Moonland Публикувано 7 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2015 Точно това е, че кодовете не дават добра/надеждна информация конкретно за окачването, тъй като то не е отделна екстра (изключение прави само това за "лоши пътища"!), а зависи от избрания пакет (Ambiente, Atraction, Ambition, S-line). Който се чуди може да ми пише на ЛС информация за изпълнението на автомобила + снимки и ще му кажа спрямо това с голяма вероятност с какво окачване е. Wolfgar мисля, че при теб бяхме гледали и беше със спортно (Ambition)?Което пък ако се съди по range-а спрямо колегата, вероятно той е със стандартно. Но все пак темата е за обща информация за модела, така че предлагам да се придържаме към нея, без да навлизаме тук в подробности за конкретни автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anchor Публикувано 23 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Най- добрата качествена алтернатива за гумени стелки Petex- http://www.autopro.bg/Gumeni-stelki-za-Audi-A3-03-Audi-A3-kabrio-2008 за 60лв 4-те от тоя сайт. Пасват идеално по ръбовете и изглеждат добре. От скоро съм с тях и изобщо не изглеждат като бързо амортизиращи се. Мейд ин Жърмани.Колега за тези стелки ли става въпрос, че твоя линк вече не е активен. https://autopro.bg/interior/avtomobilni-stelki/gumeni-stelki/gumeni-stelki-za-audi-a3-03-audi-a3-kabrio-2008. Как са след един сезон употреба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 24 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 (Редактирано) Да за същите говоря. След като ги карах миналата зима и това лято, понеже си бях затрил платнените и не можех да ги открия до преди 1 месец, виждам сериозно износване на квадратният плътен профил на шофьорската стелка около петата на десния крак. Предполагам след още 2 сезона ще е за смяна. Другите 3 стелки нямат видимо износване. Като му дойде времето, ще ги заменя с оригинални. Редактирано 24 Ноември 2015 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 24 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2015 И аз съм с такива лятото съм ги махал точно за седмица и ги върнах понеже окалях платнените и се отказах да ги пера постоянно и общо взето не съм ги махал и са като нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Рабаков Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 А някой би ли ми казал къде се намира казанчето за вода за задната чистачка?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Интегрирано е по невидим начин в казанчето за вода за предните чистачки. От любопитство - къде си виждал кола с 2 отделни казанчета? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Рабаков Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 В някои френски коли като рено напримр е с две казанчета, та затова се чудех къде може да е? Много благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 И за да изпреваря и следващия ти въпрос, моторчето за задната чистачка е и моторче за предните (просто върти в обратна посока). Не търси проблемът в моторчето и казанчето, ако не ти пръска от задната чистачка. Най-чест проблем е запушена дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 (Редактирано) Интегрирано е по невидим начин в казанчето за вода за предните чистачки. От любопитство - къде си виждал кола с 2 отделни казанчета? На старата ми Голф 2-ка имаше две отделни казанчета,а тя беше 85г. и вече на новите модели след 88г. ги правят с едно цяло Редактирано 29 Януари 2016 от Audi2027 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 При доста автомобили има 2 казанчета, най- вече при тези с пръскалки и на фаровете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Ta А3 8P да не би да няма пръскалки на фаровете като екстра? Казанчето пак си е едно.Но както и е да е, не е толкова важно къде има повече от едно, беше чисто любопитство, тъй като никога не съм виждал.Факт е, че при A3 8P казанчето е само едно независимо от екстрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Здравейте, В момента проявявам интерес към едно Ауди A3 8PA, което се продава в Порше София. 2011 година 2.0 TDI 140 HP. Зачетох в началото на темата и доколкото разбрах кофти двигателя е BKP, който е в по старите години. Този би трябвало да е CBAB или CBBB. Имате ли наблюдения за чести проблеми при тях. (Надявам се не, тъй като е сравнително нов, но все пак...) Преди време съм патил с дюзи на 3.0 TDI (имаше тема тук), та сега съм леко наплашен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 (Редактирано) Двигателите които гледаш нямат нищо общо с BKD, почвайки от това, че са Common Rail, а не Помпа-дюза. Освен това са на по-нова платформа.Няма хронични проблеми с тези двигатели. Редактирано 17 Февруари 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Здравейте, В момента проявявам интерес към едно Ауди A3 8PA, което се продава в Порше София. 2011 година 2.0 TDI 140 HP. Зачетох в началото на темата и доколкото разбрах кофти двигателя е BKP, който е в по старите години. Този би трябвало да е CBAB или CBBB. Имате ли наблюдения за чести проблеми при тях. (Надявам се не, тъй като е сравнително нов, но все пак...) Преди време съм патил с дюзи на 3.0 TDI (имаше тема тук), та сега съм леко наплашен Моя двигател е CBBB комън рейл 170к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mopowah Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Гледам едно Ауди А3 8PA 2.0 TDI 140 DSG Ambition регистрирано 11.2011, но как да разбера с кой двигател е - CBAB или CBEA? Понеже е далечко и искам да знам кода на двигателя преди да отида на място. Колата е на 197000км и се чудя дали е ОК на тези километри, при положение, че е карана в северна европа по 50000км на година. Дали има вече мнения за тези двигатели как се държат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Колега щом е 2.0 TDI 140 значи е CBAB ,ако е 2.0 TDI 170 е CBBB Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Ето един файл.Може да помогне на някой. http://dox.bg/files/dw?a=739fce509c Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beroe11 Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Здравейте колеги. Да попитам нещо, на А3 (2008-ма година), колко е междуболтовото разстояние на джантите и централния отвор? На едни места ги намирам 5х110, на други 5х112, поне централния навсякъде го пишат 57,1. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 5 x 112. На всяко A3 8P. Отговорът го има и тук: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 5x112....Централният от 2011 мисля е 66.6 . Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Няма такова нещо! Нито междуболтовото разстояние, нито центр. отвор е променян в рамките на модела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Дали? В A3 8V....пак ли е 57? Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 (Редактирано) Виж последните 4 думи от изречението ми в предния пост. A3 8V е друг модел, друг подраздел на форума и не почва от 2011, а от 2013 П.с. И междудругото и там централният отвор е 57,1 Редактирано 14 Април 2016 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Това за 8V подмодела не го знаех....мислех си ,че е 66....както и да е. Пак научих нещо. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFan7 Публикувано 30 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2016 Има ли предвидено място за пожарогасител в тази кола и къде се намира то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване