sky Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 Аз няколко пъти съм писал из темите. Докато карах 4F ходих да карам една А7 3.0 TFSI. Реално слязох от дизела и се качих на бензина. Разликата е брутална. Излязохме на магистралата. Бензина след 3000 оборота дърапеше много здраво. При потеглянето дизела се усеща по-мощен, но до към 2800 оборота. След това бензина яко дърпа. Не знам колко, често си сменяте колите, но аз примерно вземам една 3-4 годишна и я карам до към 8-9 годишна или средно 5 години. Разходите за дизела ще са много повече...като почнеш от DPF, Кулери, Дюзи, Помпа високо налягане, които са възлови неща + качеството на нафтата ни спомага доста. При бензина нямаш нищо за чупене освен един "чаржър". Разхода на гориво е както Райно го е казал. С евро 6 на дизела разхода може да е паднал доста. Аз на евро 4 имах средно 8/100 на извънградско и 12-14 в града, но дизела в градски условия го съсипваш при постоянно каране на студен двигател. Тръгни спри и не постоянна темп на двигателя скапва дизела, колкото и нов да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 (Редактирано) Хубаво е, че има хора, които знаят, какво искат. Ей на и аз в момента знам, че искам V8T ама жента не е на същото мнение, но при нея го отдавам на техническа некомпетентност и знания..поне не е заради расхода ) Редактирано 6 Декември 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 6 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2015 Лошото е че отдавна е спряла да вярва, че е истински, а ако сега мине това оправдание догодина ще трябва стареца да носи съизмерими като стойност подаръци в обратна посока... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 7 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2015 Хубаво е, че има хора, които знаят, какво искат. Ей на и аз в момента знам, че искам V8T ама жента не е на същото мнение, но при нея го отдавам на техническа некомпетентност и знания..поне не е заради расхода ) Бая време ти трябваше.Еми не ме интересува бензина, затова....Ама ти пък грам идея си нямаш от "моя кенеф" така че по-добре се спри, че спамиш...Имам си, дори с великия ти ремап при Креватора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 9 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 Пичуе, я ме светнете, че тук нещо се обърках. Гледам 3.0 TFSI и се пуля...Има 2 версии - 300 коня и 310 коня, като първата се слага до средата на 2012 или само на първите модели, след това се заменя с 310 коня. Каква е разликата и що така правят от ауди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 9 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 А я мен някой да ме светне,новата А8/Д4/ има ли с 3.0ТФСИ ? И дали 4.2ФСИ-то ще върви доволно?Аз съм си твърдо и само за бензин...оглеждам се за А8/2011-2012/..карах 4.2ТДИ и много ми допадна как върви,ама си ме тегли за бензин .3.0ТФСИ не съм карал и 4.2ФСИ не съм,та не мога да ги сравня Предпочитам бензин с турбо разбира се.Колегата ДСтелт може мисля да каже това-онова./между другото колега,номера на А-7цата с 79 ли почва?/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 (Редактирано) Пичуе, я ме светнете, че тук нещо се обърках. Гледам 3.0 TFSI и се пуля...Има 2 версии - 300 коня и 310 коня, като първата се слага до средата на 2012 или само на първите модели, след това се заменя с 310 коня. Каква е разликата и що така правят от ауди?Здравей, имат минимални разлики по кодовете 300 и 310 се произвеждат паралелно за ЕУ и УСА . http://vag-codes.info/files/engines/audi-engines.pdfТук може да видиш кодовете. Иначе като възможности за тунинг всичко след CGWA които първия такъв мотор с компресор нещата са много изравнени(просто някой са по-дефорсирани сток, за да има дизелова конкуренция при продажбите), тук може да погледнеш, че разичните версии(272-290-300-310-333pk) са под общ знаменател.А я мен някой да ме светне,новата А8/Д4/ има ли с 3.0ТФСИ ? И дали 4.2ФСИ-то ще върви доволно?Аз съм си твърдо и само за бензин...оглеждам се за А8/2011-2012/..карах 4.2ТДИ и много ми допадна как върви,ама си ме тегли за бензин .3.0ТФСИ не съм карал и 4.2ФСИ не съм,та не мога да ги сравня Предпочитам бензин с турбо разбира се.Колегата ДСтелт може мисля да каже това-онова./между другото колега,номера на А-7цата с 79 ли почва?/.Да, има 3тфси в Д4, сток е по-бавен от 4.2фси след ремап е доста по-динамичен. Разхода мисля е ясно м/у двата в чия полза е. Покарай ги и двата и прецени, просто keep in mind че след ремап и смяна на ролка 3тфси става съвсем, съвсем друг мотор. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=174590&page=89#entry2521124А и бензина не е с турбо, а е с роторен компресор Eaton TVS1320(a.k.a Supercharger) с доста голям запас, малко материал за четенеНомера ми не почва със 79, по скоро с 82 Редактирано 10 Декември 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Вчера си сменях предните датчици за ниво на фаровете и въздушното окачване.Заиграхме се с Вак ком-а и действително има как да си правиш колата да е висока по твои вкус.Не е особено лесно, 4-4 стъпки са, но резултатът е чудесен.Който иска да казва ще му помагам с инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Единият даваше грешка чат-пат и колата отпред не едеше както трябва.Реших да сменя и двата, с оригинални разбира се.След това се заиграх малко да я сваля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Здравейте. Как мога да накарам страничните огледала да НЕ се прибират при заключване. Замръзват и понякога се отварят/затварят на половината, страхувам се да не се прецакат нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Има го в менюто на колата, малко наизсуст пиша, че не е пред мен но тук трбява да е потърси го Car menu > Central Locking > mirrors Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Да се похваля и аз!А7-цата ме остави пред офиса.....Пластмаса на скоростната кутия се строши от старост и маслото се изля. Добре че станало минути предо да спра и със ниска скорост ......Огледайте добре дали вашите да здрави. Директно оставаш на пътя. Колата е на 200К км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 13 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Коя е тази пластмаса ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Утре ще видя за номер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Да интересно е каква е тая пластмаса, че чак масло да се излее...какъв е мотора, трактор...вибрациЙ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 3.0тди 245кс ес троник. Мърка, като котенце! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Ясно значи от мъркането е . Кажи все пак каква е тази част, че чак пък остаряла на кола на 3-4 години...и да хвърля масло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Колега DStealth благодаря . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola2012 Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Нещо не съм доволен от кутията.Колата е 2011, 3.0 TDIКажете какво да проверя, за да разбера има ли смисъл да ходя да ъпдейтвам софт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsiderov Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 От какво по точно не си доволен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 (Редактирано) Нещо не съм доволен от кутията.Колата е 2011, 3.0 TDIКажете какво да проверя, за да разбера има ли смисъл да ходя да ъпдейтвам софт?Не си доволен от кутията като начин на работа или усещаш, че има технически проблем ? Тъй като си водя така да се каже статистика... на колко километра за пръв път сте имали проблем със S tronic-a ? Редактирано 21 Декември 2015 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Темата се намира в Техническия раздел на форума, за останалите неща си има Тунинг раздел! При следващо нарушаване на правилата ще се налага БАН! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola2012 Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Имам чувството, че реагира бавно, мести предавките мудно.Не става въпрос за технически проблем, по-скоро за поведение.Карам на комфорт.От изключен двигател старт-стоп, понякога потегля твърде рязко.Ей такива нещаНе е нещо фатално, просто ми се иска да проверя дали е с актуален софтуерКолата е на 178к км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola2012 Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 еми точно за това говоряще се ходи в порше значи.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts