Jump to content

Автоматична скоростна кутия тип ZF 5HP19 проблеми и недостатъци


Recommended Posts

  • Отговори 268
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Доколкото знам там са японски автомати (на напречните мотори) и може би не страдат от проблеми с торк конвертора но колега си взе горе долу пазен Шаран при който имаше един соленоид за смяна и беше пукнал буталото на един пакет та и там май отлетеха едни 1500 лефа за ремонт 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай внимателно за работата на автомата. Трябва да загрее хубаво колата и да и раздаваш малко ръчки за да видиш дали ще почне да подритва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам някаква представа как трябва да бъде и ще съм внимателен,друг е въпроса дали няма да роди след 1000 километра примерно, но то при тях май не се случва без предварителни симптоми.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

3.0i се слага на Б6 и т.н. поколението което е вече с 6HPхх кутия.


на тази кутия ZF 5HP19 софтуера подлежи ли на ъпдейт или от 4Ф почват.

 

Уж има ъпдейт има и тунинг софт. Поне такива намерих в нета но в Русия. Проблема е че компа трябва да се свали и прома да се разпои и презапише. Аз лично бих рискувал но ако имам втори идентичен комп за резерва. Цената беше към 10 к.рубли но това е без транспорта дотам и обратно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно значи няма да правя скоро такава процедура :) мерси все пак

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0i се слага на Б6 и т.н. поколението което е вече с 6HPхх кутия.

 

Уви при В6 си е все още стария автомат 5НР за справка тук.

При 4F не успях да намеря подобно инфо, но там мисля вече е 6НР въпреки, че то тоя мотор при 4F е малко като бялата лястовица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О.к. сигурно е така, и това е кофти защото доколкото съм чел в никоя версия няма отстранен дефект от изброените. Т.е. страдат от абсолютно същото независимо от годината на производство. Единствено пробега е някаква ориентировъчна гаранция че има хляб да изкара известно време без ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих инфо и за 4F с бензиновия 3.0 автомата е 6HP19 същото се отнася и за А8 D3.

 

Мисля, че този PDF от ZF е доста полезен. Aко приемем, че е верен то при А4 В6 автомата винаги е 5НР, при В7 вече имаме 6НР.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.0 и 4.2 дизелите ползват 6HP26, но 3.0 дизела е с 6HP19 и при А6 и при А8.

 

Интерсното според тоя PDF, е че 4.2 FSI-то вместо 6HP26 както е било при 4.2i ползва 6HP19

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че този PDF от ZF е доста полезен.

Нямам обяснение, но този ПДФ май не е точен. С ЕТКА се работи малко трудно, защото кутиите са само с ВАГ номера и нямам време да проверявам всяка кутия поотделно, но примерно с РеалОЕМ (БМВ програмата за части) дава сериозни разлики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраве да е, значи най-добре някой от модератите ще е хубаво да позатрие няколко от последните постове за да няма подведени хора след време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 4Ф е 6НР, но не всички се ъпдейтват. Моя автоматик например не може, аз съм с 3.0i BBJ двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Май зависи от производителя на автомобила....и разбира се от приложения торк. Т.е. не е само функция на оборотите.

Най-добре е да се гледа на живи данни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде се коментираше, при подържане на постояна скорост определено време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

единствено с VAG-COM като се логнеш на правилния канал на TCU-то.

 

Защото не съм сигурен как е при 6HP-то но при 5HP-тo имаме три режима, open/half engaged/closed.

Е точно тоя по средата мисля че е основната причина за прецакването на lock-up на скапаната 5HP-ка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...