Jump to content

2.7 biturbo


TiL

Recommended Posts

Не става на въпрос за точно универсални, а за такива според кода на двигателя. Разликата е, че няма да дойде с оригиналната букса за повече подробности в посочената по-горе тема как става самия монтаж.

Ето тук е каталога на Бош.

Кода на VAG за конкретната ламбда сонда или кода на мотора от вид AEB/APB и тн ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,4k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В каталога ги има и двете мисля, всъщност има два вида сонди в каталога едните са със съответната букса другите ги водят с универсални букси (т.е. решеж буксата на старата сонда и захващаш другата сонда чрез специалната снадка всичко е почти plug and play).

За 2.7 така като гледам каталога трябва да е LS 615 при мен са LS 07 понеже ми е по-стар кораба.

 

@TiL - Сигурен ли си, че WAU e кода на двигателя ти ? Би трябвало да е AJK, AZA за 230 кона или ARE, BES, APB, BEL за 250 коня ако приемем, че тук са изброени всички кодове на съответния двигател.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така. Исках да си редактирам предния пост за да не ми се трупат много излишни мнения, но не мога да намеря опция. Ако администраторите решат нека слеят постовете ми (или па да разрешат опция "редакция на мнение").

 

 

Проблема с EGT сензорите при мен е решен поради извънредни причини. Поръчах си нови платки от SID както бях писал по-нагоре, но поради непредвидени обстоятелства не можах да ги дочакам и днес се захванах.  Оригиналните платки на EGT-тата се оказа, че са много некадърно направени, едната имаше брутална липса на припой. Спойките бяха супер аматьорски и некачествени. След леко зачистване на "сопола" в кутията(не го махнах на едната, а просто го отмествах от местата на които трябваше да запоявам) зачистих леко със спирт, капнах малко флюс и нанесох стабилно количество припой. Сега вече спойките ми няма да мръднат, а грешката за EGT изчезна. Колата промени поведението си драстично в ниските обороти.  Та сега чакам две платки от които едната мога да продам на колега.

 

Ето някоя друга снимка за да се види за какво става въпрос:

 

34q2s90.jpg

 

f2pxm9.jpg

 

x59m4k.jpg

 

291g5qh.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В твоя случай явно е бил такъв проблемът, при мен и в двете ЕГТ-та имаше проблем в платките, а не в крачетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече сме успешно газифицирани с ГИ Landirenzo. Монтажа беше извършен в Пловдив в сервиза на landir. Колата се държи много добре(няма разлика газ/бензин) а за разхода засега ще спестя коментар, че чак не ми се вярва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако извънградско успееш да постигнеш едноцифрен разход на газ с тоя параход ти препоръчвам да си татуираш "landirenzо" някъде по тялото с голям шрифт и сърчица покрая :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да не може?Аз на моята 2.8 снощи с 4 човека и климатроник,с нормално каране около 100км/ч направих 8/100 газ,а 2.7 гори горе/долу колкото 2.8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах мааму те по каталог на 2.8 му дават да лапа 8.2 бензин ако е 4х4 и ръчка за автомат е 8.6, но си сигурно при опрделени условия е възможен този разход и на газ.

Та в тоя ред на мисли кажете къде са Ви настройвали газовия инжекцион ?

При мен със скорост до 110-120 със зимни гуми 205/60/16 и летни 225/50/17 под 11/100 на газ не съм падал засичано многократно София Ловеч и обратно Ловеч София.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смених старите свещи с които взех колата. Свещите бяха bosch fr7kpp33 а аз сложих ngk pfr6q. Боша не изглеждаше никак износен и се чудя дали постъпих добре като ги смених. Какво ще кажете по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе нямаха видими износвания, но па колата сякаш тръгна по-добре, но може и плацебо ефект да е :hilezh: Иначе от нгк-то на 1.8Т бях много доволен. Със свещите си взех и една резервна бобина за да имам в колата ако някоя изпатка по път, но след днешното разглабяне май при авария на пътя ще предпочета да тръгна пеш :hilezh: Много навряна работа е тоя мотор. Между другото имаше по малко масло при всяка свещ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да се похваля, реших да си оползотворя няколко дни от годишния отпуск като сменя гарнитури на капаците на клапаните. По стечение на обстоятелствата ми се падна да го правя сам, затова няма снимки, но пък добавих и смяна на обтегачите и веригите в главите към първоначално замисляния ремонт. Направих една снимка в началото, това беше положението при мен.

 

8242587S.jpg

 

На ваг ком главите бягаха една от друга с двуцифрени градуси, но колата вървеше според мен прилично за състоянието си и беше доста пъргава от ниски обороти. Проблемът беше свързан с яко дърпане на аванса в бууст и още повече на високи обороти. Положението с времето и даването на газ се влоши, като започна да се чува ромолене от главите(ясно защо)и дойде време за смяна на гарнитурите под обтегачите. 

Дойде ми музата, писна ми от работа и реших да си почина като се потрудя върху колата. Имах си пин за фиксиране на коляновия вал, взех гредата за фиксиране на разпределителните валовете от приятел. В момента на снимката съм на белег на коляновия вал, трети цилиндър е на ГМТ и пинът за фиксиране на коляновия вал е завит. Положението в главите беше следното. Банк 1(главата пред пасажера), и двата вала "бяха" на белезе, на всмукателния вал беше на два милиметра преди белег, на изпускателния два милиметра след белег, заключение - заминал обтегач и разтегната верига. Банк 2(главата през шофьора), всмукателен вал беше на белег, изпускателният беше на два милиметра след белег, заключение - заминал обтегач и най-вероятно разтегната верига. Същият обтегач се разпадна на съставни части в момента, в който го извадих, с интересен звук на чупене и къркорене на масло.  :hilezh:  Обтегачът на Банк 1 не се разпадна. Бананите на обтегачите и горе и долу бяха видимо добре, виждал съм по снимки много по-издълбани от моите на уж читави обтегачи. Мерих старите вериги и новите, старите бяха видимо доста разтегнати. Последва смяна на вериги, обтегачи, гарнитури под обтегачите и двете "half moon gasket" под обтегачите, нови гарнитури на капаците и събиране. Превъртях мотора четири пъти, всичко беше ок, изолирах N249-ката и смених вакуумните маркучета на рециркулационните клапани. Тази част от тях, която влиза във всмукателния колектор отзад се вадеше свободно, не знам как не е изхвръкнала сама. Предполагам, че се е държала само защото маркучът се беше втвърдил яко. Посмених малко скобички тук там и започнах да сглабям обратно. Цялата процедура включително и монтаж на нови афтърмаркет кулери с въздухозаборници и тн ми отне два дни и половина. Вярвам, че ако бях малко по сериозен и не се разсейвах много можеше и да се справя за два дни, с чужда помощ може би и по-добре. Работата не е малко, гърч е голям, но съм доволен. Като резултат, колата работи доста по-добре и спокойно, няма ромолене и в момента в ниските има доста тяга. Кулерите помагат доста, на 38 градуса вчера раздавах цялата газ на четвърта и пета, няма замисляне дори за момента.

Като цяло не бих желал да потворя операцията, особено ако съм сам, но съм доволен от крайния резултат. Следва чип, за да видим колко ще изкарат К03-ките.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

И моите гарнитури сълзят масълце при свещите, но по план съм запланувал да я пращам за обслужване другия месец и ще заръчам и тях. При смяната на ролки и ремъци задължително ли е да се законтрят валовете, че ми бяха казали, че при v6 маторите се законтряли?

 

Едит бе :)

 

Я дай снимки на тия афтърмаркет кулери.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно са ти казали, задължително се законтрят. 

Кулерите са като масовите китайци в сайтовете, но моите са преправени предварително, за да са болт он. Тези, които се продават имат нужда или от презаваряване на тръбите или преправяне на маркучите, за да станат. Стоковите въздухозаборници нямат точки за монтаж на афтърмаркет кулерите, трябва малко изобретателност.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако ти се дават 700 паунда и пак се реже основата на бронята. Аз лично не бих рязал по предната бронята и искам колата да има фарове за мъгла. Всеки сам си решава.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето добър вариант за челни кулери.

Не е добър този вариант. Кулерите не се обдухват еднакво.

По-правилно е с вертикални ребра - както всъщност са стоковите кулери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...