Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да, говоря за неоновите лампички под лайсните на вратите. Ретрофитнах ги по случайност с котите от ес6. Но задните ми модули не поддържат екстрата. А да имеш дисплей контрол юнита с фбас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Епа ако знаеш как да го свалиш, свиркай. Седана е на разположение :). Някой попринцип ако търси специфични работи да ми пише, че няма да я разглобявам цялата със сигурност и бая неща ще отидат в кофата. Деугите по някое време ще се появат в продавалника :)

Шебидаха ? (стъклото не ми трябва)

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз против нямам :) Шибидаха на седана е соларен и ще си го ретрофитна на комбито, но този от комбито ще ми остане, така че ако ти трябва механиката ще я имам.

Baba, с тв тунер е но не знам дали е с fbas. Събота ще ходя да свалям още работи и ще сваля номера на юнита да го видя къв е точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен показва 0.6 на таблото на P/N, 1.0 на D. Това с новите дюзи, със старите беше 0.8 срещу 1.2. На други евро5 съм виждал 0.9 срещу 1.3.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,кажете някой добър майстор/в София/ на аудио системи? При усилване на музиката,в задните врати се получава дрънчене?Колони ли са заминали,едната дръжка на задната врата/външната/ също има вибрации от басовете?  Намалям басовете,но пак е същото..,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен показва 0.6 на таблото на P/N, 1.0 на D. Това с новите дюзи, със старите беше 0.8 срещу 1.2. На други евро5 съм виждал 0.9 срещу 1.3.

 

А при мен на място не показва l/h, а пак l/100 km

 

И още нещо бих искал да попитам - къде ТОЧНО е максимума на щеката като гледаш маслото. Има две резки и едно тъпо топче, дето все се омацва...И не мога да разбера 100%.

А като я запаля сутрин студена и поработи 10 секунди, после гася, отивам след 1 час да гледам и е на 1мм под втората резка. Ама нито пише мин, нито макс на тая щека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под топчето има една черта, там е макс. Топчето много лесно се омазва. Аз меря сутрин на равно, дърпам и примерно е 1 мм под макс. Цялото топче е омазано та и леко над него, но съм сигурен, че няма как да е над макс, защото съм го мерил след смяна на масло и съм сипал по-малко от 8 литра. Като цяло това топче е много шит и пречи за точно проверяване. Мисля че има и други щеки без него.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Дори на последната смяна съм го оставил на средата между мин и макс. До средата е с масло, нагоре до топчето сухо и топчето омазано. Колкото съм сипал, толкова източвам при смяна.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност, това с меренето на масло, май си е спорен момент. Аз рабрах следното (пък дали съм прав, нямам идея). Та, сутрин палиш и оставяш известно време да поработи. Гасиш и чакаш около десетина минути и тогава замерваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наливам 8 литра масло и отива над максимум и така го оставям, напълно безопасно е. Падне ли под максимум евентуално доливам 500мл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязва се обаче прогресивно затъпяване в тоя раздел. Щом за меренето на маслото вече има 10 поста и пак на никой не е ясно. :wall: :wall: :wall:

 

Най-якото е, че никой не намира за ненормално това половината нафта да ти влиза в маслото и ДПФ чека да свети през 15 минути :) Естествено и решението е новия форумен пенкелер - махане на ЕГР и ДПФ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алооо, отворения пубер енчев, я кажи защо се е наложило да се слага ресивер на вакуумната магистрала на ЕГР-а?

Редактирано от petarik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С леко закъснение от няколко седмици ето и моя нов Sline волан благодарение на Jass:)

 

С изключение на леко протрита червена част в Sline емблемата волана е в прекрасно състояние- троен конец червено, бяло и черно.

 

Радвам се че има толкова хипер взискателни към колите си хора, които заради нещо толкова малко сменят цял волан за да може и ние да се облажим :)

post-94404-0-05767100-1437030855_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана е супер. Честито! Винаги можеш да си смениш табелката (ако те дразни). Как се държи колицата на тия над 260 000 км.?

Редактирано от petio_venkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...