Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В момента фронтален кулер с вертилални редове няма за 2.7Т, има за Nissan 300ZX. Другият вариант е да се вземе 2в1 кулер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоян е с вертикални кулери от някакъв нисан ако не се лъжа, но пази тайна и не казва в темата :hilezh:  Стоянски ако можеш пусни някоя снимка на твоите кулери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 .....има за Nissan 300ZX....

Самоче го няма вече само като кулер, продават го като цял кит с маркучи и филтри. Или поне аз не го намирам само като кулер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

http://www.ebay.com/itm/New-Front-Mount-Intercooler-FOR-Nissan-300ZX-Twin-Turbo-Fairlady-Z32-VG30DETT-/221448818379?fits=Model%3A300ZX

 

Това няма ли да върши работа?

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://sidmotorsport.pl/en/c/1958-wagner-tuning-ic-rs6-c5.html

http://sidmotorsport.pl/en/c/1185-intercooler-s4-rs4-b5.html

http://sidmotorsport.pl/en/c/1184-intercooler-s4-rs4-b5.html

 

Става въпрос за тия. Страничните са болт-он май, а за челните ще си трябва кастрене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от къде минават кабелите за нивомера на резервуара? Откакто сложих газова стрелката ми стои залепена в лявата част и показва, че имам 0км пробег. Чудя се дали не е прекъснат някой кабел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е бъг. Просто след светване на резервата таблото отчита оставащия бензин според средния разход, а не по показанията на нивомера.

Нулира се с краткотрайно откачане на акумулатора....Или с повече бензин:).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. след светването на лампата игнорира поплавъците и смята по фиксирано оставащо количество гориво, към отчетения разход за съответно изминат/оставащ път?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проследи го къде отива или от къде идва. Така само по тая тръбичка, аз лично не мога да дам мнение. Във всички случаи, висящи тръби в нищото при този мотор няма.

П.П. Малко ми прилича на ваккум, който влиза в сервото.  :nixweiss:  Ако съм прав трябва да минава през дупка в термощита и да Оди в сервото.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не съм познал. Ако е това, за което си мисля, трябва да имаш дупка някъде и на пластмасовата гофрирана тръба, трябва да я запушиш.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самия вакум няма общо със SAI а просто минава покрай помпата. Махнах прахосмукачката и сега предполагам трябва да затапя свободния маркуч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами разгледай хубаво преди да затапваш, да не затапиш нащата към Надин. За пореден път се убеждавам колко по-елементарен е моторът не еската сравнен с фейсковите а6-ци. Аз почти съм изхвърлил всичко ненужно включително и N249-ката, заедно с една камара ненужни вакууми и еко лайна, които не работят. Много съм близко до момента, в който няма да има нищо ненужно под капака, остава ми само да изхвърля евап-а и да дооправя картерната вентилация. 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кои канали да направя лог за да се види как надува турбото според натовареността? Тука с елм-а ми показва някви холдове на 1.8 бара което ми се вижда много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мерси много за документа :)

 

Някой може ли да разчете тези логове

 

http://s000.tinyupload.com/?file_id=00217640895866952614

 

http://s000.tinyupload.com/?file_id=43509416903003727509

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен логовете изглеждат добре, при плавно натоварване и почти макс педал след 2600 ..2700 се вижда че турбините пълнят симетрично и на тези обороти са си на 0,6 бара чак до 6200 об, след което е нормално буста да намалее.

 

На втория лог при рязко смачкване до мах  на педала от 2000 об. в началото има известна несиметрия в пълненето на турбините от около 0,3 бара, но после нещата се изравняват. Може би така трябва да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Втория лог(линк) е правен по надолнище като малко след началото имаше лек ляв завой и не си спомням но май и аз се колебах там :hilezh: Логовете са правени на междуселски път на 3та, че тя стига до 160-170км/ч и няма място за 4-5та :) Каква стойност се махаше от налягането за да се разбере каква е реалната стойност на надува?

 

Едит: Стрелката за бензина се оправи както каза Стоян. Разкачих акумулатора и след като го закачих имах почти половин резервоар бензин.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...