Jump to content

Мнение за S8 D2 фейслифт


Recommended Posts

То като им гледам цените, не са много по-евтини от А8 Д3 W12. Гледам в Мобиле и Карс има вече за по 20 000 лева W12, 2004-2005-та година, Д3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 233
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Може би  е някаква "екзотика"  :nixweiss:  това беше малко офтопик,а и малко да посъживим темата.Има ли някакво развитие ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/audi-a8-w12-typ-d2/263833453-216-1640

Ето ви го 12така.....само, че конкретния екземпляр има проблем с единия разпределителен вал....казват , че има шум на празен ход....иначе е за без пари...май:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме кефи така да ме пързаля, че е S8, като дори болондинка би погледнала първо циферблатите, стрелките и огледалата (после конете :hilezh: )

Изобщо не е с всички екстри- освен соларния люк, рекарото и двойните стъкла,  всичко друго е базово. Сега като се загледах, дори мойта бюджетка има екстрти, които тази няма :lupe:

Прясно изкорубените капачки на болтовете на фаровете показват или сваляне (немърливо) за полиране, или близки срещи от третия вид :hilezh:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти я изкара егати щайгата - за 15годишна кола има вид... поне на снимки....  :nixweiss:

ако беше истинска S8 да съм я отнесъл вече.... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, ходи я виж, ноо може да му извиеш ръцете за липсата на бая екстри- хладилника в задния подлакътник, местене на предна дясна седалка от кората на задно дясно место, регулиране на задните седалки, монитори в облегалките на предните седалки, затъмняеми странични огледала, падане на гърба на предна дясна седалка, втори слой кожа с външни шевове по кори на вратите, табло, централна конзола, дори печка не видях, щори на задните врати също не видях.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Преди време един колега се подпали взе S8 2001 360 к.с върнато от лизинг ,колата беше доста влачена и му казах че ще бере ядове и точно след няколко месеца се появи шум в двигателя .Оказа се че проблемът е в блока с буталата алуминиев или нещо подобно няма правене , нов в порше към 10000-12000 реши се проблемът с блок от англичанка  3000 лв , после даде 5000 лв за скорости другите дребни неща тотал бе купена за 14000лв + още толкоз наляти за 1 година .Моясъвет е 4.2 бензин обкновения  стар двигател поне има части бол за него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш предвид да се търси двигателя 4.2 300 коня, в купето на А6 / А8 от тези години ли? Вместо 340/360 коня при S6 и S8. Там се слага и още един - 310 коня, който мисля, че е само на фейслифта на А8 Д2.

Редактирано от S8_D2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за двигателите, ама за ръчка на С8 Д2 има 1 мераклия, също като Явор, само дето следи Д3 :hilezh:

Ама колкото и запазена и хвалена да е Д2-та като тази дето беше 14999к малко му идват много :hilezh:

Чака я да падне до нормална за купувачите цена и да ходи на оглед.

 

П.С. като споменахте и W12, имаше една дето редовно си пътува до с.Арда, я за почивчица, я за лов.

София-с.Арда - 2часа-2.20 :flehan:

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, не отричам доброто състояние и предимствата на тази ръчка, която се продава за 14 999 лева, но толкова пари не бих дал за А8 Д2, ако ще и космически кораб да е. Ако ще давам 15 бона за Д2, то по-добре да дам 16-18 за А8 Д3, 4.2, бензин.

Има и една д2 W12 за 11 000, но ми се вижда много уморена и нещо не ми грабва окото.

 

Ето линк - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417960701578376

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер са. Тази кола трябва да се обикне по особен начин. Не на всеки се харесва, но тези, които ги кефи, я ценят високо и докрай. Между другото аз разширих търсенето и включих освен S8 D2 и S6 C5 - седан. 

 

Може ли мнение за тези 3 обяви?

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417612703027272&slink=8cg89e

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415307338117017&slink=8cg89e

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11407230928881881&slink=8cg89e

 

Третата ми се струва с малко нереална цена.

 

И още един въпрос - ако се вземе обикновен мотор 4.2, в купето на А6/А8, може ли да се направи да звучи по същия демоничен начин като S6/S8. Само генерацията ли трябва да се смени?

Звукът е едно от нещата, които най-много ме омагьоса в тези коли. Няма такъв кеф - да запалиш студения осмак и да боботи като ЗИЛ, да караш с 1500-2000 оборота и да вади гърления камионски звук. Абе нямам думи просто.

Та може ли да се получи същото звучене?

Редактирано от S8_D2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Няма такъв кеф - да запалиш студения осмак и да боботи като ЗИЛ, да караш с 1500-2000 оборота и да вади гърления камионски звук. Абе нямам думи просто.

Недей така, щото Динков почна да си реже вените с лъжица от яд :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лошо,но за мен трябва да си голям комарджия да платиш повече от 10хил.за Ес 6.

Даже и осем са много,ама хайде има изключения!

Осмичката си е друга бира!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лошо,но за мен трябва да си голям комарджия да платиш повече от 10хил.за Ес 6.

Даже и осем са много,ама хайде има изключения!

Осмичката си е друга бира!

 

И аз съм на това мнение, колега, но за съжаление така вървят и такива се предлагат. Ако има истинско Ес 6 за под 8 бона, ще взема не една, а 3-4 веднага. Гледах ги и в мобиле.ДЕ и също държат доста цена.

От време на време изпада някоя за 8000, но е такъв гроб, че в нея трябва да налееш поне още 10 000, за да стане от нея кола.

Не си мисли че бера парите по дърветата и ми се дават повече от 9000-10000 за ЕС 6. Но просто по-евтино и читаво няма, иначе досега отдавна да бях взел. 

Редактирано от S8_D2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно пък S6/C4/ Plus лимузина има много малко произведени бройки.

Тая кола е уникат,сега,че в България не може да се оцени е друга работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърт мотор с невероятен разход, отвратително разпределение на тежестта, доста късо междуосие за размерите и... и още много недостатъци, все пак тоя модел е на над 20 години.

Била е яка бегачка тогава, сега има по-скоро колекционерска стойност, отколкото автомобилна.

За такива пари можеш да си вземеш S4 B7 или 4F 4.2 , дето са 100 пъти по-коли от тая недозавиваща антика :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...