fifipaldi Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Да бе аз мислех да не коментирам, а и ти написа точно каквото исках да напиша и аз, но даже и аргумента, който ти се опита да намериш не го приемам. Да караш кола за да кажем 10+ хиляди лева и да не дадеш 500 лв. за гуми не го разбирам. Замисли се какво спестяваш? Тези гуми като ги купиш ще ги караш поне 5 години. Не разбирам наистина какво пестиш като караш един сезон със зимни при условие, че другата година мислиш да купуваш летни? Искаш да продадеш колата после с по-нови гуми ли какво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Ами аз си я купих с два комплекта - 17 цола джанти с летните ( нови ) и 16 цола джанти със зимни гуми ( колкото да изкарат една зима ).Та реално зимните са си за смяна...та затова ми казаха да изкарам с тях лятото и зимата да си ги сменя с нови....Но като се замисля как карам и обичам да влизам в завоите и да си изпробвам спирачките...май хич няма да рискувам да карам лятото с тях.Ще си сложа летните , а за зимата нови зимни и това е....Май ще бъдат онези от рекламата с манекенката дето ме разсейваше...."Bilstein...нещо си.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Значи имаш нови хубави гуми обаче предпочиташ да ги държиш някъде да отлежават и да си губят качествата а ти в това време да караш цял сезон с галоши? Не се излагай моля ти се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 understood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 (Редактирано) При мен е друго. Аз съм със зимни на 17- ките и летни на 16- ките. На зимните тая зима им беше последна- дот 09 вече втвърдена гума, грайфер около 5мм, късащи се на места ламели. Това, което съм замислил, е да ги доизтъркам лятото и да ги хвърлям. Зимата да си взема нови зимни за 16- ките джанти и пролетта нови летни за 17- ките. Единственото, което би ми извъртяло плана е ако тия зимни свирят на всеки завой и започнат да ми надуват главата. Тогава директно ще заминат към кофите. Но като ги пипам, вече са по- корави и от летни гуми. Редактирано 17 Март 2015 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 късащи се на места ламели....................................................................................... Единственото, което би ми извъртяло плана е ако тия зимни свирят на всеки завой и започнат да ми надуват главата. Baha, я пак помисли. Лятото, когато гумата е доомекнала да караш с "късащи се на места ламели". Че това си е живо самоубийство. А гумите ще свирят, повярвай ми. Всички ще се обръщат да те видят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 (Редактирано) Причината, заради която ще си пробвам плана е, че вече веднъж го правих същия със зимните на Гранда. Бяха мега втвърдени и изобщо не свириха дори и в най- топлите летни дни (Hankook). Един вид, бяха стигнали качествата по твърдост на лятна гума. Със спирачен път и устойчивост също не бих казал, че усещах разлика, първо защото не съм го засилвал със 180 и второ, спирачките му баха доста корави. Отновно късащите се ламели, не се притеснявам... ще ги докъсам с удоволствие. Не са много, по 2- 3 места на гума. В общи линии ще ги доизтезавам на макс, нещо което не бих си позволил с нови гуми! Редактирано 17 Март 2015 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 В щом така си решил, провери си дали ти е напомпана патерицата и лека и безаварийна от мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 Понякога се коркате повече според мен. Все е гума, все ще изкара още няколко хиляди. Да перформънса ще е далеч от този на лятната гума, но в крайна сметка не сме на пистата. А и се сещам какви кратери зейнаха и ще зейнат следващите месеци... Та предпочитам ако ще се реже нещо преди да кърпят, да е стара гума. п.с. За другата зима съм се засили към Pirelli Sottozero 3. Лошото е, че ги няма в размер 205/55/16 и не съм сигурен дали 215/55/16 ще е ок откъм височина. Хубаво е, че ще се вдигне клирънса, но ще доближи калниците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 17 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 "Все е гума, все ще изкара още няколко хиляди" и "все е спирачка, все ще изкара още няколко хиляди" са популярни последни думи... Пестене от грешния край на въжето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 Кой ако не Мун ще влезе с подобно изказване... определено коркането/ критерия за сейфти минава няк`ви граници. ДА, ще изкарат! Защо- зашото вече казах, че НЕ сме на писта. На който му трябват спортни гуми и брембо спирачки в града (смятам, че карането на 90% от нас е градско) да си набива кинтите. Дори не става въпрос за пестене. Имам си хубави летни гуми на 16- ките, които ще ги сложа, ако тия ми надуят главата. Относно популярните последни думи... нямам думи... Минахме доста офф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen86 Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Момчета обяснете ми моля как стоят нещата с това (ЕТ). Например ако едната джанта е с ЕТ42 а другата е с ЕТ35 коя ще изкача повече навън от калника? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Тая с ЕТ35 ще изнася по навън,демек с по-малкото ЕТ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 http://www.driverstechnology.co.uk/wheel-offset.htm http://www.willtheyfit.com/ ET35 изкарва джантата навън, към калника заради negative offset- а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen86 Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Мерси за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 19 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 (Редактирано) Пускам следното видео тук по няколко причини:Представя накратко актуалния тест на летни гуми на ADAC за 2015. Тествани са общо 35 различни гуми, за съжаление само с размер R14 и R16...Изборът на тестов автомобил е интересен... Приятно гледане:https://www.youtube.com/watch?v=YWwsPafN7yM#action=share Редактирано 19 Март 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 капачките за оригиналните джанти на 8P 17-ките с какъв външен и вътрешен диаметър са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 20 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Има няколко модела джанти 17", съответно няколко съвсем различни по вид и размери капачки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 (Редактирано) еми на моите джанти ето тези:http://olx.bg/originalni-dzhanti-za-audi-a3-i73055858 Редактирано 20 Март 2015 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Кажи му на тоя, че ги взимаш и за 350, но при условие, че ти измери капачките и ти изпрати размерите преди това . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 20 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Именно - коренно различни от моите, а отделно, че дори сходни на твоите има няколко вида. Уточнявайте хора Би трябвало да са 4B0 601 170, външен диаметър 60mm, разстояние между щипките - 60mm. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 демек тези ще станат? http://olx.bg/kapa4ki-za-dzhanti-za-audi-tsenata-e-za-4br-i72888146 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 20 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Допускам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 (както е коментирано има 4 вида окачвания на A3 8P, две от които спортни и съответно по-ниски) Вида окачване играе ключова роля, както и натовареността на автомобила. Как да разберем с кое окачване сме оборудвани, пише ли го на касовата бележка на сервизната книжка? И калко тежат ОЕМ джантите? Зависи от модела но примерно тези най-разпространените? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване