Jump to content

А4/В7 шестограм маслена помпа


Krasio74

Recommended Posts

  • Отговори 107
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При мен беше с верига, така че рязах зъбака на коляновия вал и набивах новия с топла сглобка, бая игра падна, отделно всичко отпред трябваше да падне също и магарето, 3 дни си загубих с тая работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

И аз да се присъединя към този проблем при мен шестограма е що годе читав но е превъртял вътре във вала ако някой  е правил онази магария с 1,9 да даде мнение?  или пък тази с направата на нов шестограм http://www.prospeed.bg/bg/product/6000/57

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, но шанса да ги хванеш е нищожен :(

Ако си пуснал музика в колата или караш извънградско .... няма голям шанс. Светне ли лампата - спираш и викаш платформа! Не си прави експерименти да се прибираш на ход и ниски обороти, защото на ниски обороти лампата за масло не свети. Така гарантирано ще прецакаш турбината (от опит). Разбира се не става изведнъж, но трябва да се заслушваш в мотора и да си го чувал. На мен два пъти ми се случва и не успях да го хвана предварително, защото не го очаквах. Леко се променя звука на мотора и се чува звук сякаш е хлабава верига на мотор (а това е превъртането на шестограма).

Моят съвет е да си караш спокойно колата и се кефи, ако е писано - тогава ще стане, но не е задължително да ти се случи. Просто светне ли лампата - гаси и виках пътна помощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох че си писал че няма голям смисъл превантивно да се сменя само шестограма и се чудя да го сменям ли евентуално да предотвратя белята или то ако ще става и със нов шестограм пак ще стане.Иначе само за шестограма ми искат 140лв. за смяната което не ми е никакъв проблем но има ли смисъл?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да давам съвет, за да не те подведа, но само казвам, че след като го смених първият път заедно с маслената помпа - не изкара и една година и пак се прецака заедно със зъбното колело на вала. Вторият път и него сменях :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с долница от 1.9 тди.......всичко ново оригинално струва по-малко от колкото нова помпа с шестограм.Операцията се прави за 4-5 часа от до.....събирам 600гр. повече масло.

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай смело и не го мисли. Който му е писано да се удави - няма да се обеси :)

Има хора карат над 300 хил. и са нямали проблем. Сега вече има решения различни и по евтини. Аз преди години се нацаках 4000 лв. за смяна на всичко с оригинално в официалният сервиз заради гаранцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

колега след като го предправи с това какво стана, че преди 4 дни ми трясна турбото и предполагам, че прословутия привод е воновен понеже ми светна лампата за нивото на маслото.

И ако е възможно някой да обясни каква е връзката на този привод с датчика за нивото на маслото?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Превъртане шестостена, пада налягането, турбото си отива почти веднага, през втулките му маслото пълни турбо пътищата, глупава история за 11 лв, толкова струва шестостена,  всички наближаващи 200 000 би следвало да се замислят по проблема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 ОБлагодаря колега. Аз 200к ги под минах с малко, но ето че охлювчето замина. Ако може да дадеш съвет ти и колегите какво да правя охлюва ще се прави ако подлежи или ще сме сменя с нов, но относно прословутия привод какво да правя да сменя само него или направо голямата операция с подмяната на принципна на помпата? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата средна част на турбото 300 -500 лв, нов шестограм  и переш  с надеждата  разпределителни вал да издържи и са не стане на точилка  или да не пукане глава, Ако тръгнем да се притесняваме за всичко, няма да караме, газ и какво сабя покаже, 

 

ПП източете маслото по маркучите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно идеята е точно така както го каза и така ще се действа май накрая моя майстор ще се окаже прав..''прекалено много я глезиш, карай, обслужвай навреме и се кефи на живота, стига си кичил стига с тоя ЪП. '' 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги , престанете с тая подмяна на шестостена !!! трябва да се промени мазането като цяло . Слага се картер и маслена помпа от 1.9тди ПД и проблема се решава . Процедурата е около 600лв. Като смените шестостена , той ще превърти отново. Щом е превъртал веднъж , е почнал да заобля леглото си . Нов шестостен не е решение !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те ти доказателство ве Бузко . Сменен шестостен и 100 км по късно при 180 ма магистралата тва са последствията.:hilezh:

.....пък вие си сменяйте тее клечки по 11 лева и се кръстете:dance:

 

7C851C9E-BB2E-4B2E-95F4-ED3D2C7BC21F.jpeg

554F35C7-815B-4707-9E67-9AB6755C8C16.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Пълна глупост е да се преработва помпата и да се премахва балансиращия механизъм. Балансиращите валове както и двумасовия (демпферен) маховик имат особено важна функция в гладкостта на работа, ресурса и дори мазането в двигателя. Балансиращите валове са създадени да убиват вторичните инерционни сили в колянно мотовилковия механизъм, чрез тях се унищожават резонансите в мотора и се намаля драстично натоварването в основни, биелни лагери и колянов вал. 

Балансиращия вал се разбива защото няма официален интервал за подмяна на шестостена и при повечето автомобили след 200 к км вече се наблюдава износване на вала в доста напреднала фаза.

Ако с сменя профилактично на 100 к км няма да има проблем с вала.

Ако се сложи нов шестостен на разбит вал пак риска да превърти си остава.

Ние вече 4-та година рециклираме балансиращите валове, като си остават с фабричния размер и форма на шестостена и това позволява той да се подменя при ревизия.  При свален балансиращ модул цената е 550 лв. 

Ето как изглежда след рециклирането

23270581_1481623608553570_14310353532420

19466257_1361932937189305_58958022187839

19467553_1361932947189304_54629700951985

1273401_966008253448444_1772164320498536

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да обиждам никого , но аз лично не вярвам в това рециклиране..Чел съм немските форуми , където хората ходят и си слагат нов картер с УЖ 3см по-дълъг шестостен и за 50к км пак същата работа .
За мен просто технологията на VW е дефектна , затова аз лично бих се придържал към преправяне към 1.9тди пд.
Просто искам да предупредя колегите  с 2.0тди  - макар и без никакви симптоми , вземете мерки превантивно , защото последствията са ........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...