mityo Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Четох и аз ама като цяло май бива и ако си я гледаш нема да има грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 27 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Винаги има шанс да изтеглиш къса клечка ама при предшественика всичките клечки са къси..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Пешо, да изсипеш нЕкви отзиви за Хафтоматите в 8L, че жена ми нещо се е замислила за такова и сега се оглеждам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 27 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Доколкото знам там са японски автомати (на напречните мотори) и може би не страдат от проблеми с торк конвертора но колега си взе горе долу пазен Шаран при който имаше един соленоид за смяна и беше пукнал буталото на един пакет та и там май отлетеха едни 1500 лефа за ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 ясно,значи мое да се хвърлям в боя ,пък квото стане Благодаря Пешо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 27 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Гледай внимателно за работата на автомата. Трябва да загрее хубаво колата и да и раздаваш малко ръчки за да видиш дали ще почне да подритва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 27 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 (Редактирано) Имам някаква представа как трябва да бъде и ще съм внимателен,друг е въпроса дали няма да роди след 1000 километра примерно, но то при тях май не се случва без предварителни симптоми. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 28 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 27 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2015 Някой път има симптоми някой път няма, малко божа работа е всичкото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Още за ZF 5HP19 https://www.drive2.ru/l/4619698/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 на тази кутия ZF 5HP19 софтуера подлежи ли на ъпдейт или от 4Ф почват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 Понеже не видях никъде 3.0i в първия пост, как седи въпроса с кутията за 3.0i quattro ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 20 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 3.0i се слага на Б6 и т.н. поколението което е вече с 6HPхх кутия.на тази кутия ZF 5HP19 софтуера подлежи ли на ъпдейт или от 4Ф почват. Уж има ъпдейт има и тунинг софт. Поне такива намерих в нета но в Русия. Проблема е че компа трябва да се свали и прома да се разпои и презапише. Аз лично бих рискувал но ако имам втори идентичен комп за резерва. Цената беше към 10 к.рубли но това е без транспорта дотам и обратно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 (Редактирано) ясно значи няма да правя скоро такава процедура мерси все пак Цитиране на предходно мнение! Редактирано 21 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 3.0i се слага на Б6 и т.н. поколението което е вече с 6HPхх кутия. Уви при В6 си е все още стария автомат 5НР за справка тук.При 4F не успях да намеря подобно инфо, но там мисля вече е 6НР въпреки, че то тоя мотор при 4F е малко като бялата лястовица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 21 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 О.к. сигурно е така, и това е кофти защото доколкото съм чел в никоя версия няма отстранен дефект от изброените. Т.е. страдат от абсолютно същото независимо от годината на производство. Единствено пробега е някаква ориентировъчна гаранция че има хляб да изкара известно време без ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Намерих инфо и за 4F с бензиновия 3.0 автомата е 6HP19 същото се отнася и за А8 D3. Мисля, че този PDF от ZF е доста полезен. Aко приемем, че е верен то при А4 В6 автомата винаги е 5НР, при В7 вече имаме 6НР. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 А8 Д3 4.2 е с хп26, А6 с 4.2 е с хп19. Дизелите са хп26. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 4.0 и 4.2 дизелите ползват 6HP26, но 3.0 дизела е с 6HP19 и при А6 и при А8. Интерсното според тоя PDF, е че 4.2 FSI-то вместо 6HP26 както е било при 4.2i ползва 6HP19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Мисля, че този PDF от ZF е доста полезен.Нямам обяснение, но този ПДФ май не е точен. С ЕТКА се работи малко трудно, защото кутиите са само с ВАГ номера и нямам време да проверявам всяка кутия поотделно, но примерно с РеалОЕМ (БМВ програмата за части) дава сериозни разлики. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Здраве да е, значи най-добре някой от модератите ще е хубаво да позатрие няколко от последните постове за да няма подведени хора след време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 При 4Ф е 6НР, но не всички се ъпдейтват. Моя автоматик например не може, аз съм с 3.0i BBJ двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsider0v Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Как да разбера кога се "локва" конвертъра? На усещане е от 2000 оборота ама не намирам инфо в нета. ZF-6hp19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Май зависи от производителя на автомобила....и разбира се от приложения торк. Т.е. не е само функция на оборотите.Най-добре е да се гледа на живи данни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Някъде се коментираше, при подържане на постояна скорост определено време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 4 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 единствено с VAG-COM като се логнеш на правилния канал на TCU-то. Защото не съм сигурен как е при 6HP-то но при 5HP-тo имаме три режима, open/half engaged/closed.Е точно тоя по средата мисля че е основната причина за прецакването на lock-up на скапаната 5HP-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване