Jump to content

Избор на Ауди за 18-22 хил.


Recommended Posts

На твое място и аз щях да търся А8мица 4.2 бензин и газчица после.

Викаш д'ге и той най-сетне да влезе в клубЪ на истинските мъже?  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Вече почнах да съжалявам че си прододох колата :( Оказа се сташен филм с избора на нова. Прочетох 50 станици проблеми с 2.0TDI и 3.0TDI различните разновидности. Днес водих 1) 2.0TDI PWD на сервиз и майстора каза че колата е в иделно състояние - сменяно е турбо и маслена помпа заради прослувутия й проблем с оста която се изяждала в оригиналния и варянт. Сменен съединител и ангренаж преди 20 000. Иначе покарах по снежните улици в Бояна и е голям кеф quttroto-под наклон тръгва без проблеми. Накефих се прибрах се и прочетох още един куп американски форуми в които хранят 2.0TDI главно заради тази маслена помпа която описват като бомба със закъснител (хубаво че вече е гръмнала на тази кола), което тотално ми уби ентусиазма за уж надежните Ауди. Сега само ще се чудя кога DPF филтъра и дюзите ще ме изненадат лошо. Дори нищо да не се чупи после кой ще го купи като реша да го сменям. Някой с такъв мотор да каже нещо позитивно :(?

Опа кодът на мотора е BPW ne PWD :) уж малко по-новия...

Виж и бензините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти некви много свежи идей му даваш от а4 с 2ка бензинче да се нахендри с а8 ца с осмак  добър си :hilezh:  Тая кола с  какви доходи се поддържа а и нещо май не е последната здрава та да разчиташ на тънка поддръжка  ... една такава кочинка  \демек коле от тоя клас\ струва годишно поне 6-7 хилки без сметката за  горивце ако нямаш некъв бизнес не е оферта   пък и 10 годишна точно ее узряла за проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 ТDI като сцепи главата, преебе баланс-шафта, задръсъти ДПФ-а и му смениш 4 дюзи дали нема да ти напрай сметка кат за 2 А8мици, а? А не е кат да не са възможни тея проблеми. Докато на бензинова атмосферка нема кво толко да и стане. Нема как да пръсне турбо, щото просто нема :hilezh:

Освен некви драми с окачването ако е въздушно или еднократни инвестиции в автоматика друго нема кво да му стане на големия кораб, ако не е тотален гроб, разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Пд си е за мазохисти тва е ясно  но а8 Д3 опаковка си е сериозна кола откъм разходи трябва трезво да с преценят приоритетите както и реалните възможности :arrow: \многолесно  да се купи трудна е да се държи\ и на мен ми се кара панамера ама не ми се и спи в нея :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен е факта, че има хора вярващи в евтината поддръжка на кола 4.2 :)))  Разбира се, ако 10 000 за едни са джобни пари, за други са годишен доход..... затова един и същи факт, изказан от различна гледна точка  може да звучи така противоречиво:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Дюзите най лесно закачате с кабел и гледате стойностите им.Иначе моята принципно трябваше да е за мен,лятото даже пусках тема преди да тръгна да си вземам,аз се колебаех между авант 6 и а8,но кутия,въздушно окачване и трудна евентуална продажба ме отказаха от а8.Трябва до няколко месеца  да имаме още един спринтер 2004 или новия 2008 та продава се моето ауди и една мазда 6, 08` ,която замине първа...

Редактирано от Тони1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 ТDI като сцепи главата, преебе баланс-шафта, задръсъти ДПФ-а и му смениш 4 дюзи дали нема да ти напрай сметка кат за 2 А8мици, а? А не е кат да не са възможни тея проблеми. Докато на бензинова атмосферка нема кво толко да и стане. Нема как да пръсне турбо, щото просто нема :hilezh:

Освен некви драми с окачването ако е въздушно или еднократни инвестиции в автоматика друго нема кво да му стане на големия кораб, ако не е тотален гроб, разбира се.

Както писах по-горе баланс шафта вече е сменен със оправения заедно с турбото, dpf-a не вярвам да се запуши на на кола на толкова км, пък и съм чувал че се махат и се слагат емулатори. За глава не бях чувал че цепи този мотор BPW (едноваловия) ама може и да не съм намерил правилната тема...

Дюзите най лесно закачате с кабел и гледате стойностите им.Иначе моята принципно трябваше да е за мен,лятото даже пусках тема преди да тръгна да си вземам,аз се колебаех между авант 6 и а8,но кутия,въздушно окачване и трудна евентуална продажба ме отказаха от а8.Трябва до няколко месеца да имаме още един спринтер 2004 или новия 2008 та продава се моето ауди и една мазда 6, 08` ,която замине първа...

Имам VAGCOM как да ги проверя и за какви стойности да гледам?

Твоята къде може да се види weekenda?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен е факта, че има хора вярващи в евтината поддръжка на кола 4.2 :))) Разбира се, ако 10 000 за едни са джобни пари, за други са годишен доход..... затова един и същи факт, изказан от различна гледна точка може да звучи така противоречиво:)

Самия двигател е евтин за поддръжка. Същото не може да се каже за а8-ците.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Sky за твойта чувам все хубави думи от различни хора.Лошото е че за сега не ми се ходи до Варна. А и все пак се насочих към две за сега- едната е на колегата A4 B7 2.0TDI 140 quttro другата е 1.8TFSI B8 2008 160hp купувана от Порше на 145000 -сервизна история и тва че е бензин май много ме радва че и без това карам 15000 на година.Няма quattro което е единственото нещо кото ми липсва, но и до сега съм бил без....

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам познат полицист с а8 2006 лето с повечето екстри турна и бигас   и врътка  питам го не го ли е срам да спира пред районното с нея :hilezh:

Кво толко имаш против газта и те са хора като нас имаш ли идея колко харчи тва животно с нормално каране за кво да даваш пари годишно съизмерими с цената на цялата кола като можеш да намалиш почти на половина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото е същото като на бензин, ама на половин цена.... А тая логика, че щом е нагаз, значи нямаш възможност да я караш на бензин е толкова покъртително идиотска, че направо не ми се коментира! Преди да плюете покарайте голям мотор на пръдня и после ше говорим колко е кофти....

По темата...неква бензинка, отдавна печките се обезмислиха като покупка!

Аз не съм изказал никакъв плюс за дизела /наречен от теб печка/ :) Имам и бензинова и дизелова кола..... нямам любима измежду тях! То..... дизела ако е нафтова печка, газта газова печка ли е? :)    Ако трябваше да върви на газ, щяха да му монтират на поточната линия... И дизелите могат да вървят на изгоряло олио......   ама при производството са пропуснали да ми монтират фритюрник:) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   едно куатро 4.2 БЕНЗИН гори градско по каталог 19.5 литра бензин на 100км.... колко гори газ незная и не е от значение.    Една а4-ка дизел гори 8 литра дизел градско!       

Нафталиново ауди 140 коня 8 * 2,70 = 22 лв  за 100 км, или 0,15 лв на конска сила

Бензиново ауди S4 344 коня 22 * 1,40 + 1 * 2,70 = 33 лв за 100 км, или 0,09 лв на конска сила.

 

За 10000 км на година разликата е 100 лв на месец от гориво. Ти ми кажи колко струва усмивката от карането на 340 коня и на 140.

 

Икономичното предвижване се казва метро, БДЖ и трамвай.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, но S4ката е на газ.

Aко е Б6, Б7, 4Ф, Д2, Д3, преди фейса, къде е проблема? При Б8 според мен не е оправдано.

Автора на темата правилно се е насочил към Б8 с история (моторизацията не е толкова важна), според мен Б7 след Б6 не е оправдано, освен ако не е S4, RS4.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10/100 бензин е твърде оптимистична прогноза, а и кола не се купува по този начин със сметк до 6-тия знак след запетайката. Представяш ли си ако си сгрешил в предните цифри какъв катаклизъм ще настане :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Косьо недей забравя, че едното е B8, а другото е B7. Разликата е огромна. Успех с избора и дано бензинката излезе читава.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кефа цена няма....ама струва пари :D

 

Хубаво си помисли за куатрото, да не ти липсва след време.....чувал съм неведнъж коментари от хора които карат Аудита с предно - ехх сега като дръпнах чертата и ако трябваше пак да избирам бих дал още 2-3 хиляди отгоре за куатро!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма да ходи по състезания или да цепи някакви диви преспи, може да прежали куатрото, ама както се казва - по-добре да го имаш и да не ти потрябва, отколкото да го нямаш и после да съжеляваш. Вярно че вдига разхода с 1 - 2 литра, ама ауди без куатро.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10/100 бензин е твърде оптимистична прогноза, а и кола не се купува по този начин със сметк до 6-тия знак след запетайката. Представяш ли си ако си сгрешил в предните цифри какъв катаклизъм ще настане :-)

Така и така автора вече е избрал колите,гледах много да не давам наклони досега,щото ще прозвучи че със Саг и Скай искаме да си набутаме нашите,ама те по каталог го дават 10/100 1.8 тфси,което автоматично в БГ условията ,заобикаляне на дупки,неравномерния градски трафик някъде караш бавно някъде те натискат да даваш яко газ,горивото(само то задължително 2 литра отгоре) не виждам как ще спази каталожни данни.Няколко човека писаха че 3.2 фси автоматик им дава около  17-18,имаше тема за един колега който беше купил нещо подобно на баща си,и темата беше точно за високия разход пак над 14....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...