Chanchev Публикувано 19 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2016 Тази отстъпка е от краѝната цена, цената за клиенти. Ако една част струва 200лв реалната и цена е 100лв с отстъпката я вземаш на 165-170. Преди съм вземал от един колега от форума например за накладки на Ате ми дава цена 180лв която е препорачителна за магазините, той ми ги даде за 128лв, наскоро проверих реалната им цена = 91лв това е цената на която ги вземат търговцете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 19 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2016 Естествено, те отстъпките се дават, защото и търговеца има какво да спечели, иначе нямаше да е изгодно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 днес вземах колата с нови кобилици повдигачи , вече звучи много по добре. Работи супер тихо като 1.6 фси ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 22 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2016 Баш като него )))Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 4 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Времето се затопли и са ме засърбяли ръцете за чоплене... Пък и Душегуб жално трака самотен. Така да се каже имам желанието за подмяна на разпръсквачи. Чистене, добавки..тинтири минтири ...не помага. Козата се оказа мъжа, и тате се отказа...Ама и как да помогне, като явно има механично износване на иглата в разпръсквача . При първоначалното тестване, ме предупредиха, че дюзите ми на са в норми... последва слагане на добавка...поради друга причина(отказ да пали).Причината за паленето е отстранена(уж) ама с дюзите явно не се получава номера. Или пък причината е на друго място.Та какви са симптомите на проблема, и предпоставките(според мен). Аванс: 0.4BTDCПоказания умна дюза: 97Ом на студено и 127Ом на топло.... е тука това не го разбирам що тъй????Дюзите преминали през Супердизел(на околомръсното) и върнати с думите: вече работят...Ама що ли не им вярвам. Нагара и дифтхунгите си бяха по разпръсквачите непипнати...Тоест взеха ми сто лева за гардероб на дюзи...Е не много, за 7 дни като ги разделиш на 7 дюзи...Все пак са им оказвали нужното внимание в багажното...А показанията на дюзите варират от :Топла един цилиндър-1.80 и друг на +0.57Като поизстине -1.37 друг +50Интересувал съм се за верността на показанията от алгоритъма на компа(VCDS) за показанията на 13и14 канал... Ми не показва вярно...Алгоритъма мери отклоненията в работата.Не мери реално преминалото гориво. А през Душо не да не преминава горивоА и за дюза се съди само извън мотора на проверка.Както си личи...си търся предпоставка да ги сменявам..... Даже съм решил да ги поръчам разпръсквачи от Doctorec и Pavelist.Колата пали без значение на темп, не прекъсва, не пуши, върви идеално, разхода е нормален.Ама с умната дюза удрям греда...700стотака ще ме жулят ...Но не там е проблема, а в това, че се продава в комплект с разпръсквач. Обаче тоя разпръсквач ми е излишен....Може ли да се намери нова умна дюза без разпръсквач?!?!Явноо трябва да се мери и компреса...може и там да се е скрило зайчето...Ама като си спомня как хубавичко Викторчо се е лепна на гарнитурата... Трябва с канго да отлепям капаците на главите. Та въпросите остават два:Умна дюза показания 97Ом студена и 127Ом топлаВариант за магазин или друг начин за придобиване на умна дюза без разпръсквач(нова). А иначе съм в очакване на цял ремонтен комплект спъначки.....Дискове,накладки, водачи, маншони, гумички...каквот се сетите... И на стругара каса бира.Естествено, не съм пипал и разглобявал такова животно, още по-малко пък съм кадърен да го направя. Но пък ....имам чук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 За спирачките на твое място бих се доверил на buzzi. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Ти може би, но Аз...не позволявам на друг да ми открадне удоволствието от това да направя нещо....което преди това съм счупил...Та и имам интерес, любопитство и желание да се науча като си го направя сам. ИИИИ как хубаво звучи. Гледам няма отговори по основният въпрос за инжектопляктора... май квалификацията на форумните щпецове се равнява на моята.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VIKING_WARRIOR Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Моите почитания за автора на темата! На такива хора се сваля шапка до земята! Браво!Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arbiter Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Чудно ми е откъде ти извира тоя ентусиазъм Май си решил да му стъпиш на "врата" на душко успех....много не успяха Душегуб.bmp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 (Редактирано) От това да разбирам ли, че дюзата може да се върже на осцилоскоп по време на работа? Да се провери какво показва? Ако е тъка към къде да се насоча... Редактирано 5 Март 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Съпротивлението трябва да е между 90 и 120 Ома, на топъл двигател може да е с до 20 Ома повече. На контакт напрежението на буксата трябва да е 3,2V. На работещ на празен ход двигател можеш да свържеш осцилоскоп, сигнала е като на осцилограма "5": http://www.radioradar.net/files/Image/repair_electronic_technics/autoelectronic_repair/audi_a4_bosch_edc_15m_4/pic6.jpg. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Много мерси, излиза, че си е в ред.Но защо се коментира, че трябва да е над 100 Ом пък и тая разлика студен-топъл ме хвърли в тъча.... остава само да се сменят разпъсквачи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Така го дават руснаците, на тях им имам доверие А и със затоплянето на мотора и съответно намотката - съпротивлението й може да се промени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 (Редактирано) Сетих се, че има вариант, ...съпротивлението да е в норми, и въпреки това да не работи коректно сигналната дюза.... Отново съм в изходна позиция.Абе ще се дават едни пари, ама треа причина да си го оправдая. Редактирано 5 Март 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Е, винаги го има този вариант. Съпротивлението е необходимо, но не достатъчно условие за коректната работа на дюзата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 (Редактирано) Така...частите са тук. Цената е добра...за това приемам насоки и съвети за тънкости при ремонта. Въпроси колкото щеш, дали трябва да сменям и гумички на горната помпа? Трябва ли нещо специално при обезвъздушаването заради ABS помпата? Трябва ли да знам нещо при монтаж демонтаж на механизъма на ръчната? После трябва ли регулиране? Особености и реглажи при монтаж на водачи...възможност за повличане на резби и къде? Някакви специални инструменти? Ако съм пропуснал нещо за закупуване ...казвайте. Ако има даже в тубата филмчета...ще е доста ограмотително за индианеца!!!! Помагайте...че треа да купувам струг вече.. Редактирано 14 Март 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Като я чета тая тема и се възхищавам на ентусиазма ти, ЕВАЛА!!! Направо ме сърби да те питам дали ти се занимава с един кофти за мен проблем, за който не искам да се доверявам на сервизи.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Удоволствие е когато счупиш нещо свое... но когато е чуждо е беля... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Така е, знам. Ама пусто като не съм сръчен в ръцете.... Айде за електроника нямам ядове, ама по двигател, нищо не става от мене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, ще пиша в тази тема защотот коментиращити в нея са доста компетентни и всеотдадени на душегубите. Преди 2 месеца (5000 км) смених 4 вала, кобилици, пулчета, повдигачи ремъци ролки, всичко тотално. Преди 1000км усетих един доста дразнещ шум в купето идващ от задната страна на мотора, все едно вие стар климатик. От 3-4дни колата на топъл мотор понякога пали трудно. На студен пали от раз, всички подгревни сменени и те преди два месеца. Да отбележа само единия вал беше подкопан леко. Моля някои ако има някакво предположение да сподели. Не се намирам в България иначе щях вече да съм отишал в сервиз. Редактирано 14 Март 2016 от Chanchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Това за шумът... може да е от спукано сединение, може да е от турбо, за вакумпомпа...не съм сигурен. Това, че не пали топла е за голямо притеснение. Може да е свършила курса помпата. Корпус, клапан дебит. Все такива ефкинджос неща. Закачи я с вагком да видиш какво ще си каже. А на топъл мотор когато откаже да пали полей внимателно с 2-3л студена вода помпата и пробвай пак да запалиш....ако има промяна...ясно е. А хората дето ремонтират помпите работят и с куриери... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Най-безболезненото и първо нещо което можеш да погледнеш и направиш е да си обслужиш стартера.Втулки,четки,четкодържатели.... И при мен имаше проблем с не паленето.Обикалях сервизи и всички казваха и плюеха прословутото наше ВП44.Отидох и си обслужих стартера и вече близо две години проблем нямам.Ремонта няма 100-на лева така,че това е най-малкото което можеш да направиш.Ако това не помогне започваш да търсиш проблема на друго място.Евентуално можеш да провериш и температурен датчик,защото ако ти дава висока температура,подава сигнал на помпата и тя подава по-ниско количество гориво.Не тръгвай веднага с ГНП.Това е моя съвет. Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Проблема е на топло...какъв темп. датчик?!?! Ако затяга стартер ще върти трудно или даже въобще ще отказва да върти Проверката е с волтметър: при парене не трябва да пада под10 V. А човека пише, че само паленето е проблем. Най лесно е с водичката...Охлаждаш VP44 и ако запали по-лесно е ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Точно и този датчик създава проблем.При мен въобще не си въртеше трудно стартера и за това всички твърдяха,че ГНП-то е проблема но никой от тях не знаеше,че въпросното ГНП е със сменено авансатарно бутало,нова електроника и всички гумички и гарнитурки по него.Изпробвано на стенд и калибровано в Бош сервиз.Най-лесно за всички е ГНП е проблемно!Е да ама не винаги!Колегата сам си знае.ГНП -то е най-лесно да го провери.Отива в оторизиран БОШ сервиз,пускат му една качествена диагностика и е готов.25 лв и ще знае къде му е проблема. Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 (Редактирано) Завръзва се безмислен спор...заради това че не четеш. Човека пише какво е сменил. Никъде не е казал, че е сменял авансатор или нъобще нещо друго по vp44. Второ. Проблема е на топло палене. Тогава не играе темп датчик. Каквато и темп да показва тя не е влиателна за топло палене. Трето човека е в чужбина и няма възможност да си прави експиримет със сервизите щото там се работи по друг начин...направо замяна и главата до кръста. А ако стартера затяга във вагком на 19канал има запомнено последно палене: обороти, количество гориво аванс и температура гориво. Може да се провери дали има регистрирана грешка нисък волтаж терминал 30. И тогава да се съди за евентуален пробрем ако са ниски оборотите на палене и никък волтаж на терминал30... Редактирано 14 Март 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване