go0ogo0o Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Перфектен отговор Мерси Moonland! значи 215 за лятото и 205 за зимата.Иначе "по-добре" - в контекста на разговора, от гледна точка на офеста 42. Или ширината на гумата не пречи? Същност офсета като намаля от 56 на 42, гумата се изнася навънка. Защо при под 45 се появява риск от опиране? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Именно, колкото по-малко ЕТ, толкова по-изнесена навън и по-близо до калника, съответно риск.Да, ширината на гумата разбира се има също отношение, на линка по-горе може да се види визуално разликата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
go0ogo0o Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 (Редактирано) Здравейте отново колеги! Сложих 16-ките и коренна разлика във возията и вървенето на автомобила. Много по-лесно потегля, меко вози, шума е много по малък. Спор няма, че колата е много по-красива с оригиналните 17-ки, но за нашите пътища препоръчвам горещо 16-ките. Все си мислех че ще е по-добре, но такава разлика не очаквах! Иначе за ЕТ42 и възможността да опре калника - минимална е разликата, изглежда има необходимото разстояние. Тези дни като пътуваме ще пробвам да я понатоваря с трима човека отзад и багаж да се уверя че всичко е ок. Но за сега изглежда да няма проблеми. Редактирано 10 Април 2015 от go0ogo0o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 За първия ми летен сезон с колата, реших да заложа на леко нестандартен избор: Porsche Cup 2 (моделът се слага на 911 993 Carrera) 17'' / 7,5 J / ET 35 с оригиналния размер гуми- 225/45/17. Цветът на джантите е интересен и различен...трябва да се види на живо, за да се придобие пълна представа. : На последната снимка се вижда колко приятно изнесени стоят отпред...отзад са една идея по-прибрани. Качих 4 човека за проба(рядко товаря толкова много колите си) и дори и при по-високи скорости няма проблеми с опиране. За следващия летен сезон ще мисля за 18-ки с по-агресивен дизайн и сваляне на колата, тъй като ниските автомобили са ми слабост и съм свикнал да карам такива...въпреки "прекрасната" ни пътна инфраструктура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 (Редактирано) Не очаквай проблемите при висока скорост, а например при слизане от легнал полицай! При мен единствено тогава се е случвало да закачи.Сигурен ли си, че са ЕТ35? Определено не седят така, особено отзад. Редактирано 13 Април 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Поне толкова пише отзад...отпред си стоят като ЕТ 35(всъщност гумите са даже една идея извън ръба на калника), но отзад наистина може да се сложат малки фланци при добро желание. Самият модел на джантите е "по-затворен" и може би заради това. За следващото лято ще се оглеждам за олекотените модели на О.З. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 При 7,5J няма как 225 гума да на излиза малко балонесто настрани от джантата, но не е много, седи в рамките на нормалното, заводските джанти и гуми също са 7,5J / 225. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Да, затова сложих такива гуми- реших за този сезон да заложа на заводския размер. Иначе, за моя вкус 225 гума е широкичка за 7,5 J джанта(другата ми кола съм я карал със 195 на 7,5 J)...като стигна до свалянето на колата и фитмънта с 18-ки, ще има малко "стреч" на гумата. П.П. Цветът и емблемите на джантите привличат вниманието на хората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 (Редактирано) Съгласен съм, на 7,5J 215 седи по-естетично. Обратното обаче е по-лошото - джанта, която надстърча гумите - абсолютно "зле" за мен, но въпрос на вкус. Редактирано 14 Април 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 31 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 Преди някой друг месец си продадох летните джанти и гуми, тъй като дойде време за нови Ето няколко снимки, които направих преди продажбата, комбинацията е - AEZ Genua Dark 17", 7,5J + Hankook Ventus S1 Evo 225/45/R17 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2015 (Редактирано) Малко впечатления: След като достигнах разумната според мен граница на износване на старите Hankook Ventus S1 Evo (бяха на 4 летни сезона), дойде време за нови летни гуми. Не издържах и се поддадох на изкушението същевременно да премина и на 18-ки.Направих проучване из всички актуални тестове на гуми с размер 225/40/R18 и в крайна сметка след доста четене се спрях на Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2: От независимите тестове за този размер гуми за 2015 са избрани за:номер 1 от Tyresreview.comномер 1 от Autozeitung.de номер 3 от Auto Motor und Sportи между първа и трета позиция в други ревюта за предни години. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 се предлагат в няколко варианта, с различен индекс за натоварване, максимална скорост и съпротивление. Аз избрах именно варианта от тестовете. Всички Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 имат изнесен протектор на джантите, който действително седи чудесно особено на широки джанти, при които гумата не образува овал отстрани. Поръчах гумите онлайн с леко притеснение за неизвестността около това колко стари гуми ще получа, но останах изумен, когато получих 4 гуми с DOT 0915:Към момента на доставка седмицата беше номер 15...! Не бях виждал през живота си гуми произведени едва преди 6 седмици!! Накратко впечатленията ми до момента:Стабилност и поведение на пътя - без забележки до момента, колата "литна" спрямо зимните, още не съм имал възможност да ги тествам на високи скорости, но имам добро усещане...Комфорт - останах много приятно изненадан от прехода 17-ки към 18-ки!! Спрямо зимните 17-ки разбира се по-твърдо, но спрямо летните 17-ки - не мога да усетя кой знае каква разлика! По-меко не е станало със сигурност, но за по-твърдо - субективно също не или в много, много ограничени мащаби...! Напълно доволен!Шум - това е единствения параграф, по който останах леко разочарован... Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 са сочени като доста тихи от тестовете спрямо конкурентните продукти... За мен обаче са поне толкова шумни и даже по-шумни върху пътя от старите ми Hankook Ventus S1 Evo със същата ширина! Дали това, че са чисто нови с максимален грайфер се отразява при сравнението с предишните ми гуми - не знам, но е факт, че не са толкова тихи, колкото ми се искаше...Като цяло за момента съм много довлен от избора, дай Боже така и занапред! Редактирано 13 Юни 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 13 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2015 Дай да видим новите джанти 18-ки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2015 Няма кой знае какво ново за гледане - същите като старите Избраните за джанта с най-добър дизайн за 2013, представени и по-горе - AEZ Genua Dark, само че сега с размер 18" и ширина 8.0, вместо 7.5, за да премахна неестетичното "балониране" на гумата Сега вече гумата е наравно с джантата, подава се само протектора както си трябва. Ето сравнението - отляво новите 18" 8.0, отдясно старите 17" 7.5: (синьото е просто предпазно фолио на капачките, разбира се след монтажа го махнах) Тук личи добре как "балонирането" присъства при 17-ките и отсъства при 18-ките отзад. Много съм доволен как седят гумите в комбинация с джантите, нещата вече си изглеждат изпипани по мой вкус Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 13 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2015 Определено се вижда разликата и 18-ките стоят по-добре. За съжаление не можах да намеря снимки на 8p с такива джанти. Би ли постнал няколко снимки да видим как изглеждат на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2015 (Редактирано) . Редактирано 10 Януари 2018 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Batstoman Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 (Редактирано) Привет, някой да продава капачки за оригинални 17 инч. джанти sline. Вчера се прибирах и гледам са ми гепили пачаките на джантите. Решение има ли за кражбите на капачките? Какво ф са?моите май са такива - някой слагал ли е такива? Редактирано 22 Юли 2015 от Batstoman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 9 Август 2015 Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 (Редактирано) На 6/13/2015 at 22:23, Moonland написа: ууухх неземна красота Редактирано 10 Януари 2018 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 9 Август 2015 Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 Ето две снимки и от мен с новите джанти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 9 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 Преди: И след малко олекотяване: O.Z. Superleggera 17" / 8 J / ET 48 с гуми 225/45/17. Тегло на джантата под 8 кг. През зимния период ще мисля за фланци отзад и освежаване на джантите. Като ми остане свободно време ще щракна по-хубави снимки, че тези са кофти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 9 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 (Редактирано) Здравейте,ето това ми се случи вчера на гумата и джантата.Опасно ли е да се кара така,дали според вас в Армеец ще е признаят за смяна?Съвети за възстановяване на джантата без да е пребоядисвам цялата,защото ще се отличава от другите? Редактирано 9 Септември 2015 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 Не бих излязъл извънградско с тази гума.А застраховката ти не мисля, че покрива щети по гуми и джанти. Гумата е консуиматив (извън вандализъм). Джантата до колкото знам може да се полира за да личи по-малко... Друго не мисля, че можеш да направиш. Но 2 нови гуми не ти мърдат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 9 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2015 Слагай я задна и ограничавай скоростите докато си вземеш нова. Не си стигнал основната/ най- здравата част и обшивката на гумата, но със сигурност е "олабила" там. Каското надали ще ти я покрие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 В БулИнс покриват гуми ако са до 2 години и не повече от 20% инзосени. Второто не знам как точно го определят (сигурно по височината на грайфера) .Щети по джанти покрива всеки един застраховател. Не ги покриват само ако са откраднати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 Това за щети по джантите.....не ми се вярва да ги покрият.А гумата и аз моята предна лява стана така ( нали строим нови пътища та за това сега на всякъде е като след война ) ....но вече 1000 км. без ядове, отидох до вулканизатора и ми се изсмяха ,и ме пратиха да си ходя.....Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 Не е важно колко км ще минеш преди да направи беля.... важно е с колко км/ч ще се движиш когато се случи и какви ще са последиците. И най-вече - дали икономията си заслужава риска? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване