kainy Публикувано 15 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Ако говориш за интериорното осветление, да. Има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Да, говоря за неоновите лампички под лайсните на вратите. Ретрофитнах ги по случайност с котите от ес6. Но задните ми модули не поддържат екстрата. А да имеш дисплей контрол юнита с фбас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Какво е фбас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 (Редактирано) Епа ако знаеш как да го свалиш, свиркай. Седана е на разположение . Някой попринцип ако търси специфични работи да ми пише, че няма да я разглобявам цялата със сигурност и бая неща ще отидат в кофата. Деугите по някое време ще се появат в продавалника Шебидаха ? (стъклото не ми трябва) Редактирано 15 Юли 2015 от itolev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Като scavengers налазихте kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 15 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Аз против нямам Шибидаха на седана е соларен и ще си го ретрофитна на комбито, но този от комбито ще ми остане, така че ако ти трябва механиката ще я имам.Baba, с тв тунер е но не знам дали е с fbas. Събота ще ходя да свалям още работи и ще сваля номера на юнита да го видя къв е точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Обръщали ли сте внимание колко ви харчат 4ф-ките на място на изключена скорост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 (Редактирано) При мен показва 0.6 на таблото на P/N, 1.0 на D. Това с новите дюзи, със старите беше 0.8 срещу 1.2. На други евро5 съм виждал 0.9 срещу 1.3. Редактирано 15 Юли 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Момчета,кажете някой добър майстор/в София/ на аудио системи? При усилване на музиката,в задните врати се получава дрънчене?Колони ли са заминали,едната дръжка на задната врата/външната/ също има вибрации от басовете? Намалям басовете,но пак е същото.., Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 При мен показва 0.6 на таблото на P/N, 1.0 на D. Това с новите дюзи, със старите беше 0.8 срещу 1.2. На други евро5 съм виждал 0.9 срещу 1.3. А при мен на място не показва l/h, а пак l/100 km И още нещо бих искал да попитам - къде ТОЧНО е максимума на щеката като гледаш маслото. Има две резки и едно тъпо топче, дето все се омацва...И не мога да разбера 100%.А като я запаля сутрин студена и поработи 10 секунди, после гася, отивам след 1 час да гледам и е на 1мм под втората резка. Ама нито пише мин, нито макс на тая щека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Разходът на час, може да се види през VCDS. Може би на фейслифта има опция и на фис-а, но при по-старите модели, не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 (Редактирано) Под топчето има една черта, там е макс. Топчето много лесно се омазва. Аз меря сутрин на равно, дърпам и примерно е 1 мм под макс. Цялото топче е омазано та и леко над него, но съм сигурен, че няма как да е над макс, защото съм го мерил след смяна на масло и съм сипал по-малко от 8 литра. Като цяло това топче е много шит и пречи за точно проверяване. Мисля че има и други щеки без него. Редактирано 16 Юли 2015 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 ДПФ имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 (Редактирано) Не. Дори на последната смяна съм го оставил на средата между мин и макс. До средата е с масло, нагоре до топчето сухо и топчето омазано. Колкото съм сипал, толкова източвам при смяна. Редактирано 16 Юли 2015 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Е без ДПФ я нямаш екстрата добавка към маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Маслото не се мери сутрин на студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Всъщност, това с меренето на масло, май си е спорен момент. Аз рабрах следното (пък дали съм прав, нямам идея). Та, сутрин палиш и оставяш известно време да поработи. Гасиш и чакаш около десетина минути и тогава замерваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bloody Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Забелязва се обаче прогресивно затъпяване в тоя раздел. Щом за меренето на маслото вече има 10 поста и пак на никой не е ясно. :wall: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Аз наливам 8 литра масло и отива над максимум и така го оставям, напълно безопасно е. Падне ли под максимум евентуално доливам 500мл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Забелязва се обаче прогресивно затъпяване в тоя раздел. Щом за меренето на маслото вече има 10 поста и пак на никой не е ясно. :wall: Най-якото е, че никой не намира за ненормално това половината нафта да ти влиза в маслото и ДПФ чека да свети през 15 минути Естествено и решението е новия форумен пенкелер - махане на ЕГР и ДПФ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Дори и да не свети чека пак пълни с нафта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 (Редактирано) Алооо, отворения пубер енчев, я кажи защо се е наложило да се слага ресивер на вакуумната магистрала на ЕГР-а? Редактирано 16 Юли 2015 от petarik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 (Редактирано) Кой ве? Него жокер му не требе той го знай Редактирано 16 Юли 2015 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 С леко закъснение от няколко седмици ето и моя нов Sline волан благодарение на Jass:) С изключение на леко протрита червена част в Sline емблемата волана е в прекрасно състояние- троен конец червено, бяло и черно. Радвам се че има толкова хипер взискателни към колите си хора, които заради нещо толкова малко сменят цял волан за да може и ние да се облажим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 (Редактирано) Волана е супер. Честито! Винаги можеш да си смениш табелката (ако те дразни). Как се държи колицата на тия над 260 000 км.? Редактирано 16 Юли 2015 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts