D.Stoykov Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 не си само ти, аз похарчих към 4000 лв. покрай това упражнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 При мен беше с верига, така че рязах зъбака на коляновия вал и набивах новия с топла сглобка, бая игра падна, отделно всичко отпред трябваше да падне също и магарето, 3 дни си загубих с тая работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koksss Публикувано 19 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2015 И аз да се присъединя към този проблем при мен шестограма е що годе читав но е превъртял вътре във вала ако някой е правил онази магария с 1,9 да даде мнение? или пък тази с направата на нов шестограм http://www.prospeed.bg/bg/product/6000/57 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 Има ли някакви признаци преди да превърти този шестограм или се случва от раз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Има, но шанса да ги хванеш е нищожен Ако си пуснал музика в колата или караш извънградско .... няма голям шанс. Светне ли лампата - спираш и викаш платформа! Не си прави експерименти да се прибираш на ход и ниски обороти, защото на ниски обороти лампата за масло не свети. Така гарантирано ще прецакаш турбината (от опит). Разбира се не става изведнъж, но трябва да се заслушваш в мотора и да си го чувал. На мен два пъти ми се случва и не успях да го хвана предварително, защото не го очаквах. Леко се променя звука на мотора и се чува звук сякаш е хлабава верига на мотор (а това е превъртането на шестограма).Моят съвет е да си караш спокойно колата и се кефи, ако е писано - тогава ще стане, но не е задължително да ти се случи. Просто светне ли лампата - гаси и виках пътна помощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Четох че си писал че няма голям смисъл превантивно да се сменя само шестограма и се чудя да го сменям ли евентуално да предотвратя белята или то ако ще става и със нов шестограм пак ще стане.Иначе само за шестограма ми искат 140лв. за смяната което не ми е никакъв проблем но има ли смисъл? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Не искам да давам съвет, за да не те подведа, но само казвам, че след като го смених първият път заедно с маслената помпа - не изкара и една година и пак се прецака заедно със зъбното колело на вала. Вторият път и него сменях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Ти направо ме успокои щом 2 пъти си пипал там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 (Редактирано) Аз карам с долница от 1.9 тди.......всичко ново оригинално струва по-малко от колкото нова помпа с шестограм.Операцията се прави за 4-5 часа от до.....събирам 600гр. повече масло. Редактирано 22 Октомври 2015 от nikif1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Не трака ли повече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Почти няма разлика..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Карай смело и не го мисли. Който му е писано да се удави - няма да се обеси Има хора карат над 300 хил. и са нямали проблем. Сега вече има решения различни и по евтини. Аз преди години се нацаках 4000 лв. за смяна на всичко с оригинално в официалният сервиз заради гаранцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koksss Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Решението което избрах е това http://www.prospeed....product/6000/57 и на този етап всичко е наред . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михалев Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 (Редактирано) колега след като го предправи с това какво стана, че преди 4 дни ми трясна турбото и предполагам, че прословутия привод е воновен понеже ми светна лампата за нивото на маслото. И ако е възможно някой да обясни каква е връзката на този привод с датчика за нивото на маслото? Редактирано 17 Август 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Превъртане шестостена, пада налягането, турбото си отива почти веднага, през втулките му маслото пълни турбо пътищата, глупава история за 11 лв, толкова струва шестостена, всички наближаващи 200 000 би следвало да се замислят по проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михалев Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 ОБлагодаря колега. Аз 200к ги под минах с малко, но ето че охлювчето замина. Ако може да дадеш съвет ти и колегите какво да правя охлюва ще се прави ако подлежи или ще сме сменя с нов, но относно прословутия привод какво да правя да сменя само него или направо голямата операция с подмяната на принципна на помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Новата средна част на турбото 300 -500 лв, нов шестограм и переш с надеждата разпределителни вал да издържи и са не стане на точилка или да не пукане глава, Ако тръгнем да се притесняваме за всичко, няма да караме, газ и какво сабя покаже, ПП източете маслото по маркучите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михалев Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Принципно идеята е точно така както го каза и така ще се действа май накрая моя майстор ще се окаже прав..''прекалено много я глезиш, карай, обслужвай навреме и се кефи на живота, стига си кичил стига с тоя ЪП. '' Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 колеги , престанете с тая подмяна на шестостена !!! трябва да се промени мазането като цяло . Слага се картер и маслена помпа от 1.9тди ПД и проблема се решава . Процедурата е около 600лв. Като смените шестостена , той ще превърти отново. Щом е превъртал веднъж , е почнал да заобля леглото си . Нов шестостен не е решение ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Август 2018 Доклад Share Публикувано 18 Август 2018 Казваш на всеки по една честитка от - 600лв,що па не, баси кефа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 18 Август 2018 Доклад Share Публикувано 18 Август 2018 Те ти доказателство ве Бузко . Сменен шестостен и 100 км по късно при 180 ма магистралата тва са последствията. .....пък вие си сменяйте тее клечки по 11 лева и се кръстете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 18 Август 2018 Доклад Share Публикувано 18 Август 2018 Пълна глупост е да се преработва помпата и да се премахва балансиращия механизъм. Балансиращите валове както и двумасовия (демпферен) маховик имат особено важна функция в гладкостта на работа, ресурса и дори мазането в двигателя. Балансиращите валове са създадени да убиват вторичните инерционни сили в колянно мотовилковия механизъм, чрез тях се унищожават резонансите в мотора и се намаля драстично натоварването в основни, биелни лагери и колянов вал. Балансиращия вал се разбива защото няма официален интервал за подмяна на шестостена и при повечето автомобили след 200 к км вече се наблюдава износване на вала в доста напреднала фаза. Ако с сменя профилактично на 100 к км няма да има проблем с вала. Ако се сложи нов шестостен на разбит вал пак риска да превърти си остава. Ние вече 4-та година рециклираме балансиращите валове, като си остават с фабричния размер и форма на шестостена и това позволява той да се подменя при ревизия. При свален балансиращ модул цената е 550 лв. Ето как изглежда след рециклирането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 18 Август 2018 Доклад Share Публикувано 18 Август 2018 У немачко за рециклирана с връщане на старта цените почват от 300€ и стига 600-650€ ,значи вашата цената е добра . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 18 Август 2018 Доклад Share Публикувано 18 Август 2018 Не искам да обиждам никого , но аз лично не вярвам в това рециклиране..Чел съм немските форуми , където хората ходят и си слагат нов картер с УЖ 3см по-дълъг шестостен и за 50к км пак същата работа . За мен просто технологията на VW е дефектна , затова аз лично бих се придържал към преправяне към 1.9тди пд. Просто искам да предупредя колегите с 2.0тди - макар и без никакви симптоми , вземете мерки превантивно , защото последствията са ........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 18 Август 2018 Доклад Share Публикувано 18 Август 2018 Този проблем само при надлъжно разположените двигатели ли се появява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване