Jump to content

Recommended Posts

Някой да знае добри майстори в областта на чипирането в София, защото нещо много ме напъва да и направя на старата каручка един такъв "тунинг". Говорих с дигитал тунинг, какво мислите за тях, добри ли са? Чипирането им струва 280лв., което попринцип не е много, но за стара кола си е доста  :hilezh: 
Успешен ден  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....ако намериш за 50 лева обади се  :stupid:  :hilezh: На мой приятел преди 3 г. чипосването на АФН-а му излезе почти 500 кинта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... нещо много ме напъва...

 

За тия пари, дето си приготвил, за този "автомобил", за който ги гласиш...

Просто си купи един таблет и засядай с него на порцелановото конче в съответното помещение, та да ти минават блажено напъните и нирваната да те озарява благо.

 

Друго ти не требе. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По малките сервизи, които се занимават с чип тунинг ( цените им са 100-150лв.) не се навиват да я правят, защото се скапвала помпата много бързо, а от дигитал тунинг ме увериха, че няма такава опасност и има 5 години гаранция.  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое има 5 години гаранция? Това, което ти поставят те, може да има гаранция, но......помпа, турбина, кулер......съединител, махових... и прочее..... няма как да имат гаранция след като са си вече твои и използвани :)



Иначе доколкото ми е известно /от приятели с чип/..... Диджитал Тунинг са професионалисти:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое има 5 години гаранция? Това, което ти поставят те, може да има гаранция, но......помпа, турбина, кулер......съединител, махових... и прочее..... няма как да имат гаранция след като са си вече твои и използвани :)

Иначе доколкото ми е известно /от приятели с чип/..... Диджитал Тунинг са професионалисти :)

Имам в предвид ако нещо започне да пуши или да работи зле двигателя ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое има 5 години гаранция? Това, което ти поставят те, може да има гаранция, но......помпа, турбина, кулер......съединител, махових... и прочее..... няма как да имат гаранция след като са си вече твои и използвани :)

Иначе доколкото ми е известно /от приятели с чип/..... Диджитал Тунинг са професионалисти:)

От по-горе изброените най-вече маховика ще хвърли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мапването е направено от човек който си разбира от работата няма никаква опасност .Тук е момента да кажа че ,задължително трябва да вземем в предвид техническото състояние на основните агрегати и да се предцени дали да се мапва и колко може да се "изтиска " от даденият автомобил.Не разбирам на какво ти дават гаранция без да са видели колата. Със същия усрех мога да ти кажа да намериш някой да ти свали файла и ще ти го мапна без пари ,но каква гаранция мога да ти дам ? Мога да дам гаранция за това ,че моята работа е свършена добре но нищо повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах от "Про Тунинг" трябва да се свали ЕКУто и да се смени чипа, което повечето правят със сваляне на стария,,, слагат цокълче и в него слагат новия чип с въведени коригирани данни,,,,,, обаче пич според мен си я карай така тази колица докато ти купя нова. Ако мислиш, че не върви достатъчно изгледай тези клипчета, които са правени от нея ;-)  http://vbox7.com/play:af0baada30      ,,,    http://vbox7.com/play:m9e792f131  ,,,    http://vbox7.com/play:a50307822b  ,,,   Има и други с тази колица ама на това последното мисля, че се вижда километража от време на време не мога да го изгледам, че сега съм в Белгия а тукашния нет не е като българския и не иска да го зареди клипчето ама мисля, че можеш да го видиш километража,,, та мисълта ми е, че е излишно да се хвърлят пари по тази кола защото всяка една вложена стотинка в нея е хвърлена на вятъра,,,,  карай си я така пък след няколко месеца ще ти взема една А 4   ТДИ  от Германия,,, пазена и поддържана пък нея си я чипирай като искаш,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пича от Про Тунинг ми вдигна с 70 коня мощността а можеше до към 100 още,,, ама нещо започна много да харчи Реното ,,,, бях ти оставил телефона му,, казва се Иван ,, подсети го за мен като се пазарите за цената,,, ама по-добре не го пипай това Ауди а си го карай така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рено Премиум,,, от 450 стана на 520 коня,,,,,,,,,,,, може и още да се изсмуче от него но става кофти,,,,   Я да ви питам сега ама само тези дето разбират,,, разни младежи дето си мислят, че са отворили сайта с вицовете да не се обаждат,,,,,,,,, та на това същото Ауди му смених плочката на дебитомера и тогава изкривих писеца да чегърта на друго място защото плочката си беше стара от едно търкаляно през таван Ауди та реших да променя по някакъв начин показанията на дебитомера и тая кола започна да върви мнооого добре и да харчи много малко. Та питанката ми сега е такава ,,, разни настройки не могат ли да се правят е така хардуерно без да се ровичка софтуерно ЕКУто ,,,, преди мнооого години един пич в Австрия им слагаше някакви допълнителни съпротивления ли са ,, диоди ли са нямам идея ама тогава режеше някакви кабели и слагаше допълнително разни електронни елементи и колата наистина започваше да върви повече,,,,,,  та някой правил ли си е такива експерименти и ако да какъв е резултата ....... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

powerbox е джаджата. Има смисъл за гаранционни коли. Но дали новите ЕКЮ-та не го засичат не мога да кажа.

При тези символични цени за "чип-тунинг" няма смисъл от експерименти с непредвидим резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна не бях чел такива ........... само колегата "bgtuning" - се изказа точно .

Първо за твоята кола колега се разпояват 2 чипа "Low" i "Hight" поставят се цокли ако сика мапера ако ли не директно се запояват новите чипове(аз лично като я настроя колата да ми хареса дирекнотно запоявам новите защото има случай на калпави цокли и не добро контактуване " .

Второ цената зависи от града в София 200 - 250 лв е нормално за това защото се пак има и разпояване и запояване ако е само флашване е друга играта , другото което е гаранцията е нелепо казана смешна - защото единственото което може да стане ако е добре настроена колата и чипа е кадърен да няма контакт и да не запалиш - това е свързано с компа , друго е вече турбото , помпа , съединител - замаховика няма да говориме няма кво да му стане не е демпфер . Ако всичко е кадърно направено няма да има проблеми - като пушеци , харчове , пренадувания и т.н и т.н .

Сега вече колко пари ти се дават ти си решаваш - като ми дойде клиента и му кажа цената той си решава , все пак като те е страх от мечки не ходиш в гората а и кеф цена НЕМА !

 

Отностно реното - без пробем се вадят 100 коня отгоре ама важните са нютоните не конете ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо искам да поздравя колегата Rider777 защото мисля че се познаваме вече от моят форум .А сега на въпроса за дебитометъра:

Ще се опитам да обясня с няколко думи каква е ролята му в управлението на двигателя.

1.Измерва всмуканият от двигателя въздух ,превръща го в електрически сигнал и го и изпраща на ЕКУ-то.

2.Във файла на ЕКУ-то има една карта (така наречената MAF) която въз основа на полученият от дебитометъра сигнал и в зависимост от оборотите на коляновият вал ОГРАНИЧАВА заявеното от нас гориво .

3.Картата на педала (Wish map) е тази която превръща сигнала от потенциометъра на педала на газта във впръскано гориво.Това е картата с която ние даваме нашата заявка.

4.Тази заявка се  обработва от ЕКУ -то като се сравнява с данните от много други карти. Една от тези карти е картата на дебитометъра(MAF)

5.Ако дебитометъра е повреден или зацапан и измерва по малко преминаващ въздух ЕКУ -то ограничава исканото от нас гориво с цел да не се нарушава оптималното съотношение въздух/гориво .

Както вече казах има и други карти които ограничават нашето искане за гориво. Техният брой зависи от видът ЕКУ.

Какъв е извода? -  Ако успеем да излъжем ЕКУ-то променяйки сигнала от дебитометъра няма да постигнем нищо защото другите карти ще продължат да ограничават.

Единствено в случай че дебитометъра вече не е много читав ,променяйки сигнала към ЕКУ-то можем да постигнем нещо защото ще компенсираме това което дебитометъра е изгубил .

В случай че дебитометъра е издал багажа и не ни се харчат парички за нов може да размърдаме мозъците и да побългарим.Как може да стане това. Трябва само да знаем каква е максималната стойност в картата на дебитометъра  и да разберем на какъв ел.сигнал отговаря тази стойност.С помощта на една проста схемичка подаваме изчисленият сигнал към ЕКУ-то като по този начин картата MAF не  ограничава нашата заявка за гориво т.е все едно че сме я изключили.

Прилагам 2 примерни схеми за побългаряване на дебитометъра.

Трудно ми е в няколко реда да обясня подробно  всичко но се надявам ,че сте ме разбрали.

post-87418-0-22444400-1395697675_thumb.g

post-87418-0-33023200-1395697687_thumb.g

Редактирано от bgchiptuning
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че нещо се заяждам, но не съм сигурен, че това е решението на "проблемен дебитомер". Има едно нещо, наречено дамос, там гледаш бит-а "със/без агр", деактивираш грешката за изключен дебитомер и температурен датчик, после ако искаш сложи 0 мг. за ограничител на горивото по дебитомер и калкулираш горивото по мап само (АФР 17,2). Какво му е трудното?  Как ще спечелиш клиент за твоята услуга, като му кажеш как да си оправи дебитомера? ЕДЦ 15 не е нищо особено. Ти каква програма ползваш за "чипосване"? ECM?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си беше направил труда да прочетеш няколко поста по нагоре ,щеше да разбереш че съм отговорил на конкретен въпрос на колегата Rider777,който се отнася до това може ли чрез промяна параметрите на изхода на дебитометъра без да пипаме ЕКУ-то да се постигне нещо. Аз лично не бих губил и една секунда с такова решение ..Що се отнася до начина споменат от теб ,искам да ти кажа че според мен това не е никакво решение.

1.При конкретният автомобил температурният датчик се намира в датчика за налягането на турбото така че е излишно да премахваме грешката за него.

2 .Имаш ли си идея изобщо колко е важно за ЕКУ-то да знае температурата на всмуквания въздух и колко карти във файла са зависими от този датчик?

3.Премахвайки определена грешка само предотвратяваме влизането в авариен режим ,но това не решава проблема.

Мога да продължа още дълго но не мисля ,че ще ме разбереш.

С предишният си пост се опитах да помогна на тези които нямат пари за нов дебитометър като не съм казал че е добро решение,казал съм че това е побългаряване .Направил съм го в духът на форума а не с цел да имам лична полза .А на теб искам да ти кажа ,преди да почнеш да мислиш за печалба имаш много да учиш, защото автомобилите на клиентите не са опитни мишки с които да си правим експерименти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата стана интересна,,,, довечера ще съм в Дуисбург и съм намерил интернет на едно място та ще следя с интерес развитието на темата ,,,  Весел и успешен ден на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...