Nykolayy Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Къде се намират катализаторите, колеги и колко на брой са.За 2.7 БТ питам AJK мотор? Обмислям да ги обрязвам. Благодарен ще съм за малко инфо.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 2 преката и 2 основни катализатора.Общо 4 на брой ,малките са веднага след турбините,а другите под колата.Малките се къртят през фланеца ,а големите се заменят със тръби.Колата остава тиха отново.Единствено се чуват как турбините свиркат.Ето така изглеждат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nykolayy Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Това както си го дал на снимката се откача от колата, отпред. Прекатовете буквално се къртят така ли, не се изрязват, в смисал не че искам да режа, но така с къртене не ги ли съсипваш. За основните разбрах изрязват се ясно, а резонатор ли се заваря или тръба обикновенна на тяхно място. И друго знаеш ли какво е ф-то на оригиналната генерация, та да знам с кви тръби да заменям? Искам да докарам тоя звук ,само свистенето на турбото :)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nykolayy Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Да питам също,за продан и 4-те ли стават или само 2-та основни катализатора?? Благодаря!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 51 mm e тръбата,прекатовете стават на прах.Основните катове си ги пазя.Слагай права тръба не се занимавай със резонатори.Ето как се свалят http://s4mods.com/b5-removing-dps-to-make-piggies-for-6spd/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 29 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 И катове и прекатове се продават и цената им по спомен се върти около 250лв за всичко. С прави тръби е най-добре, но си трябва заигравка. Трябва да се изолират вторите сонди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 AJK няма втори сонди... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nykolayy Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 Благодаря, колега за инфото, а по принцип ако катализсторите са задръстени, това пречи ли на турбото, щот съм чувал че пречи и по добре да се махат?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uniqaudio Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 И без да са задръстени пречат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nykolayy Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 Колеги, двойна генерация от А6 Ц5 2.5 ТДИ 180 к.с.или др. мотори Комби, дали ще стане на 2.7 БТ 230 к.с AJK мотор. Въобще възможно ли е нещо такова , че генерацията е мн зле и е за смяна , а за 2.7bt не мога въобще да открия такава , втора ръка де, Благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nykolayy Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Здравейте, колеги , възможно ли е махането на четирите катализатора на 2.7 БТ AJK мотор, да е причина за скапване на турбините, въобще има ли такава вероятност, понеже водим тук един спор с един приятел. Благодаря ви!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 4 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Турбините се скапват от жегата. Като махнеш катовете жегата спада-> сейфти за турбините. Тва че като махнеш катовете колата щяла да си бърка смесите, щели да ти заминат турбините. . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nykolayy Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Аз съм с AJK мотора 230 к.с 99г А6-ца. Изкормих и основните катове и прекатовете. Имам само две ланда сонди. Сега като се закачат ,вече без катове, ще изкарват ли някви грешки, в смисал ще трябва ли софтуерна намеса , нещо да се премахват или не. Ще е проблем ли за нормалната работа на колата? От скоро съм с тази кола и за това имам мн въпроси.Благодарен ще съм на някой минал през тези неща да ме светне по въпроса.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 4 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Софтуерна намеса е нужна само когато имаш сонди зад катализаторите. Оставяш кожусите на катовете или заваряш прави тръби(по-добрия вариант) и си ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uniqaudio Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 (Редактирано) Както TiL ти е написал няма да имаш никакви драми щом си с две ламбда сонди. Без горните и долни катове трябва да усещаш вече стабилна разлика във вървежа. Има прилични генерации в ибей на сносни цени, от средата назад или направо кит с даунпайпове. Сток кола без катовете вади сериозна разлика в конете след премахването им, колкото и невероятно да звучи. И да направя уточнение говорим за 2.7битурбо. Редактирано 5 Април 2017 от uniqaudio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 Mомчета, някой да има излишни даунпайпи от S4, стокови? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dj_beat_boxer Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 Здравейте, колеги! От няколко месеца карам а6 ц5 2.7 битурбо, куатро, ръчка 6 скорости AZA мотор и съм много изненадан как върви. Изкъртих катализаторите под колата и ги замених с права тръба, като ми се ще да изкъртя и прекатовете. Та ще има ли проблем ако махна и тях? Ще го обслужвам, ще сменям семеринги, гарнитури и каквото е необходимо за да няма течове и проблеми, защото е като лейка. Какво масло да сложа, какви гарнитури, какви семеринги? Благодаря! п.с. трябва да се направи едно събиране на 2.7 тт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 6 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 (Редактирано) На 4/5/2017 at 23:48, uniqaudio написа: Сток кола без катовете вади сериозна разлика в конете след премахването им, колкото и невероятно да звучи. И да направя уточнение говорим за 2.7битурбо. С изкорубени катове и прекатове и спортен панелен филтър на К&N колата на диното извади +13-17 коня над заводските( не помня точно 13 ли бяха или 17...) За новия колега... Гарнитури елринг, тапи оем... семеинги не знам. Събиране вече си направихме ? Дай си фейса да те добавим в групичката ни. Редактирано 6 Април 2017 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dj_beat_boxer Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 (Редактирано) Писал съм ти лично съобщение. Редактирано 10 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 7 Април 2017 Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 във Варна и околията някой да знае къде и срещу каква сума премахват предкатовете . предполагам не струват нищо заради размерите си ,а и като цяло не им търся пари. просто искам да ги няма . основните катализатори ги е махнал предишния собственик . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikoll0v Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Здравейте,не знам дали е точно тук уместно да попитам, но ще казвам направо.От малък съм фен на ауди и главно на ц5 ,и мисля че е време да се сдобия с такова.Харесал съм си едно 2.7 битурбо автоматик ,и тук идва въпросът ми.Как са автоматиците на 2.7 би турбо след 2001 година,преки впечатления и съвети.Бях си харесал една с ръчни скорости но изчезна бързо от обявите и ми остава само автоматик като вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Виж това на колегата @TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 On 4/27/2017 at 1:44 AM, Nikoll0v said: Здравейте,не знам дали е точно тук уместно да попитам, но ще казвам направо.От малък съм фен на ауди и главно на ц5 ,и мисля че е време да се сдобия с такова.Харесал съм си едно 2.7 битурбо автоматик ,и тук идва въпросът ми.Как са автоматиците на 2.7 би турбо след 2001 година,преки впечатления и съвети.Бях си харесал една с ръчни скорости но изчезна бързо от обявите и ми остава само автоматик като вариант. Не ти трябва автомат! Чупливи и много спъват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
black_r32 Публикувано 2 Май 2017 Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 (Редактирано) Аз да питам за силите на 2.7би вървили като за това което е? защото по клипове и форумски истории нещо нерадва или аз сам се намачкал нещо? изв за офтопика Редактирано 3 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 3 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2017 В сток вариант е доста спъната и плавна кола. След чип става друга бира и си навървява предоволно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване