня като цяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
missy Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Не за мен, вече нали станаха 2 4ф-те около мене само с лепенки s6 ))) Забрави решетките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 31 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Здравейте, Ето още една питанка от мен: Карах си тази вечер към 150 км извънградско към родния Прованс и забелязах че стрелката за температурата от 90 падаше до 80, после пак се покачваше на 90 и пак падаше до 80 (така поне 5-6 пъти). Не съм вдигал повече от 140-150км/ч по магистралата, а вънка показваше: -12'С. Възможно ли е да е само от нивото на антифриза примерно или да се притеснявам за по сериозен проблем? (Термостата го смених октомври мин. година в Запад) Нормално е да става при -10 и нагоре. И при мен е така. Свиркай си и не му мисли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Ето го клипа с паленето. Темпа е -2°C. Колата не е палена 1 седмица. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Ами добре е, дойдоха цилиндрите еднакво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Не запали ли твърде бързо? Нашите със sky въртят повече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 фейслифт е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 (Редактирано) Не е фейслифт. 233 коня ASB 2008ма. С широките стопове, неиздължените... Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Редактирано 1 Февруари 2014 от trackersoft Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Споко ве, мотора е бил топъл преди това иначе нема да е дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Колеги някой има ли впечетления от Автоинтериор 2000 в София К-в Горубляне.Ако някой знае по-читава фирма за възстановяване на седалки моля да сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
heveo1 Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Многократно съм ползвал услугите им (имам малка автокъща в провинцията) на пръв поглед всичко е като ново но след кратка експлоатация воланите и седалките се протъркват. За закрепване стават, за лучния автомобил НЕ. Редактирано 2 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Значи само подмяна на кожата е спасението? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
heveo1 Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Само в някоя качествена фирма, защото иначе личи и е по грозно. Чувал съм за некви в пловдив ( несъм ползвал услугите) които състаряват кожата на според километрите и са професионалисти. Редактирано 2 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udli Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Какво е захващането на фасонката на самия фар, става въпрос за дневните светлини, достигам я но незнам как да я извадя.Колата е 2005г.Не ми се маха фара заради една крушка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Върти се по-малко от четвърт оборот в едната посока (мисля обратно на часовника беше) и се дърпа назад. Малко е тегаво в началото да тръгне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 2 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2014 Колеги, как се изключва допълнителното електрическо подгряване на купето при дизела, защото при мене и при светещ екон си грее докато не стигне 90 градуса температурата на антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 2 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2014 Защо ти е да го спираш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2014 Ами много натоварва четките в алтернатора и се хабят по-бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 2 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2014 Е ще ги смени тия четки, за какво да се лишава от удобства. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони1 Публикувано 2 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2014 .Той го каза сигурно с ирония,то по тази логика давай и в завоите да не даваме много газ,че куатрото ще ни поизносва гумите и ще трябват нови ,ебаси златните бангий. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts