Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги днеска се заслушах в колата и немога да установя дали аз си измислям или има някакъв проблем.

От 50 км\ч нагоре има едно жужене което се засилва с увеличение на скоростта. Няма разлика в шума когато карам направо или в завой. Точно като жужене от някакво динамо се чува. Четох че диференциала може да издава такивя звуци. Някой може ли да сподели дали е нормално. 3.0 ТДИ куатро.

Редактирано от Nikolay Tanchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,пред дилема съм А6 4G - 3.0 tdi 245 кс или А6 4G 3.0 ТDI BI-turbo- 313 кс?? Коя от двете да търся,какво да гледам при избора на този модел.До сега бях с А6 4ф-ка и там работите са ми много ясни,но тук не съм много запознат още,кои са добрите екстри за които трябва да внимавам.А7-цата също ми попада в полезрението,според вас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Бивш собсвеник съм на а7, това е колата за мен :) Визия, вървеш, и возия . Мотора определено битди , 245 си има свойте кусури ,много е писано за този мотор/кутия,зависи на какво ще попаднеш .

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат достатъчно големи багажници тия коли, аз също много се дърпам за комби, въпреки че в последно време са почнали да ме кефят. Сигурно остарявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И комбито и седана си имат предимства и недостатъци. Въппос на личен избор.

И комбито и седана си имат предимства и недостатъци. Въппос на личен избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аванта на Ауди е класика. Точно пък А6 е сигурно единственото комби, което бих карал и е страшно красиво. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам ср колеги,но въпросът се отклони малко,ясно че авант или седан си е до вкус и всели има предпочитания,повече обаче ме интересуват някакви впечатления от двата двигателя за които съм писъл горе ,както за скоростните кутии ,защото доколкото четох са различни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Битурбото има не малко проблеми и то хич не евтини. Иначе върви повече. Въпреки всичко като сменя тази ще я сменя с бензин, вместо BiTDI - супер наблъскания двигател а перформънса е...мех в сравнение с бензините. Bitdi-то е със осем скоростен типтроник, другото е S-tronic. Иди в Порше и напрай един тестдрайв на двете коли и виж коя ти харесва повече. Тука повечето караме или едното или другото, а някой карат и 4ф на газ, но пишат. Най-добре е да покараш да усетиш колата, кое те кефи повече и за кое имаш парички, защото разликата в цените не е малка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята също. С доказани колометри и пълна история. Но е факт, че по салоните или са блъскани яко или имат проблеми с мотора. Всичко е котка в торба тука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4/24/2019 at 23:30, Nikola_RS написа:

Колеги,пред дилема съм А6 4G - 3.0 tdi 245 кс или А6 4G 3.0 ТDI BI-turbo- 313 кс?? Коя от двете да търся,какво да гледам при избора на този модел.До сега бях с А6 4ф-ка и там работите са ми много ясни,но тук не съм много запознат още,кои са добрите екстри за които трябва да внимавам.А7-цата също ми попада в полезрението,според вас?

Същия въпрос зададох преди няколко дни и някой ми изтри коментара,много странно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,  аз имам 3.0 TFSI 2012 - и едва ли има човек със семейство (жена, дете и 2 кученца), който да пътува с повече багаж от мен :) Справя се колата перфектно. За повече комфорт си взех куфар за покрива, но не съм го тествал още. 

Мога да кажа, че последно време карах няколко нови топ джипки - Range Rover Velar, Range Rover и Ауди Кю8. Моето ауди със скромните си 300 к.с не отстъпва по динамика и вървеж на горните. Вярно, едното е седан, другото джип, но аз гледах усещането. Не съм състезател, но А6-цата ме удря в кръста като настъпя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Q8-цата е с 8 степенен автомат, по-тежка, с много по-лоша аеродинамика спрямо 4G отделно бензиновият мотор има 340 коня и 500NM, но уви вече е с две турбини вместо суперчарджър.

Та мисля с оглед на това е напълно нормално да има такава разлика в усещането за динамика и вървеж.

Ако пък Q8-цата е била дизелова ... то няма база за сравнения с 4G и 3.0 TFSI

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Дизел беше. Това казвам, всеки сам си преценява, но за мен лично, и моите нужди, съм повече от доволен с А6-цата. 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш да попрочетеш тази кратичка тема малко и тази за S-tronic-a и да си отговориш на въпросите или трябва да ти напишем специално за теб същите неща, които са дискутирани 100 пъти още веднъж?

 

giphy.gif?cid=790b76115cc9513a5869576b55

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...