Bra1nSicK Публикувано 17 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 (Редактирано) Сетих се да попитам, при 4G има два 3.0 TDI двигателя - единият с 245 к.с., другият с 204 к.с., каква е причината, да не би този с 204 да е по-старо поколение или нещо от сорта ? По-слабият мотор върви доста по-евтино, средно със около 3-4 хил. евро по-добра цена, което изобщо не е малко, друг въпрос е, че 204 к.с. на това купе според мен ще са малко.... Редактирано 17 Май 2014 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Не е старо поколение, мисля 2011г. излезна. Да знаеш, че се окомплектова с мултитроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 И какво като се окомплектова с мултитроник??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadiev Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Ми не е хубава кутията Редактирано 18 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Не е старо поколение, мисля 2011г. излезна. Да знаеш, че се окомплектова с мултитроник.Не задължително, защото има и куаттро версии. Ако е предно, дали е 2.0 177 к.с. или 3.0 тди 204 к.с. - мултитроник.Между другото, аз не виждам нищо лошо в нова кола с мултитроник. Стига да прежалиш куатрото де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 18 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Quattro-то за мен е задължително. Изобщо не гледам модели с предно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Е значи не са само мултитроници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellboy33 Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 И какво като се окомплектова с мултитроник???Да не си я купува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 204 к.с. е blue ли беше или clean diesel, в дупката на резервоара има и втори отвор за да се добавя някаква каталитична течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 друг въпрос е, че 204 к.с. на това купе според мен ще са малко....Toлкова са малко, че ускоряват до 100 за 7.2 секунди с мултитроник и 7.0 с куатро и дсг.За сравнение мега бегачките 1.8Т в А4 правят това упражнение за 8-9 секунди в различните си версии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Слабо било-направо е самолет,с тея параметри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 19 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Ами 4-ката ми беше 204 к.с. и знам много добре как се движеше. Все си мисля, че А6 ще е по-тромаво. Но пък 4-ката ми беше с типтроник, а тази 6-ца куатрото ще е с S-Tronic и това сигурно ще дава разлика доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KikoTM Публикувано 25 Май 2014 Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 Според спецификациите на Ауди, А4-та с 204 коня и типтроник има ускорение 7.7, докато според тест на ADAC, A6-та с мултитроник, ускорението е 7.6. Но лично мое мнение е безсмислено да се гледат ускоренията, а по-скоро динамичните характеристики на колата, т.е за колко ускорява да кажем от 80 до 120, защото на магистралата или селския път нямаш светофари, а в София, в задръстванията едва ли всеки път тръгваме с газ до ламарините. Ето линк за двете коли, ако на някой му се чете:1) А4-та: http://www.audi.de/content/dam/ngw/product/used_cars/a4/pdf/a4b7/2004_09_a4_b7_30tdiquattro.pdf2) А6-та: http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT4573_Audi_A6_3_0_TDI_multitronic_DPF/Audi_A6_3_0_TDI_multitronic_DPF.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 25 Май 2014 Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 Kiko, този мотор на А4 доста стар - това е Б7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 25 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 (Редактирано) B7-цата ми беше от 2005 година и беше със стария мотор (204, а не 231 - толкова май беше по-новия), доколкото си спомям и аз тогава го гледах, че в спецификациите пише 7,7 от 0 до 100. Иначе и аз съм съгласен, че по-смислено е да се гледа от 80-120 (но никъде не виждам такива характеристики?!), защото аз никога не съм и опитал да ускорявам за 7 секунди от 0 до 100, за мен е по-важно в изпреварванията да може да набира максимално бързо, за да не се разцепя някъде. Особено както има разни олигорени, които като видят, че ги изпреварват започват да дават допълнително газ Редактирано 25 Май 2014 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KikoTM Публикувано 25 Май 2014 Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 (Редактирано) АДАК имат доста добри тестове, в които може да се намерят динамичните характеристики, не рядко и ауто мотор унд спорт също публикуват в тестовете си ускоренията. С малко повече търсене чичко гугъл си казва всичко Ето едно ревю на А6 авант 204 коня със S-tronic обаче. Вътре са и доускоренията на определена предавка, както и уж при оптимална предавка. Дори и авант, дори и S-tronic, мисля, че е достатъчно за ориентир, защото така или иначе не знаеш ти каква кола ще вземеш, с какви екстри и колко по-лека/по-тежка може да бъде.http://www.automobile-catalog.com/performance/2012/1588595/audi_a6_avant_3_0_tdi_204_quattro_s-tronic.html Редактирано 25 Май 2014 от KikoTM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 25 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 (Редактирано) Открих данните и за седан. От това, което виждам quattro-то с 204 к.с. винаги е с S-Tronic, a не Multitronic, така ли? Eто и спецификациите, ако някой друг се интересува204 к.с. Overtaking factors от 80 до 120 за 5,5 сек.245 к.с. Overtaking factors от 80 до 120 за 4,6 сек Редактирано 25 Май 2014 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 25 Май 2014 Доклад Share Публикувано 25 Май 2014 Мултитрошляк с quattro няма, съответно в зависимост от нютоните на мотора имаш S-Tronic или типтроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 26 Май 2014 Доклад Share Публикувано 26 Май 2014 (Редактирано) Bra1insick, не можах да разбера на коя предавка е това 80-120.Въпреки че усещането не е като в самолет, все пак прави удоволствие и мисля че 5,5 s е добър резултат. Редактирано 26 Май 2014 от Andy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 26 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2014 Това е статистиката с прескачане на предавки. Ако караш на пета с рязко газ при изпреварване може да върне и на 3-та, зависи. Статистиките конкретно по предавки са: 204 к.с. 5,6/7,6/10,3 сек, сътоветно за 4-та, 5-та и 6-та предавка245 к.с. 4,9/6,7/9,1 сек (4/5/6 предавка) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 3 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 (Редактирано) A5 2.0 ТFSI Quattro има не лоши показатели, кутията е S-tronic и всичко изглежда ок. Предполагам, че няма да гори много повече от 3.0 TDI 239 к.с. (ако изобщо гори повече). Единственото, което ме притеснява е това, че има много лоши отзиви, че гори много масло. В по-новите модели (от 01/2011 и нагоре) дали проблемът е оправен? В mobile.de има 2 много изгодни, на много добри пари. Едната е 01/2011, другата е 06/2011 П.С. Показателите на 2.0 TFSI от 80 до 120 са само с 4 стотни по-лоши от тези, на 3.0 TDI 245 к.с., което мисля, че е доста добре. Редактирано 3 Юни 2014 от Bra1nSicK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 Да не е 4 десети? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bra1nSicK Публикувано 3 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 Да де, грешка 5,0 сек на 4,6 сек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 Гори си масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ади Публикувано 10 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2014 АДАК имат доста добри тестове, в които може да се намерят динамичните характеристики, не рядко и ауто мотор унд спорт също публикуват в тестовете си ускоренията. С малко повече търсене чичко гугъл си казва всичко Ето едно ревю на А6 авант 204 коня със S-tronic обаче. Вътре са и доускоренията на определена предавка, както и уж при оптимална предавка. Дори и авант, дори и S-tronic, мисля, че е достатъчно за ориентир, защото така или иначе не знаеш ти каква кола ще вземеш, с какви екстри и колко по-лека/по-тежка може да бъде.http://www.automobile-catalog.com/performance/2012/1588595/audi_a6_avant_3_0_tdi_204_quattro_s-tronic.html При това положение дизел пред бензин ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts