Jump to content

Audi A6 4G (2011....) Дизел или бензин?


Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Сетих се да попитам, при 4G има два 3.0 TDI двигателя - единият с 245 к.с., другият с 204 к.с., каква е причината, да не би  този с 204 да е по-старо поколение или нещо от сорта ?

 

По-слабият мотор върви доста по-евтино, средно със около 3-4 хил. евро по-добра цена, което изобщо не е малко, друг въпрос е, че 204 к.с. на това купе според мен ще са малко....

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 160
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не е старо поколение, мисля 2011г. излезна. Да знаеш, че се окомплектова с мултитроник.

Не задължително, защото има и куаттро версии. Ако е предно, дали е 2.0 177 к.с. или 3.0 тди 204 к.с. - мултитроник.

Между другото, аз не виждам нищо лошо в нова кола с мултитроник. Стига да прежалиш куатрото де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

друг въпрос е, че 204 к.с. на това купе според мен ще са малко....

Toлкова са малко, че ускоряват до 100 за 7.2 секунди с мултитроник и 7.0 с куатро и дсг.

За сравнение мега бегачките 1.8Т в А4 правят това упражнение за 8-9 секунди в различните си версии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 4-ката ми беше 204 к.с. и знам много добре как се движеше. Все си мисля, че А6 ще е по-тромаво. Но пък 4-ката ми беше с типтроник, а тази 6-ца куатрото ще е с S-Tronic и това сигурно ще дава разлика доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според спецификациите на Ауди, А4-та с 204 коня и типтроник има ускорение 7.7, докато според тест на ADAC, A6-та с мултитроник, ускорението е 7.6.

 

Но лично мое мнение е безсмислено да се гледат ускоренията, а по-скоро динамичните характеристики на колата, т.е за колко ускорява да кажем от 80 до 120, защото на магистралата или селския път нямаш светофари, а в София, в задръстванията едва ли всеки път тръгваме с газ до ламарините.

 

Ето линк за двете коли, ако на някой му се чете:

1) А4-та: http://www.audi.de/content/dam/ngw/product/used_cars/a4/pdf/a4b7/2004_09_a4_b7_30tdiquattro.pdf

2) А6-та: http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT4573_Audi_A6_3_0_TDI_multitronic_DPF/Audi_A6_3_0_TDI_multitronic_DPF.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

B7-цата ми беше от 2005 година и беше със стария мотор (204, а не 231 - толкова май беше по-новия), доколкото си спомям и аз тогава го гледах, че в спецификациите пише 7,7 от 0 до 100.   Иначе и аз съм съгласен, че по-смислено е да се гледа от 80-120 (но никъде не виждам такива характеристики?!), защото аз никога не съм и опитал да ускорявам за 7 секунди от 0 до 100, за мен е по-важно в изпреварванията да може да набира максимално бързо, за да не се разцепя някъде. Особено както има разни олигорени, които като видят, че ги изпреварват започват да дават допълнително газ :nixweiss:

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АДАК имат доста добри тестове, в които може да се намерят динамичните характеристики, не рядко и ауто мотор унд спорт също публикуват в тестовете си ускоренията. С малко повече търсене чичко гугъл си казва всичко

 

Ето едно ревю на А6 авант 204 коня със S-tronic обаче. Вътре са и доускоренията на определена предавка, както и уж при оптимална предавка. Дори и авант, дори и S-tronic, мисля, че е достатъчно за ориентир, защото така или иначе не знаеш ти каква кола ще вземеш, с какви екстри и колко по-лека/по-тежка може да бъде.

http://www.automobile-catalog.com/performance/2012/1588595/audi_a6_avant_3_0_tdi_204_quattro_s-tronic.html

Редактирано от KikoTM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Открих данните и за седан. От това, което виждам quattro-то с 204 к.с. винаги е с S-Tronic, a не Multitronic, така ли?

 

Eто и спецификациите, ако някой друг се интересува

204 к.с. Overtaking factors от 80 до 120    за 5,5 сек.

245 к.с. Overtaking factors от 80 до 120    за 4,6 сек  

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bra1insick, не можах да разбера на коя предавка е това 80-120.

Въпреки че усещането не е като в самолет, все пак прави удоволствие и мисля че 5,5 s е добър резултат.

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е статистиката с прескачане на предавки. Ако караш на пета с рязко газ при изпреварване може да върне и на 3-та, зависи.

 

Статистиките конкретно по предавки са:

 

204 к.с.     5,6/7,6/10,3  сек, сътоветно за  4-та, 5-та и 6-та предавка

245 к.с.     4,9/6,7/9,1 сек  (4/5/6 предавка)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

A5 2.0 ТFSI Quattro  има не лоши показатели, кутията е S-tronic и всичко изглежда ок. Предполагам, че няма да гори много повече от 3.0 TDI 239 к.с. (ако изобщо гори повече). Единственото, което ме притеснява е това, че има много лоши отзиви, че гори много масло. В по-новите модели (от 01/2011 и нагоре) дали проблемът е оправен?

 

В mobile.de има 2 много изгодни, на много добри пари. Едната е 01/2011, другата е 06/2011

 

П.С. Показателите на 2.0 TFSI от 80 до 120 са само с 4 стотни по-лоши от тези, на 3.0 TDI 245 к.с., което мисля, че е доста добре.

Редактирано от Bra1nSicK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АДАК имат доста добри тестове, в които може да се намерят динамичните характеристики, не рядко и ауто мотор унд спорт също публикуват в тестовете си ускоренията. С малко повече търсене чичко гугъл си казва всичко

 

Ето едно ревю на А6 авант 204 коня със S-tronic обаче. Вътре са и доускоренията на определена предавка, както и уж при оптимална предавка. Дори и авант, дори и S-tronic, мисля, че е достатъчно за ориентир, защото така или иначе не знаеш ти каква кола ще вземеш, с какви екстри и колко по-лека/по-тежка може да бъде.

http://www.automobile-catalog.com/performance/2012/1588595/audi_a6_avant_3_0_tdi_204_quattro_s-tronic.html

 

 

При това положение дизел пред бензин ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...