Jump to content

Audi 80 quattro 20V 1.8Т AJL


Recommended Posts

Да, в конкретния случай няма как да не се съглася с теб. :hilezh:

 

Тонка, няма да ти стигне черна ролка изолирбанд за шунтирането на тия лаНби ве!!!

Честно, не го засилвай това толкова, страх ме е мен, тук на 300 и кусур километра дори. Тоя шум при 170 и нагоре от какво е?

Като цяло не знам как ти е турбината, но мисля, че трябва да може повече тая кола.

 

Виж например Пасата, който е с около 100 килограма над теб, как се справя от 130 до 200.

 

 

Сонди смени ли, дебитомер и турбо как са?



П.с. и му светят по-малко лаНби по таблото. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 422
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами ще ги премахим тези светещи лампи,нали махнах имобилайзера,но важното е,че буксата за диагностика работи,защото е имало случаи като се премахне и тя става неактивна.Стъклото на предната дясна врата беше леко отворено,късно го видях.Такива тестове повече няма да правя,не си заслужава риска.Може да ускорява бавно до 200,но на мен ми е достатъчно до 160,по-висока скорост е излишна.Не съм си изпразнил багажника още,вътре има към 80-100 кг.

Пасата на предно ли е ?

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що бе върви почти като АЦЕ-то  :hilezh:

 

Тони честита да ти е много да се возиш. Мани ги тия, добре си върви все пак е около 1450кг куатро. 

 

На газ как върви? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната а4 AJL QUATTRO която ми дойде ускоряваше доста по-бързо при положение че е с по-дълги скорости от 6А-то, прегледай хубаво двигателя и периферията.

 

Когато насадих 2.2т с йерес сетъпа в компетишъна с неговите скорости демек късите,  колата не влизаше в пътя има и доста свидетели във форума возели се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На газ как върви?

 С ГИ разликата е минимална

 

Последната а4 AJL QUATTRO която ми дойде ускоряваше доста по-бързо

Аз съм с турбото от APU.Нямам представа какво точно да огледам,държи си добре обороти на празен ход,на 1 и 2 скорост превъртат гумите,но на видеоклипа това не се получи,дори в завой на втора,като натисна газта,задницата се завърта леко,дори на газ.Сложих стария съединител от 6А-то,който е на около 20 000 км,да не би там да е проблема.Имам демферен маховик, притискателен и феродов диск в добро състояние. Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що бе върви почти като АЦЕ-то  :hilezh:

 

Тони честита да ти е много да се возиш. Мани ги тия, добре си върви все пак е около 1450кг куатро. 

 

 

 

Няма начин да тежи 1450кг, по-скоро 1370-1380кг.

Имал съм А4 1.8Т AJL quattro и вървеше много приятно, сток  7 и нещо сек. 0-60мили и 15.7сек на 1/4миля даваше по Г-тек, без проблем биеше с доста от всякакво положение читав Голф ГТи 16V и Astra GSI C20XE :-) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Няма начин да тежи 1450кг, по-скоро 1370-1380кг.

Имал съм А4 1.8Т AJL quattro и вървеше много приятно,

Моето на електронен кантар веднъж показа 1480 кг,което значи без мен.Скоро пак ще навестя кантар,че ми елюбопитно какво ще покаже. С какво турбо беше твоя AJL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно сток, такава кола няма как да тежи повече от 1370-1380кг (освен ако няма 50-60кила КИТ по нея), това го казвам на база няколко премерени Компетишъна и други подобни коли. 

А4 1.8Т куатро е 1370кг, S3 8L 1430-1440кг. 

 

Моя AJL беше напълно фабричен когато даваше тези времена. 

В Б4ка с 4цил. мотор и 5ск. кутия няма просто какво да тежи, освен ако не е S2/RS2.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълна бутлка с газ,20 литра бензин,резервна гума и 2 куфара с инструменти,които не съм махнал още.Кулера ми е от Форнета с мотор от БМВ 2.5 TDS.Някъде видях,че турбото на AJL е различно от това на АЕВ и APU,но в случая двете бяха еднакви,предпочетох това от пасата,защото беше в много по-добро състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Някъде видях,че турбото на AJL е различно от това на АЕВ и APU,...

 

Объркал си се, ма важното е,че сега всичко е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм доволен,като за ежедневна кола,не търся високи скорости и бързо ускорение.Държи се много по-прилично от предишния мотор,тих с ГИ и по-пъргав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Съншайн комбито е 1450-1500кг. От там знам че толкова трябва да тежи. И  двете имат по една газова на колите, и от там на там другото за разлика е горивото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм А4 1.8Т AJL quattro и вървеше много приятно, сток  7 и нещо сек. 0-60мили и 15.7сек на 1/4миля даваше по Г-тек, без проблем биеше с доста от всякакво положение читав Голф ГТи 16V и Astra GSI C20XE :-) 

Moя АJL пак по Г-тек дава абсолютно същите времена, на 1,1 налягане беше като мерих.

 

А на клипа в ниските скорости май е прилично, но след 150 наистина е малко бавно.

Редактирано от DLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

,на 1 и 2 скорост превъртат гумите,но на видеоклипа това не се получи,дори в завой на втора,като натисна газта,задницата се завърта леко,дори на газ

 

Кажи честно че стоковица 1.8Т quattro върти гуми на 1ва и 2ра  :hilezh:  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moя АJL пак по Г-тек дава абсолютно същите времена, на 1,1 налягане беше като мерих.

 

А на клипа в ниските скорости май е прилично, но след 150 наистина е малко бавно.

На моя буустметър http://tuningshopbg.com/8/20/103.html показва до 0,6,но понякога е стигало и до 0,8

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи честно че стоковица 1.8Т quattro върти гуми на 1ва и 2ра  :hilezh:  :hilezh:

Кутията на АЦЕ-то е ужасно къса, купето е по-леко. Не е проблем да върти поизносени 205/55/16.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са износени гумите ми,карам ги втори сезон може би на около 20 000 км 195/65/15.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем на това купе да ги върти, щом АБК куатро може на първа. Налягането на моя съм го гледал точно на същия уред, който от доста проби мисля, че е точен, но странното е доколкото се вижда от клипа поне, че разликата между ниските и високите километри е доста голяма. Не знам, може и да се лъжем нещо заради самото видео...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси ще взема да си изхвърля колата, не знаех че е нормално 180 коня куатро 1400кг да върти гуми на 2ра  :hilezh:  :hilezh:

 

Аз съм с 02M кутия, която е 6 степенна - 1ва и 2ра са доста къси и едвам скръцват гумите на 1ва при сериозен старт.

Тая кола може да буксува на 2ра само в някоя дълбока снежна преспа  :hilezh:  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На втора няма шанс, но на първа без проблеми трябва да може. То дори А6 ще може ако съединителите не бяха толкова кекави.  Говорим за 1-2 метра макс разбира се :)

 

А сега се сещам да питам, не е ли прекалено ниско налягането за АJL?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...