Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 6


sky

Recommended Posts

  • Отговори 961
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nipper почисти си ЕГР-а и ще държи температура, стига да не ти е спрян софтуерно.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм затворил ЕГР-а след 3000 оборота и съм го намалил с 10% и като карам с над 140км/ч колата ми изстива на 75 градуса, дори навън да е 10 градуса. С 200 пада под 70 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С хибридна турбина съм и трябва малко по-различни настройки, дори сонда си купих, за да гледам какво става. А и накрая съм доволен от разхода, който дава казаня като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Ето още една питанка от мен: Карах си тази вечер към 150 км извънградско към родния Прованс и забелязах че стрелката за температурата от 90 падаше до 80, после пак се покачваше на 90 и пак падаше до 80 (така поне 5-6 пъти). Не съм вдигал повече от 140-150км/ч по магистралата, а вънка показваше: -12'С. Възможно ли е да е само от нивото на антифриза примерно или да се притеснявам за по сериозен проблем? (Термостата го смених октомври мин. година в Запад)  :nixweiss:

Нормално е да става при -10 и нагоре. И при мен е така. Свиркай си и не му мисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го клипа с паленето. Темпа е -2°C. Колата не е палена 1 седмица.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е фейслифт. 233 коня ASB 2008ма. С широките стопове, неиздължените...

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Редактирано от trackersoft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой има ли впечетления от Автоинтериор 2000 в София К-в Горубляне.

Ако някой знае по-читава фирма за възстановяване на седалки моля да сподели :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!
 

Многократно съм ползвал услугите им (имам малка автокъща в провинцията) на пръв поглед всичко е като ново но след кратка експлоатация воланите и седалките се протъркват. За закрепване стават, за лучния автомобил НЕ.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!
 

Само в някоя качествена фирма, защото иначе личи и е по грозно. Чувал съм за некви в пловдив ( несъм ползвал услугите) които състаряват кожата на според километрите и са професионалисти.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е захващането на фасонката на самия фар, става въпрос за дневните светлини, достигам я но незнам как да я извадя.Колата е 2005г.Не ми се маха фара заради една крушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти се по-малко от четвърт оборот в едната посока (мисля обратно на часовника беше) и се дърпа назад. Малко е тегаво в началото да тръгне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, как се изключва допълнителното  електрическо подгряване на купето при дизела, защото при мене и при светещ екон си грее докато не стигне 90 градуса температурата на антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Той го каза сигурно с ирония,то по тази логика давай и в завоите да не даваме много газ,че куатрото ще ни поизносва гумите и ще трябват нови :hilezh: ,ебаси златните бангий.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...