DLS Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 А къде са тия коне по оборотомера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 В прекъсвач още не съм я вкарвал(не виждам и смисъл),но изтегля по-добре в низките обороти от преди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Да точно това питам аз, дали до 2,5к има някаква разлика след като е атмосферка. Реално това е може би по-важното от някакви си 5коня като си вече в обороти, аз лично тогава не мога да ги усетя както не мога да усетя и климатика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Ще дам пример с 101 к.с <срещу> 115 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 10-те коня са с 10нм ТЕ се усещат А понеже мощността се определя от обороти и момент може пък и те да дигат конете а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 1 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2014 Казах, че не може да се усети разлика в ускорение - само в работата на ниски и потегляне с вкл. климатик (както казаха по-рано вдига се малко въртящият момент).Не се имам и за шофьор де, някой който кара повече може и да усети по-голяма разлика (по скоро скоро не ми се вярва). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 1 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2014 ....И разликата сигурно след чипосването е 1 кола на 2 км дистанция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги ЖОЖО Публикувано 8 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 Друго решение на проблема с мощноста е газов инжекцион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bat ves Публикувано 8 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 Друго решение на проблема с мощноста е газов инжекцион.По точно...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 8 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 Това сигурно е някое решение от което със сигурнуст губиш мощност . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги ЖОЖО Публикувано 10 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2014 Прави се чип с 27ц512 и по стара отработена схема се сменят предваренията за газ и бензин.Моята колица набира до 3500 об., по- добре на газ отколкото на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2014 (Редактирано) Може ли да направиш видеоклип на ускорението от 0 до 100.Моята хукваше още от 2000 оборота-тон и половина кола.В завой ми се изнасяше задницата,все едно карам със задно,но с куатрото се губи момента от "махалото на часовника",както при БМВ,което е много добре. Редактирано 10 Юни 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 10 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2014 (Редактирано) За жалост и аз вярвах в тия ралти със по-добро ускорение на газ в ниски обороти...След над 90 000км на газ, като се повозя на бенз. чесно да си кажа специално върт.момент( който по принцип не е много) си е повече и се усеща много добре. При мен осезаемо се усеща как в единия случай на газ просто се набира, на бензин се усеща някакво смачкване на тампони и окачване. ПП - Какво си бутнал в чипа та да върви повече с нормална газова от на бензин??? Редактирано 10 Юни 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги ЖОЖО Публикувано 10 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2014 Предварението е бутнато.И има разлика между обикновена газ и инжекцион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2014 Газта никога не може да бъде на едно ниво с бензина.Това се усеща най-вече в изкачването на баирите.Разликата при ГИ е минимална но я има,а с обикновена газова се усеща още повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 10 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2014 Охо , тук прочетох най-накрая нещо интелигентно на тема газови икономии . Добре е повече хора да разберат че няма евтино и хубаво . И как така купуват си Ауди , автомобил с прецизно проектиран и изпълнен двигател и хоп - газова уредба . Било по-евтино , а дали е така ? Колко разхода има още покрай "евтиното" гориво ? И това изобщо Ауди ли е вече ? Вървели повече на газ - дрън , дрън . Винаги съм се чудил за тези които го казват , вярват ли си ? Да говорим за Жигули и Москвичи ще ги разбера . Колкото по истенската тема - мен ме устройва ако чип ми подобри работата на двигателя . Ако може да премахне ефекта от климатика е о'к , дори и измерено да е никакви коне . Разбирам го като по-съвременна настройка ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2014 Придържайте се към заглавието на темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 11 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2014 А какво мислите за система с азотен окис (NOS)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 14 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 Ти сериозно ли?Sent from my Lenovo S5000-H using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване