Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 7


sky

Recommended Posts

  • Отговори 1,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При мен зумера се прецака и спря по същия начин да работи. Преди това изграчи на два пъти и спря да работи, след това и визуализацията изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и при мен като почна зумера да умира, първо цвърцеше и после спря да работи парктроника. При пускане изпискваше веднъж, по-дълго, и не бачкаше. В тази ситуация копчето за парктроника почва да мига постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зумерът уж си е добре, нямаше никаква промяна в звука му. При мен има сензори само отзад и няма копче на таблото. Този датчик на скоростната кутия лесно ли се заменя или е голяма играчка? Възможно ли е при предишен ремонт нещо да е не е наместено като хората или просто му е дошло времето? Така и така съм започнал да питам, при ремонт майсторът сваляше съединителя и ми каза, че има още 50% живот. От известно време при потегляне на полусъединител започва да се тресе цялата кола, това на какво може да се дължи? Дали е от недонаместване или животът на съединителя е значително по-къс?

Извинете за може би глупавите въпроси, поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демпфер и съединител за смяна. Иначе няма как да е отнзумера при положение, че не мубработят светлините за заден ход...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за досаждането, но се сетих за още нещо - забелязах, че нивото на антифриза е леко намаляло. Това има ли нещо общо с проблема с климатроника и грешката, която качих преди време, защото преди това антифриза си стоеше където си трябва. 
п.п. Относно съединителя - колко горе-долу може да изкара преди да се предаде тотално ?

Редактирано от kazichene
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 150к километра ражда. Щом тресе така значи е към края си. Може да изкара година може и утре да се скапе тотално, божа работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе много странен проблем като карам, с равномерна скорост и натисна съвдинителя до долу се чува някакъв звук от два дена сякаш нещо прави още 3-4 оборота и опира някъде и спира... Да не е някоя пластмаса дето влиза в резонанс, ремък, съединител?! Ама преди три месеца го смених барабар с демпфера...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със съединителя е мнооого разтегливо, на моята си е оригиналния и е на 170к, а има още много да кара.
Главно зависи дали е била градска или магистрална кола.

Редактирано от Dummkopf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Отскоро съм собственик на А6 Авант 3.0 TDi. Имам проблем със задната чистачка-не пръска вода, дюзичките са отпушени и искам да сваля кората на задната врата за да видя евентуално маркучето да не е повредено, но не можах да намеря някъде да е описано как става. Развих шесте болта, разкопчаха се две щипки и дотам. Във задната врата има и щора,ако е от значение. Благодаря предварително на всички отзовали се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е спряно умишлено колега, защото маркучетата в задната врата дефектират и текат върху навигацията и усилвателите. Има акция в Порше за тях, може да провериш дали е подменено при теб. Безплатно се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как реши че има още да кара много само не знам при положение че се скапва от нула до сто за месец примерно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей така, на живо видях че има още много да кара :hilezh:

1901711_4763217216503_818306421987089373

Ако се кара от жена в София с книжка на 2 дена, може и за 1 ден да се стопи до нула, ама не това е въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че не е спряно, понеже когато натисна лостчето помпичката се чува, но отзад излиза съвсем малко течност и въздух.

Колата е края на 2005, тази акция дали важи и за тея години?Ще се се обадя освен да питам след празниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе много странен проблем като карам, с равномерна скорост и натисна съвдинителя до долу се чува някакъв звук от два дена сякаш нещо прави още 3-4 оборота и опира някъде и спира... Да не е някоя пластмаса дето влиза в резонанс, ремък, съединител?! Ама преди три месеца го смених барабар с демпфера...

А ако не го натиснеш до долу, т.е само толкова достатъчно да превключиш?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега тествах май не е от съединителя като дам газ и тязко пусна газта пак се чува, но най-отчетливо е като натисна рязко съединителя.

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че не е спряно, понеже когато натисна лостчето помпичката се чува, но отзад излиза съвсем малко течност и въздух..

Спри да пробваш тогава,че ако тече вътре върху Усилвателя ще имаш доста драми.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам ако вече се е дискутирало, не съм следил много активно темите напоследък. Как са ви ауспуховите тръби, магарето отпред, малкия заден носач и разни други дейтали под колата? Доста ръждичка ми се струва избила на 8 годишна кола, която си стои основно в гаража...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...