rrrumen Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 При Бранко всичко става с машина на Бош. Изтегля стария фреон и масло, вакумира, слага ново масло и точно количество фреон инси свиркаш. Аз при него си карам всичките коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenn Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 от страната на автомивката ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 Да. Веднага след автомивката влизаш 10-15 метра в дясно. Веднага след стъкларите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 При Бранко всичко става с машина на Бош. Изтегля стария фреон и масло, вакумира, слага ново масло и точно количество фреон инси свиркаш. Аз при него си карам всичките коли.За коя автомивка говориш, понеже Г. Димитров, не е много къс булевард и се сещам поне за 3 мивки на него. Може ли един линк към bgmaps. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 Някой да сподели, дали си е сменял пръскачките на стъклото. Моите пускат по 2 струй, а дори ГОлф 5 има пулверизатор?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 (Редактирано) Аз 100лв оригинални с подгряване Редактирано 29 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KiroPora Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 С монтирането ли, може ли номера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 Е така се сменятhttp://a6retrofit.com/audi-a6-4f-heated-washer-jets-with-3-beams-retrofit/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 майстора малко ми е зацапал, кожата(кафяв салон), някой идеи как да я почистя, без да я обеля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 BMW комплект за чистене и поддръжка на кожа. Най-доброто на пазара за непрофесионалисти, което можеш да си купиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 (Редактирано) http://www.avto.bim.bg/Preparat-za-koja-BMW_pr54245.htmlЗа този става на въпрос ? Редактирано 29 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 28 Април 2015 Доклад Share Публикувано 28 Април 2015 За коя автомивка говориш, понеже Г. Димитров, не е много къс булевард и се сещам поне за 3 мивки на него. Може ли един линк към bgmaps. Ето тук е: http://www.bgmaps.com/link/8634D6DC12122ACD62533DD1A60E6D4C Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 (Редактирано) Ето тук е: http://www.bgmaps.com/link/8634D6DC12122ACD62533DD1A60E6D4C Мерси Някой може ли да ми каже всички неща които трябва да се сменят заедно с веригите на 3.0TDI.Ако може с парт номера няма да е лошо... Редактирано 30 Април 2015 от itolev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 (Редактирано) Парт номерата ги нямам, но са 4 вериги с съответния брой обтегачи(успокоител). При свалянето на мотора в възможно да се наложи доливане на масло в автомата. От зеленото разбира се. Случвало се е почти 2 литра да доливам. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 Не е задължително да е зелено моето е жълто, например. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantancho Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 Колеги здравейте, От няколко дни наблюдавам много странен проблем. Когато климатроника ми е на ECON всичко работи нормално. Студеното духа студено, топлото - топло. Когато изключа икономичния режим и настроя климатроника на ниска температура (16-21 градуса) в някакъв момент десния кръг на климатроника започва да духа горещо - най-силно се усеща на най-дясната решетка, по-слабо на централната, но горещо. До този момент и двата кръга са настроени на синхронизиран режим на температурата. След като започна да развъртам дясната врътка към висока и ниска температура след известно време се оправя. Понякога отнема повече време, понякога по-малко. Понякога трябва да изключа климатроника напълно и да го включа и се оправя чак тогава. Понякога се оправя и после отново. 3-4 пъти ми се е случвало от последните 10 дни само и не съм имал възможност за много анализ. Прави го само на десния кръг. Забелязал съм че се случва след като пусна климатроника (изключа ECON режима) на студено. След като го изключа климатроника (включа на ECON) проблема остава обаче. Ако не го включвам - не наблюдавам този проблем. При проверка с VAG грешки няма никъде никакви. Разсъждавам върху следните въпроси:1. Фреон-контейнера един ли е и за двата кръга или всеки си има собствен? Ако има собствен, да не би нещо да е от фреона на 2-рия кръг ... но пък ще го прави постоянно не от време на време само?2. Преди 5000 км се наложи да сменя по принуда демпферна шайба, 2-те паразитни ролки и ремъка - майстора нещо да не е свързал или направил като хората?3. Ако е от клапата/ите която/които сменя/т студения и топлия поток те са с електромоторчета и ако има проблем би трябвало да има записана грешка и при диагностика да се види?4. Объркан или разменен маркуч?? Моля да идеи и предложения, досега никога не съм срещал подобен проблем? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 1 Май 2015 Доклад Share Публикувано 1 Май 2015 По-скоро имаш проблем в някоя клапа..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 1 Май 2015 Доклад Share Публикувано 1 Май 2015 (Редактирано) Така... След като със Стефан а.к.а. Kpematop хванахме с диагностика, че свещите са си позамимали... Решихме да ги сменим днес, и понеже е 1-ви май и нямаше как да се разминем само с това.. Направихме и пролетно почистване на целия air intake, чак до клапаните. С две думи излъскахме и колектора, дросела и всичко което можеше да се разглоби. Даже изчистихме и смазахме всички механизми които работят с вакум... Разликата, "спрелтака".. Вече, не е чак толкова спрял. Съвета ми към хората с FSI-та е да минат и те през Стефчо и да извършат тази процедура, за 114 000км имаше към 2мм нагар навсякъде по пътя от дросела до цилиндрите. Като аз карам само с vpower бензин и си взимам Castrol-a от Германия. Направихме няколко тестови ръна и нещата изглеждат по съвсем друг начин и като данни и като цяло.Това е снимка преди да започне почистването... Редактирано 1 Май 2015 от itolev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 1 Май 2015 Доклад Share Публикувано 1 Май 2015 Вече си готов за гонки с печките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 1 Май 2015 Доклад Share Публикувано 1 Май 2015 С тях не мога да се меря... Това може само ако и аз имам дизел . За сега си се гоня само с вятъра.. Днеска и Стефчо видя, колко лесно се пързалят тези коли и на сухо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 1 Май 2015 Доклад Share Публикувано 1 Май 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 Че тоз двигател не е ли дизелов? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 За жалост не е.. И на мен ми се искаше да притежава моща на дизелов. Но си е най-обикновен бензин... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 Че тоз двигател не е ли дизелов? С тоя нагар - като на дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantancho Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 Колега, ако е клапа не трябва ли да има записана грешка някъде из електрониката? Някакви други предположения/мнения? Фреона един ли е за 2-та кръга? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts