Jump to content

А6 Ц4 или А8 Д2...


Recommended Posts

  • Отговори 111
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

A8 е по-добрата кола от Ц4. Затова въпроът дали да се премине на такава е само един - имам ли достатъчен доход, за да поддържам А8? 

Според мен по-логичния избор на двигател е 4.2 бензин, на който да се сложи качествен газов инжекцион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Телефона вече е новата домашна играчка на малката :hilezh:

Иначе- да, 4.2 върви много повече, никога не съм твърдял обратното.

Но много НЕ съм съгласен, че АСК- то не върви.

И най- важното- НЕ ТЕЧЕ :respekt:

Между другото, колата я докараха на ход, понеже се оказа, че Х3- ката се събира на платформата, а Д2- ката, не.

Питах жената на пича, който докарва колите(тя я е карала до тук) за проблеми с колата по пътя, а тя ме заби :respekt: :

 - Само с мъжа ми, кара бавно, а трябва да го следвам :hilezh: :hilezh: :hilezh:

 

Имам питанки: управлението на печката трябва ли да има капаче, понеже при мен няма, а не личи да е имало.

 

1888637_10151941394343616_1195788305_n.j

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги свалих и ги върнах към Германия, за да отчислят колата във Вторник.

Колата не е много за гледане още, ето една- 2 мръсни снимки:

1609851_10151941394303616_1670397474_n.j

1779920_10151941394258616_485945664_n.jp

 

 

1618562_10151941394333616_331851316_n.jp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега задръш аел докъто се обедиш в качествата на 8та, аз като купувах, джамбазите разправяха ц4 е последното истинско ауди. Дано можеш да си позволиш подръжка, защото тука до нас има една а8 която зимата е с железни джанти с тасове със свински опашки и като минавам покрай нея умирам от смях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги свалих и ги върнах към Германия, за да отчислят колата във Вторник.

Колата не е много за гледане още, ето една- 2 мръсни снимки:

 

 

 

 

Иво, честита да ти е !

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Имам питанки: управлението на печката трябва ли да има капаче, понеже при мен няма, а не личи да е имало.

 

 

Да , трябва да има... Захванато в  горните два края , с вътрешни панти...  Примен е така. До управлението в ляво има едно копче, издърпваш на страни и се отваря капачето...

Честито и много безаварийни километри......

Редактирано от ShpizAudi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво,не мога да си кривя душата,приятелю, най-малко съм очаквал да видя ти да купиш такъв автомобил!!

На мен ми се струва най-скъсаната откъм опции А8мица и то преди фейса,зелена и с платнен салон!!??WTF?

п.п. нищо не казвам за състояние и км,просто не ме израдва!

пиша мнението ми не за да те засягам,както съм сигурен че знаеш :) а по-скоро от почуда!



поне изгодно ли я зе?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пространството вътре е идентично и като габарити са почти еднакви с А6. По-добре Ц4 добре оборудвано, отколкото Д2 базовица с ръчни скорости и 2.8. Никога не бих си купил такова животно при положение, че има S6  2.2Т.  А Д2 е  анти кола с ръчни скорости, особено градско... казвам го заради едно такова с 2.5ТДИ, което карах известно време. Може купето да е Халумин, но заради екстрите тежи повече, особено ако е и с двойни стъкла...Като цяло не виждам никакъв смисъл да се купува и подържа такъв автомобил, особено ако няма да е с приличен мотор, трансмисия и дълъг списък от екстри...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зелена и с платнен салон!!??WTF?

Салон се сменя за ден, цвят за два, ама двигателя... Как може тоя спреляк да му се радваш че върви? Той е по-убит и от стоков тръц (150коня) в А4. И тва го твърдя съвсем сериозно, без да преувеличавам. Има данни в нета, провери ги ако искаш.

И ти има да плачеш от бързи рендета по светофарите :hilezh:

едит: към Иво е тва, а не към Явор, когото съм цитирал, незнайно защо :D

Редактирано от dhtj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво го налазихте човека, купил е каквото е преценил. Той си харесва това поколение коли, съдейки по 100-цата например.

За двигателя е преценил, че ще е по-лесно да поддържа шестак. А за вървенето - колкото, толкова. В крайна сметка и осмака в Д2 твърде много смешни и грозни въшки ще го разминат, ако това е критерий - дай да си режем вените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е колата Иво, честито! А за мотора и вървежа е субективно, кой на каквото е свикнал. Например за мен 2.6 АБЦ върви много добре, даже страхотно, защото кола над 100 коня преди просто не съм притежавал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш че можеш да го ползваш ли? Недават две работещи карти  с един номер

 

Да, може с    EXTRA SIM.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а до преди половин година имах Ц4 и знам то как е,

 

Адаш не се сърди, ама твоето 2.0 беше спухано от каране и занемарено адски - та не е за сравнение.

 

А виж някое , което е като хората :) да не говорим за тотално реставрирано, че скоро се возих и ми хареса много.

Пространството вътре е идентично и като габарити са почти еднакви с А6. По-добре Ц4 добре оборудвано, отколкото Д2 базовица с ръчни скорости и 2.8. Никога не бих си купил такова животно при положение, че има S6  2.2Т.  

 

 

Подкрепям.

Цената е една за запазени екземпляри. 

 

Няма читав мотор при Д2.

 

Да си направиш А8 Д2 - 2.2 Т - така да .

 

 

А колко струва преден капак за А8 (нов или 2 употреба) , калници, фарове...

Ако стане нещо 2 бона не ти мърдат само за части.

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз никъде не съм споменал че 1.8т е по-мотор от АСК ве, мислителю. По-добре се съсредоточи върху четенето, а не върху трагичните ти опити да измислиш някаква забавна приказка, в резултат на които се получават само глупости.

Да ти обясня пак какво исках да кажа: комбинацията на тежката Д2-ка с иначе нелошия мотор АСК е много слаба откъм вървеж и е сравнима с обикновен среден клас кола като А4 Тръц. На такъв висок клас автомобил му отива да се мести подобаващо и това се случва сравнително добре с 4.2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш че можеш да го ползваш ли? Недават две работещи карти  с един номер

Ставаш абонат на М-тел и си готов.

Ами не ми е омръзнала моята още, но знам ли сякаш ми се иска да сменя обстановката малко. Иначе като вариант ми се иска А8 2.8 ръчка , но сякаш в България никой не продава такова :Х 6-ца ц4 2.8 също няма . А иначе съм обмислял и леко да подсиля моята , но не съм сигурен как  понеже има много противоречиви мнения ...

Какво те притеснява в подсилването на твоята?Това е една от най устойчивите за подсилване коли,ако имаш предвид чипосването де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засилва се спокойно до 250 Кс неговата   :)

Я дай повече инфо,колко спокойно става,че и мен ме интересува,защото за сега е само с чип на 170 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак стана искрено и лично. Динков честито, дано не се чупи новия гюм, най вече от към тенекии.



На мен ми се струва най-скъсаната откъм опции А8мица

Зъбо забрави ли кой е собственика. Какво ще прави Динков, ако вземе кола с все екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, колата 100% остава с този цвят- исках зелена или черна.

Избщо не е базова- има си всичко без соларен люк ('прост' електрически е), памет и подгрев на задните седалки и щори на задните врати, т.е. темпомат, борд, чек, печка, климатроник, пакет светлина + подсветка сенници, телефон(вече няма де :hilezh: ), пълен ел.пакет, отваряне на багажника от ключа и от салона, подгрев отпред на седалките, махагон :hilezh:  и разни други базови екстри.

Задния подгрев и паметта на седалките ще го насадя тези дни (всичко е окабелено и трябва да се щракнат само буксите).

Кожа няма да има. Или кожа и алкантара, или си остава сатена.

Колата я взех НЕизгодно- за справка, по- скъпа е от 'евтината еСка', супер запазена е и определено търсех такава.

Фейслифт  бях  склонен да преглътна, само ако е еС8. Фаровете им са пълен провал като светене, а за мен това е доста важно. За дреболии като външните фейсови дъжки, лайсни и бутони вътре също правех компромис, колкото и да не ми харесват.

А за вървенето, смешно е да кажеш, че не върви, при положение, че дори не си се возил. За моите нужди колата върви прекрасно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И най-важното си е твоя, не си теглил пет годишен заем за нея, а и я имаш, за разлика от някои списващи.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...