Jump to content

Обща информация за модела 8P/8PA (2003-2013)


Tsvetkov83

Recommended Posts

  • Отговори 517
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да, мисля да рециклирам рефлекторите, да им сложа така наречените "кристални" лупи и някои други неща, но нещо все не може да им дойде реда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 5.02.2014 г. at 0:04, Tsvetkov83 написа:

Как да разберем дали главата е от рисковите или не!

 

Кода е написан наобратно и се намира тук:

 

Възможностите са 3:

03G 103 308 A - от 2003 дo 2005,5    -> Почти всички са засегнати и пукат! 

03G 103 308 B - oт 2005,5 до 2006,5 -> Много малка вероятност да дефектира, но все пак се е случвало!

03G 103 308 C - от 2006,5 до 2007,5 -> Възможно най-сигурен вариант, че няма да дефектира!

 

Здравейте, колеги! Бих искал да споделя, че моята кола е произведена 11.2005 и е с глава 03G 103 308 C, доколкото съм информиран от предишния собственик, по колата не е пипано нищо. Просто го споделям информативно за колегите, които възнамеряват тепърва да си купуват такава кола, че може да има и редки изключения, защото съдейки по гореописаните дати, то моята кола би трябвало да е с глава B. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте , 

някой имали идея тая джажа с отрязания  кабел за какво е ? Намира се зад таблото . Колата е Audi A3 8PA 2007

viber_изображение_2021-01-01_09-58-53.jpg

Редактирано от s7ama7
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е антена за GSM + 4G LTE. Само че този корпус е направен да се лепи на джам, а не върху метал: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, предстои ми неочаквана покупка на А3, 8П. Прочетох доста теми за двигателите, но искам да попитам още нещо.

Разбрах, че пукащите глави са до 2005.5, оттам до 2006.5 са с номер Б и от там вече номер Ц.

Интересуваме ме обаче двигатялят BMM, който се произвежда от 2006 година, там номерата на главите пак в същата зависимот с посочените горе години ли са или са си извън рискувата група като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето BMM е по-сигурния избор и може да не се притесняваш за пукащи глави, шестограми и т.н.

Проблемите с главите са основно при BKD- но пък аз карах до 340 К км такъв, именно с глава A и след дооооста бой нямаше никакви проблеми и до колкото знам все още няма. Та, всичко е на късмет, както с всяко едно нещо в живота. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма балансиращи валове и шестограм- горе го споменавам, защото все пак доста хора чуват 2.0 тди и го свързват автоматично с надлъжно разположените мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

За BMM мотор маслото трябва да отговаря на VW 504/507, правилно ли съм разбрал ?

Също до колкото знам маслата с този стандарт са само 5w30.

Вие от коя марка масло сте доволни ?

Насочил съм се към Ravenol.

Сигурно се повтаря много този въпрос, но не успях да намеря отговор.

Редактирано от Kurtov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да кажа впечатления за Равенол-а. На CDYA го ползвам в момента. Предишните масла, които слагах пак бяха висок клас, но още след 100км пробег и почерняваха стабилно. С Равенол-а вече 1500 км и едва е променил цвета. Мотора се усеща по-мазен, а дпф-а много го хареса, защото регенерациите за тези 1500 км бяха 2 и то извънградско. По всичко личи, че казаното за това масло си е вярно и е едно от най-добрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност май съм объркал темата.

Ravenol VMP 5w30 например много ми харесва като му гледам техническата документация, но и цената му не е като едно време.

Около 125 лв. за 5 литра.

Вие от къде купувате Равенол ?

Чудя се също за друг вискозитет на този двигател като 5w40/0w40.

Edit:

Сега успях да намеря 5 литра Ravenol VMP за 100 лв, това е най-ниската цена на това масло, която успях да намеря в България.

 

Редактирано от Kurtov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си викнах 2 туби по 5 литра от Германия - ravenol-shop.de

Излезнаха ми с доставката 260-70 лева. Мисля, че се получаваше същото като цена от БГ, но за да съм спокоен си викнах от немско. И за следващата смяна пак ще си викна от там.

 

Излъгах......260-70 ми излезна с 1 литър хидравлично масло. Само двигателното беше 240.

Редактирано от Gangbango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам audi a3 sportback (8PA) 2007 2.0 tdi BMN 170 PS, DSG авт. скоростна кутия. Имам няколко въпроса, че спорим с едно момче, този мотор с 16 клапанов ли е или 8? Читав мотор ли е? и между другото на този мотор къде му е слабото звено дюзи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, някой може ли да ми каже, на А3 преди и след новия фейс (2009). Има ли разлика във врата, преден, заден калник и капак.

Става дума за спортбек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами някои знае ли каква е крушката за дневните светлини на 2009 фаровете.

Моята беше изгоряла, купих нова и тя изгоря за 2 дни. Мога да кача снимка, на тази, която купих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...