vilik Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Кулерите не се обдухват еднакво. Добър довод, не се бях замислил за това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 В момента фронтален кулер с вертилални редове няма за 2.7Т, има за Nissan 300ZX. Другият вариант е да се вземе 2в1 кулер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Стоян е с вертикални кулери от някакъв нисан ако не се лъжа, но пази тайна и не казва в темата Стоянски ако можеш пусни някоя снимка на твоите кулери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 .....има за Nissan 300ZX....Самоче го няма вече само като кулер, продават го като цял кит с маркучи и филтри. Или поне аз не го намирам само като кулер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 (Редактирано) http://www.ebay.com/itm/New-Front-Mount-Intercooler-FOR-Nissan-300ZX-Twin-Turbo-Fairlady-Z32-VG30DETT-/221448818379?fits=Model%3A300ZX Това няма ли да върши работа? Редактирано 23 Юли 2015 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 А тия от SID Motorsport не са ли добър вариант? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Явно пак са ги пуснали единични. Преди 2-3 години ги нямаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 А тия от SID Motorsport не са ли добър вариант? Те са с хоризонтални магистрали, а тия от нисана са с вертикални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 http://sidmotorsport.pl/en/c/1958-wagner-tuning-ic-rs6-c5.htmlhttp://sidmotorsport.pl/en/c/1185-intercooler-s4-rs4-b5.htmlhttp://sidmotorsport.pl/en/c/1184-intercooler-s4-rs4-b5.html Става въпрос за тия. Страничните са болт-он май, а за челните ще си трябва кастрене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Колеги от къде минават кабелите за нивомера на резервуара? Откакто сложих газова стрелката ми стои залепена в лявата част и показва, че имам 0км пробег. Чудя се дали не е прекъснат някой кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Понякога при мен, ако имам по-малко бензин и става този бъг. Слагам за 60-70 лв. бензин и отива на средата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Не е бъг. Просто след светване на резервата таблото отчита оставащия бензин според средния разход, а не по показанията на нивомера.Нулира се с краткотрайно откачане на акумулатора....Или с повече бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 (Редактирано) Т.е. след светването на лампата игнорира поплавъците и смята по фиксирано оставащо количество гориво, към отчетения разход за съответно изминат/оставащ път? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 24 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 da Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Колеги какъв е този клапан и трябва ли да е мушнат някъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 (Редактирано) Проследи го къде отива или от къде идва. Така само по тая тръбичка, аз лично не мога да дам мнение. Във всички случаи, висящи тръби в нищото при този мотор няма.П.П. Малко ми прилича на ваккум, който влиза в сервото. Ако съм прав трябва да минава през дупка в термощита и да Оди в сервото. Редактирано 24 Юли 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 От тука тръгваИ май намерих къде трябва да влиза Изкубал съм го като отстранявах прахосммукачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 (Редактирано) Значи не съм познал. Ако е това, за което си мисля, трябва да имаш дупка някъде и на пластмасовата гофрирана тръба, трябва да я запушиш. Редактирано 24 Юли 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Самия вакум няма общо със SAI а просто минава покрай помпата. Махнах прахосмукачката и сега предполагам трябва да затапя свободния маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 (Редактирано) Ами разгледай хубаво преди да затапваш, да не затапиш нащата към Надин. За пореден път се убеждавам колко по-елементарен е моторът не еската сравнен с фейсковите а6-ци. Аз почти съм изхвърлил всичко ненужно включително и N249-ката, заедно с една камара ненужни вакууми и еко лайна, които не работят. Много съм близко до момента, в който няма да има нищо ненужно под капака, остава ми само да изхвърля евап-а и да дооправя картерната вентилация. Редактирано 24 Юли 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 На кои канали да направя лог за да се види как надува турбото според натовареността? Тука с елм-а ми показва някви холдове на 1.8 бара което ми се вижда много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Колеги какъв е този клапан и трябва ли да е мушнат някъде? Има схеми за целта http://www.ibiblio.org/tkan/audi/2.7Biturbo-SelfStudy.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 (Редактирано) Мерси много за документа Някой може ли да разчете тези логове http://s000.tinyupload.com/?file_id=00217640895866952614 http://s000.tinyupload.com/?file_id=43509416903003727509 Редактирано 24 Юли 2015 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 24 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Според мен логовете изглеждат добре, при плавно натоварване и почти макс педал след 2600 ..2700 се вижда че турбините пълнят симетрично и на тези обороти са си на 0,6 бара чак до 6200 об, след което е нормално буста да намалее. На втория лог при рязко смачкване до мах на педала от 2000 об. в началото има известна несиметрия в пълненето на турбините от около 0,3 бара, но после нещата се изравняват. Може би така трябва да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 (Редактирано) Втория лог(линк) е правен по надолнище като малко след началото имаше лек ляв завой и не си спомням но май и аз се колебах там Логовете са правени на междуселски път на 3та, че тя стига до 160-170км/ч и няма място за 4-5та Каква стойност се махаше от налягането за да се разбере каква е реалната стойност на надува? Едит: Стрелката за бензина се оправи както каза Стоян. Разкачих акумулатора и след като го закачих имах почти половин резервоар бензин. Редактирано 24 Юли 2015 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване