robobug Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Абе стига си хулил кутията Няма нищо по-добро за времето си. Провери колко км е изкарал при теб кутията при турбо мотор с чип. Ще излезе, че 300+к км без обслужване. Ееее, че то някои ръчни кутии не издържат толкова, а за съединители да не говорим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Колеги, искам да си сменя маслото на кутията и за да не ровя в темата - някой може ли да каже колко точно събира? В нета има различни информации - 9л; 9,2л; 9,36л, 9,44л и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 5 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 ако ще я разгабяш си имай едни 10 литра. Ако само ще точиш от пробката и ще сменяш филтъра си вземи 5 литра.Ще ти остане нещо но както са казали хората "за да стигне трябва да остане". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Няма да разглабям, ще я закарам в сервиз да го сменят с машина. Имам 10 бутилки, но въпроса е колко точно да се налее, така че да няма нужда от допълнителни проверки после (дали ще стане изобщо така?) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 5 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 при смяна с машина не съм сигурен дали не трябва повече. С поне едно 2 литра отгоре за да има елемент на презастраховане. Отделно на това когато се сменя с такава машина маслото е заредено вече в нея (от големи разфасовки примерно варел) и някак си не ми се вижда смислено да приемат масло на клиента. Нещо цялата схема ми се вижда странна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Ами аз гледам по каталозите дето пише нещо от типа на fresh fill или inital fill, т.е. предполагам 9-9 и нещо литра трябва да събира напълно празна кутия. Иначе за машината честно казано и аз се чудех как работи, гледал съм само клипчета в нета но не разбирам какво точно се случва. В сервиза където мисля да ходя са ми познати и като ги питах казаха, че труда е 80лв и ми предложиха масло някакво си Champion, т.е. предполагам не е предварително заредено във варел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 5 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Май не си в час ама хич. Първоначалното пълнене не го гледай ама хич то при машина не играе. То е както при мен когато кутията беше попиляна на части после колко се очкава да поеме. Машината се свързва някъде на кръга на маслото и каквото замуче такова пуска нататък. Затова няма как машинната смяна да се направи с точно количество, защото машината го подменя докато кутията работи. и има нужда от количетво в повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Наскоро познат направи пълна смяна масло на 5хп19 - мисля, че спомена 14-15 литра, докато излезе бистро масло.Колата беше на 50к км след пълна смяна в Ауди сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 (Редактирано) Пичове,Има ли сервиз на който човек може да се довери за ъпгрейд на автоматика си ?http://www.levelten.com/тея пичове правят усилени чаркалъци за наще кутии и твърдят, както те самите, така и няколко човека отвъд океана, че това прави кутията неубиваме от към понесена сила.Няколко човека които са правили тая кутия с levelten части коментират за коли над 500 коне.Съответно обаче се чудя, дали ако си напазарувам части за 3-4 хил, някой няма да си ги запази за себе си, а да ми сложи китайците за 500 и да ми каже на края ремонт труд, само 1000+ а аз не знаейки да я пръсна тая кутия като понадуя малко колата пък после ходи прави рекламация, на кого точно?Ясно ми е че ръчката влиза за по-малко пари и мога да разкарам и моя автомат за някой лев, ама ей така се чудя ... Редактирано 5 Януари 2016 от HEPBAKA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Нормален чип за 300+ кс не чупи кутията. По-добре карай докато може и после слагай ръчка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 5 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Някой ми спомена че само приказките им на левъл10 били големи и че и чеп за зейе не става. Т.е. не получаваш нещо "неубиваемо". Чети повечко по форумите там мисля че ще намериш нещото на което се базира моята ЕЖК информация. И казано иначе хич не се занимавай да го пипаш тоя отпадък, чипосвай и докъдето устиска. После на боклИка и ръчка или следващата такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 6 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 Май не си в час ама хич. Първоначалното пълнене не го гледай ама хич то при машина не играе. То е както при мен когато кутията беше попиляна на части после колко се очкава да поеме. Машината се свързва някъде на кръга на маслото и каквото замуче такова пуска нататък. Затова няма как машинната смяна да се направи с точно количество, защото машината го подменя докато кутията работи. и има нужда от количетво в повече. Аз затова питам, защото не съм в час. Но доколкото гледах клипчета в нета, имаше на самите машини да се задава някакво количесто и там беше настроено точно 9.2L в единия от случаите. В сервиза ми казаха да си взема 10Л. Е, ако трябва ще взема още няколко бутилки, но просто искам да си изясня процедурата преди да отида, затова давайте съвети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 6 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2016 това което си видял на клипчетата може да е било първоначално пълнене след капитален ремонт или просто се задава за да си знае машината. Но аз просто не си представям как точно ще дръпне цялото масло и ще нале новото без загуба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 Малко ъпдейт тъй като си смених маслото вчера - в самата машина има две най-обикновени туби от по 20л с щуцер на капачката, една за старото и една за новото масло. Така че не е никакъв проблем да си занесете и ваше масло, естествено ако сервиза не иска да ви товари с излишно скъпо масло (в gemini 4 ми отказаха). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 9 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 Тия са ти направили някаква приятелска услуга, всмисъл че са източили и доляли каквото си им занесъл. Обаче според мен лично тая процедура минава с повече масло ако искаш наистина да го смениш. В смисъл че и част от новото е отишло в тубата със старото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 Процедурата беше с абсолютно същата машина, каквато има на клипчетата в сайта на gemini например (италианска е). Иначе както казахте- хубаво е да имате някой литър отгоре, това е абсолютно така. Аз минах с 10л, тоест ще остане някое кило и от старото масло, както и част от новото ще отиде в тубата със старото, това е неминуемо и си напълно прав. Идеята ми беше, че хората нямат проблем да си занесеш свое масло, просто тубата е най-обикновена 20-литрова и нищо не им пречи да я изпразнят и да сложат твоето масло, което да се напълни в кутията. На мен по точи начин всичко ми излезе 280лв (170лв за 10л Mobil LT 71141, 30лв за филтър и гарнитура и 80лв труд). Реално новото масло, което влезе в кутията беше към 7л мисля, но стана хубав рефреш така да се каже Сега кутията е коренно различна, превключва много плавно скоростите, а преди се усещаше по-твърда смяна и лек удар при някои предавки (2-3та например понякога). Съжалявам, че не снимах разликата между маслата новото беше много бистро зеленикаво на цвят и прозрачно, старото буквално беше черно като на парцали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 ..... Сега кутията е коренно различна, превключва много плавно скоростите, а преди се усещаше по-твърда смяна и лек удар при някои предавки (2-3та например понякога). ....Да не те разочаровам, но ефекта ще е временен. ... подготвяй се психически. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 Ефектът ще трае 50-60к км. След толкова пак ще смени маслото.Ако кутията има удари и след смяна пак ги има, тогава не е добре за психиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 Няма в момента удари, просто преди смяната между някои предавки сменяше по-твърдо (понякога), не знам дали точно може да се нарече удар де Както и да е, каквото- такова. Като сдаде багажа- надин и това е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 (Редактирано) Не знам какво ги хулите толкова ама минах днес през Джемини... да му намазня душетроника.... Ми тоз алкохолик, пое Едно кило без да повърне?!?! И въпреки това си работеше безотказно.При ремонта на дущегубата бях видял теч от О-пръстените на топло-обменика в радиатора и при монтаж/демонтаж пак имаше малки загуби. Признаците за малкото масло (според мен) бяха: Придърпване на много студена кола с подаването на МНОГО газ.Ефекта от доливането... Струва ми се , че има малко по директна работа. Направиха и тест на електрониката и lock-up, работели перфе... Нямало грешки.. Даже навиваха ме за цялостна смяна на маслото, ама им отказах!Било на 15 години и сигурно си било променило свойствата.-Да ама и скоростите са си променили свойствата, като сменим маслото, ще се ли оправят(ремонтират)?...попитах.-Да ама ще ги запазиш...Та така ме убеждаваха, че на запад скоростите в комплект с маслото са консуматив на определени километри. И се практикува смяна направо на скорости. А тук сме по-добри и сменяваме маслото. За да им удължим живота. Интересното беше за мен- Въпроса с замяната на 5HP19 c 5HP24?....не ставало според Джемини! Няма как да комуникират с електрониката?!?! Управлението било друго и външно били различни. Питам има ли човек навътре с материята да даде инфо кое и защо не може да стане?Дали може с преправяне да се сложи 5HP24 на Душегуба? Редактирано 6 Февруари 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 10 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Така нов ъпдейт на част от инфото което съм дал в първия пост. Ровейки днес из нета за да видя разликата между нормалните торк конвертори и лайното а.к.а скоростна кутия ZF 5HPxx попаднах на една информация която искам да споделя. А се ровех защото както обясних в първия пост на темата идиотите са монтирали lock up-а на конвертора посредством лепене на един специален капак така да се каже вътре. Да ама нормалните кутии вместо тази "уникална" идея за lock up ползват пакет съединители (по-малко на брой обикновенно) като тези на предавките. Та от инфото се оказва че ZF нямат общо с дървения торк конвертор защото същия е разработка на Сакс (с която те много се гордеят) от 94-то лето. Та лайняния режим който води до амортизация на lock up-а се оказа че служи за гасене на вибрациите пораждани от мотора и ходещи към скоростите. Т.е. търси се ефекта като при двумасов маховик. Като цяло шуротия до шия, с този режим били спестили някакъв демфер и били намалили теглото, уж се били погрижили за това циркулацията на маслото да охлажда въпросния фрикцион ама нада и както знаем всички му се случват едни хубави неща. Тази конструкция на торк конвертора е еднаква и за 19-ката и за 24-ката разлика има в размера само. Данчо няма особен смисъл да заменяш едно дърво с друго такова дори и да беше относително лесно постижимо. Ако нещо роди кутията ти отваряш си я сам и си я правиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Демпфер имат и 6, и 8 степенните кутии. Вероятно и 9 степенните ще са с такъв.Това не е проблем. 6-степенните издържат с лекота 1000+ нютона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 10 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 да де ама за да спестят тук се стига до другия цирк. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 а лок-ъпа на 5HP18 същия ли тип е (прецкаващ се)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 10 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Предполагам е същия. Ма това да не те плаши, рано или късно ще роди правиш или хвъргаш по твой избор. Общо взето малко зависи от теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване