Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Датчика измерва абсолютното налягане + буста на турбината, т.е. отчетено налягане от 1600mbar=0,6bar бууст. Под 1000mbar е вече вакуум.

Таблото се рестартира и само с изваждане на 15-ти и 28-ми предапзител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Снощи четохме моята кола, за да видим какво съм направил с центровката след ремонта. Валовете са 0/0 на живи данни на 91-ви и 92-ри канал, като трепват на моменти на -1/0 или 0/-1. Явно съм се справил прилично.

Имам гръмнало ЕГТ пак с платка от SID, имайте го предвид. Карам с изключен N75 и не съм го усетил кога си е заминал. Така като гледам по спомен, най-вероятно е станало зимата или началото на лятото, защото колата не свали зимния разход.  :hilezh:

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко време изкара платката от Sid? Отвори и виж дали е заминала платката или някоя от спойките които си направил та да знаем какво може да ни се случи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Започвам да мисля за обслужване на ангренажа и се чудя какво още покрай него се сменя. Имам оферта за обслужване на ангренажа която е:

 

Здрасти, - ангренажен комплект (включва ремък, две ролки, обтегач и успокоител) - Ina - 458 лв

Или
ангренажен ремък -
Gates - 122.60 лв,
Contitech - 74.10 лв -
обтяжна ролка - Ina - 92 лв,
- паразитна ролка - Ina - 67 лв -
обтегач - Ina - 60 лв -
успокоител вибрации - Ina - 109.10лв
На ангренажа има и водна помпа: - водна помпа - Hepu - 124.80 лв, Kolbeschmidt - 81.80 лв
- антифриз - 3 лв/л -
пистов ремък - Gates - 38.50 лв -
обтегач пистов ремък - Ina - 115.10 лв
Цената на труда за ангренажното обслужване е 130 лв.

 

Та по втория вариант с най-скъпите части ми излиза около 860лв с труда. Да сменям ли термостат? Гарнитурите на капаците на главите ми сълзят... и тях ще трябва да сменям, та дайте предложение какви да са. Като че ли дочувам леко виене като пусна климатика(само в началото). Неговата ролка сменя ли се?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси и други оферти.

 

На климатика се сменя лагер на съединителя. За целта се пуска фреона и се сваля компресора.

Хубаво е да се смени от човек, който и друг път е правил компресори. Лошото е, че лагерите са специфични и трудно се намират добри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се прави ангренаж на V моторите на Ауди е хубаво да се смени термостат и водна помпа, за да не ти се налага после пак да разглобяваш цялата предница. Щом ти сълзят гарнитурите на капаците ги сменяй и тях, при махнат ангренаж по лесно ще се смени гарнитурата на обтегача от шофьорската страна. Ако имаш възможност ревизирай и динамото като разглобите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потърси и други оферти.

 

На климатика се сменя лагер на съединителя. За целта се пуска фреона и се сваля компресора.

Хубаво е да се смени от човек, който и друг път е правил компресори. Лошото е, че лагерите са специфични и трудно се намират добри.

Може да има виене и от ремъка

Здравейте колеги. Започвам да мисля за обслужване на ангренажа и се чудя какво още покрай него се сменя..

Ангр ремък да е Конти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то не е виене баш, но се появява някакъв странен звук като включа климатроника и то само първите няколко секунди. Ще го мисля до към 15ти когато ще ходя да я обслужвам. Ще гледам да сменя гарнитурите и термостата, препоръчайте марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така втората оферта ще ми стъпи към 700лв. Частите ще ги кажа по-късно.

 

Да питам друго... Карам(без да я мачкам) колата загряла на 90С, спирам, чакам 30-40сек, гася. След минута-две давам на контакт и температурата на 95-100С. Това го засяках няколко пъти, а досега на друга моя кола не съм засичал подобно явление. Нормално ли е или да търся някакъв проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва ли да се включи перката макар и двигателя да е загасен?

 

Имаче малко оффтопик за 3та космическа :)https://www.youtube.com/watch?v=mqhlQOb4u68

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перките и ел. водната помпа се включват на 105/110 градуса, ако е загасена колата и ти работи коректно температурният датчик. Моторът пече много независимо как караш.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръгни да катериш някой планински път в тази жега, с 4 човека в колата и багаж и ще разбереш. Като спреш след 30-тина км на едно място, ще се пуснат 100%, ако работят коректно.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мисля да слагам панелен спортен филтър. На старото 1.8Т реакцията в ниските се подобряваше като е с панелката от K&N. Някой слагал ли е на 2.7ТТ подобна панелка и има ли някаква промяна? Гледам, че 1.8Т и 2.7ТТ са с едни и същи филтри което ми се струва малко странно и би трябвало да се почуства разлика. Също така да задам тъп въпрос за втори път. Мотора пече яко, съответно напича яко и постъпващия въздух. Та ще има ли ефект ако се изолират въздуховодите чак до кулерите? Така кулерите ще трябва да охлаждат въздух с (примерна температура) 50С пред въздух с температура от рода на 80-100С? Или логиката в случая е доста грешна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай това -

- не съм боядисал още моя кулер, но ми се струва задължително да се пробва поне.

За катализаторите не съм сигурен дали всичките ги махна вече, ако е така, лошо че пече. На много места пише че температурите под капака драстично намаляват след пълното махане на 4те катализатора.

Отделно искам просто да споделя, че воайорствам сериозно на тема 2.7Т :D май съм намерил темите в нашите форуми за тия мотори. Събирам си пари за догодина и мисля колата да е S4 B5 :) 100% искам комби. Мислих да е А6 ама се усетих че без деца не ми трябва чак толкова голяма кола. От 6-8 месеца чета навсякъде каквото намеря за 2.7Т Кефи ме доста концепцията на мотора. И правя грешката и да ги гледам в мобиле, имаше през това време 2-3 коли които си заслужават ама не ми е сега момента за инвестиции.

Поздрави.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мисля да слагам панелен спортен филтър. На старото 1.8Т реакцията в ниските се подобряваше като е с панелката от K&N. Някой слагал ли е на 2.7ТТ подобна панелка и има ли някаква промяна? Гледам, че 1.8Т и 2.7ТТ са с едни и същи филтри което ми се струва малко странно и би трябвало да се почуства разлика. Също така да задам тъп въпрос за втори път. Мотора пече яко, съответно напича яко и постъпващия въздух. Та ще има ли ефект ако се изолират въздуховодите чак до кулерите? Така кулерите ще трябва да охлаждат въздух с (примерна температура) 50С пред въздух с температура от рода на 80-100С? Или логиката в случая е доста грешна?

Повечето хора не намират ефект на стокова кола или кола с чип. Дината, които съм гледал с и без спортен филтър дават такава разлика, че няма начин да се заключи, че филтърът действа.

Ще има ефект изолирането, но докато си караш със стоковите кулери, входящият въздух ще си бъде горещ.

 

П.П. това с боядисването е най-голямата простотия, която съм виждал.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм махнал катализаторите. За ефекта от спортния филтър... на старата като го сложих мотора стана по-отзивчив, съмнява ме да е вдигнал някакви коне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като махнеш катовете температурата ще падне осезаемо. Ако махнеш кората под мотора също се сваля температурата доста.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, охлаждането на маслото вярно ли е вързано на големия кръг на охладителната система? Наскоро газифицирах колата, но докато не загрее на 90С не прехвърля на газ. Не е от настройките на газовата, гледах като я настройваха кога да прехвърля.

 

Вчера я оставих за обслужване на ангренажа+пистовия. Всички ролки(ина) и ремъци(контитеч)+ термостат+водната помпа(hepu)+гарнитурите на капаците на главите = 759лв с частите и труда. Цената ми се вижда съвсем приемлива като правя съпоставка спрямо предишното ми 1.8Т  :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. това с боядисването е най-голямата простотия, която съм виждал.

 В една друга тема го коментирахме и както казах и там... най- доброто е оксидация.

Боядисването ще намали топлоотделянето и файда от цялата работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...