AALEXANDROV Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Кайчесно Sent from my iPhone 6S using TapatalkИ на мен ми е интересно колко-толко върви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 A8 е по-добрата кола от Ц4. Затова въпроът дали да се премине на такава е само един - имам ли достатъчен доход, за да поддържам А8? Според мен по-логичния избор на двигател е 4.2 бензин, на който да се сложи качествен газов инжекцион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Мтел даваха по 2 карти. В момента дават май и по 3 карти с един номер.http://www.mtel.bg/mtel-extra-simПолзвал съм такава екстра сим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 (Редактирано) Телефона вече е новата домашна играчка на малката Иначе- да, 4.2 върви много повече, никога не съм твърдял обратното.Но много НЕ съм съгласен, че АСК- то не върви.И най- важното- НЕ ТЕЧЕ Между другото, колата я докараха на ход, понеже се оказа, че Х3- ката се събира на платформата, а Д2- ката, не.Питах жената на пича, който докарва колите(тя я е карала до тук) за проблеми с колата по пътя, а тя ме заби : - Само с мъжа ми, кара бавно, а трябва да го следвам :hilezh: Имам питанки: управлението на печката трябва ли да има капаче, понеже при мен няма, а не личи да е имало. Редактирано 9 Февруари 2014 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Сложи снимки на колата да и се порадваме.Честито и с здраве да си я караш.Как е дошла на ход като е без номера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Аз ги свалих и ги върнах към Германия, за да отчислят колата във Вторник.Колата не е много за гледане още, ето една- 2 мръсни снимки: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 колега задръш аел докъто се обедиш в качествата на 8та, аз като купувах, джамбазите разправяха ц4 е последното истинско ауди. Дано можеш да си позволиш подръжка, защото тука до нас има една а8 която зимата е с железни джанти с тасове със свински опашки и като минавам покрай нея умирам от смях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Аз ги свалих и ги върнах към Германия, за да отчислят колата във Вторник.Колата не е много за гледане още, ето една- 2 мръсни снимки: Иво, честита да ти е ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShpizAudi Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 (Редактирано) Имам питанки: управлението на печката трябва ли да има капаче, понеже при мен няма, а не личи да е имало. Да , трябва да има... Захванато в горните два края , с вътрешни панти... Примен е така. До управлението в ляво има едно копче, издърпваш на страни и се отваря капачето...Честито и много безаварийни километри...... Редактирано 9 Февруари 2014 от ShpizAudi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Иво,не мога да си кривя душата,приятелю, най-малко съм очаквал да видя ти да купиш такъв автомобил!!На мен ми се струва най-скъсаната откъм опции А8мица и то преди фейса,зелена и с платнен салон!!??WTF?п.п. нищо не казвам за състояние и км,просто не ме израдва!пиша мнението ми не за да те засягам,както съм сигурен че знаеш а по-скоро от почуда!поне изгодно ли я зе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Пространството вътре е идентично и като габарити са почти еднакви с А6. По-добре Ц4 добре оборудвано, отколкото Д2 базовица с ръчни скорости и 2.8. Никога не бих си купил такова животно при положение, че има S6 2.2Т. А Д2 е анти кола с ръчни скорости, особено градско... казвам го заради едно такова с 2.5ТДИ, което карах известно време. Може купето да е Халумин, но заради екстрите тежи повече, особено ако е и с двойни стъкла...Като цяло не виждам никакъв смисъл да се купува и подържа такъв автомобил, особено ако няма да е с приличен мотор, трансмисия и дълъг списък от екстри... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 (Редактирано) зелена и с платнен салон!!??WTF?Салон се сменя за ден, цвят за два, ама двигателя... Как може тоя спреляк да му се радваш че върви? Той е по-убит и от стоков тръц (150коня) в А4. И тва го твърдя съвсем сериозно, без да преувеличавам. Има данни в нета, провери ги ако искаш.И ти има да плачеш от бързи рендета по светофарите едит: към Иво е тва, а не към Явор, когото съм цитирал, незнайно защо Редактирано 10 Февруари 2014 от dhtj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Какво го налазихте човека, купил е каквото е преценил. Той си харесва това поколение коли, съдейки по 100-цата например.За двигателя е преценил, че ще е по-лесно да поддържа шестак. А за вървенето - колкото, толкова. В крайна сметка и осмака в Д2 твърде много смешни и грозни въшки ще го разминат, ако това е критерий - дай да си режем вените. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Koлата, показана от Иво Динков, е уникат, бе!Колко форумни писатели могат да се похвалят с такива? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Супер е колата Иво, честито! А за мотора и вървежа е субективно, кой на каквото е свикнал. Например за мен 2.6 АБЦ върви много добре, даже страхотно, защото кола над 100 коня преди просто не съм притежавал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Мислиш че можеш да го ползваш ли? Недават две работещи карти с един номер Да, може с EXTRA SIM. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 (Редактирано) а до преди половин година имах Ц4 и знам то как е, Адаш не се сърди, ама твоето 2.0 беше спухано от каране и занемарено адски - та не е за сравнение. А виж някое , което е като хората да не говорим за тотално реставрирано, че скоро се возих и ми хареса много.Пространството вътре е идентично и като габарити са почти еднакви с А6. По-добре Ц4 добре оборудвано, отколкото Д2 базовица с ръчни скорости и 2.8. Никога не бих си купил такова животно при положение, че има S6 2.2Т. Подкрепям.Цената е една за запазени екземпляри. Няма читав мотор при Д2. Да си направиш А8 Д2 - 2.2 Т - така да . А колко струва преден капак за А8 (нов или 2 употреба) , калници, фарове...Ако стане нещо 2 бона не ти мърдат само за части. Редактирано 10 Февруари 2014 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Аз никъде не съм споменал че 1.8т е по-мотор от АСК ве, мислителю. По-добре се съсредоточи върху четенето, а не върху трагичните ти опити да измислиш някаква забавна приказка, в резултат на които се получават само глупости.Да ти обясня пак какво исках да кажа: комбинацията на тежката Д2-ка с иначе нелошия мотор АСК е много слаба откъм вървеж и е сравнима с обикновен среден клас кола като А4 Тръц. На такъв висок клас автомобил му отива да се мести подобаващо и това се случва сравнително добре с 4.2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Мислиш че можеш да го ползваш ли? Недават две работещи карти с един номерСтаваш абонат на М-тел и си готов.Ами не ми е омръзнала моята още, но знам ли сякаш ми се иска да сменя обстановката малко. Иначе като вариант ми се иска А8 2.8 ръчка , но сякаш в България никой не продава такова :Х 6-ца ц4 2.8 също няма . А иначе съм обмислял и леко да подсиля моята , но не съм сигурен как понеже има много противоречиви мнения ...Какво те притеснява в подсилването на твоята?Това е една от най устойчивите за подсилване коли,ако имаш предвид чипосването де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Засилва се спокойно до 250 Кс неговата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Засилва се спокойно до 250 Кс неговата Я дай повече инфо,колко спокойно става,че и мен ме интересува,защото за сега е само с чип на 170 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 tdiclub Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Пак стана искрено и лично. Динков честито, дано не се чупи новия гюм, най вече от към тенекии.На мен ми се струва най-скъсаната откъм опции А8мицаЗъбо забрави ли кой е собственика. Какво ще прави Динков, ако вземе кола с все екстри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Пичове, колата 100% остава с този цвят- исках зелена или черна.Избщо не е базова- има си всичко без соларен люк ('прост' електрически е), памет и подгрев на задните седалки и щори на задните врати, т.е. темпомат, борд, чек, печка, климатроник, пакет светлина + подсветка сенници, телефон(вече няма де ), пълен ел.пакет, отваряне на багажника от ключа и от салона, подгрев отпред на седалките, махагон и разни други базови екстри.Задния подгрев и паметта на седалките ще го насадя тези дни (всичко е окабелено и трябва да се щракнат само буксите).Кожа няма да има. Или кожа и алкантара, или си остава сатена.Колата я взех НЕизгодно- за справка, по- скъпа е от 'евтината еСка', супер запазена е и определено търсех такава.Фейслифт бях склонен да преглътна, само ако е еС8. Фаровете им са пълен провал като светене, а за мен това е доста важно. За дреболии като външните фейсови дъжки, лайсни и бутони вътре също правех компромис, колкото и да не ми харесват.А за вървенето, смешно е да кажеш, че не върви, при положение, че дори не си се возил. За моите нужди колата върви прекрасно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 (Редактирано) И най-важното си е твоя, не си теглил пет годишен заем за нея, а и я имаш, за разлика от някои списващи. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Редактирано 10 Февруари 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts