morgot89 Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Здравейте бях тръгнал за Пежо 407 но видях едно Ауди А4 1.9TDI мисля че е Б6 (2002г.) Комби Автоматик и се влюбих.Колата е на 202000 км от автокъща , човека е познат. Колата е гледана личи си че не е лъскана и др. Гумите са добри , акумулатора и той изгледаше добре.Той каза че на тия км нямало смисъл да се върти и му вярвам. По стикерите и другите материали се вижда че е била обслужвана. Следващото обслужване е трябвало да бъде на 198000 км.Но сигурно не е щом се е озовала при продавачи.Както и да е притеснява ме автоматика , доста четох за него и се чудя дали да рискувам с него. Запалих колата от раз , буквите на лоста на екрана светеха нормално, оборотите бяха точно почти 1000 не играеше стрелката. Няколко минути работеше но не съм я карал защото беше затисната а и не бях сигурен още за нея. Прибрах се и почнах проучване за автоматика и сега съм раздвоен. Отидох 2 ри път да видя в документите дали има нещо. Няма сервизна книжка то и да имаше няма гаранция че е истинска. Другите документи на колата бяха там доста на брой. Имаше всякакви книжкиИмаше и 2-3 фактури всичко е на Италиянски . Видях че на един от тях в края на 2013г. е правено като някакъв тест.Името на компанията е BMM и като порових в гугъла видях че правят софтуер за тестване на автомобили.И веднага го свързах със скоростната кутия мисля че е настройка на компютъра или е правен тест за да се търси проблем. Значи може да е правено нещо по нея и сега още повече се колебая. От една страна това е добре защото ако е имало нещо с кутията сигурно е било оправено но от друга страна се притеснявам какво е правено и защо Италянеца е решил да я продаде почти 2 години по-късно. За сега връзвам нещата така Мисля да я купя струва 6500, надявам се със всичко да ми стъпи на 8000лв. Но искам да попитам някой който има такъв екземпляр автоматик да ми каже какво да търся при тест драйва.Къде и кога да я натисна , какво да пробвам с лоста и други такива нещица. Общо взето какво да търся.Главно автоматика ме притеснява. Няма да избързвам ще изчакам колкото се може повече отговори. Ако може някой да качи и клипче как е нормалнода се пали колата ако може и как се държи на пътя . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Милчев Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 Ако е само с предно предаване ,кутията е мултитроник, а с тях трябва да се внимава!Ако е 4х4 няма какво да се притесняваш! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CVT Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 (edited) Съгласен съм с колегата - Мултитроник на 200 000 км има шанс да се опраска по време на следващите 100 000. Edited November 24, 2015 by CVT Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrov788 Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 Няма вариант да е куатро с типроник, на Б6 1.9 такава конфигурация не съществува. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonko2.0T Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 Само с ръчна кутия/6 степенна/ се предлага двойното задвижване при тоя мотор на А4/В6/. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PESHO OT MARS Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 !Ако е 4х4 няма какво да се притесняваш! Почти няма ще знаеш...как ги пишете тия работи хич не ми е ясно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobu Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 Мулти, на незнайни километри, с висок въртящ момент.ако си ок с ремонта средно 800-1500лв, колата не е лошаа това кола от познат....най-лесно може да се наиграеш Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhtj Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 E като ти харесва, взимай я, няма да се чупи пет пъти тоя автомат, само веднъж Пък като се счупи го разкарваш това недоразумение и си взимаш нормална ръчна кутия и живота е песен. Aма не е само автомата в тая игра де. Има и турбо и дюзи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misho 82 Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 (edited) Още тандем помпа,компресор климатик,тампони двигател щом е от познат не е зле да провериш всички тия възли дет носят радост в последствие във сервиз преди покупка... Edited November 24, 2015 by Misho 82 Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 Главно автоматика ме притеснява.Ненадежден автоматик със скъп ремонт.Дори изправен или след ремонт пак е със скъпа поддръжка - скъпо масло и филтри, които се сменят често. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitaka7717 Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 Е колко често се сменят бе колега? На 80к един път.250 лв. масло,филтър и гарнитура.Била скъпа за ремонт,ами един демферен съединител колко пари е?То на тоз принцип дай да си купуваме Лади да караме!Колега ако те кефи колата си я купи.Няма да ти е последната със сигурност.По добре е отколкото да си купиш нещо друго,после да заглеждаш Ауди-та по пътя.Пежото въобще не е с по-евтина подръжка.Карал съм Пежо и по-чупеща се кола от нея съм нямал.Нямаше място да не съм ремонтирал,заедно с основен ремонт на двигателя.Пак се чупеше.Кво да ти кажа.Ако те кефи си го купи,или ще си доволен,или ще си чупеш главата.Ако е писано човек да се одави,няма да се обеси.Аз съм на тоя принцип! Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 (edited) Май бъркаш мултитроник с типтроник.Но дори да е така какво сменяш за 250лв? Ако не ползваш ментета веднага ще ти докарам един типтроник да му смениш маслото и филтъра за 250лв. ПП След 12-13 години мъки Ауди най-накрая се отказва от вариторната кутия. Edited November 25, 2015 by robobug Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitaka7717 Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 Колега чакам те Само трябва да се уговоря с майстора ми да те приеме Не е пълна подмяна на масло.Кутията взе 6 л.масло,гарнитура и филтър.Цената беше някъде там.Навъртяните километри след смяната са близо 12к км.Кутията е типтроник Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 Няма нужда да ме чакаш - смяната за която говориш (частична смяна масло на 5 степенен типтроник с алтернативни части) струва 100-120лв (по високата цена е с Мобил масло). И не може да изкараш 80к км. За да сменяш на 80к ти трябва "пълна смяна". Т.е. 250лв е висока цена, за това, което си направил и ниска, за това, което искам...... Темата е за друга кутия, която трябва да се избягва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitaka7717 Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 Като намериш по моята кола алтернативни части ще ти я подаря Иии извинявай,че те обидих с толкова ниски суми! Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 Не знам за колата, питах за обслужването на кутията. Просто за 250лв няма как да го смениш с ОЕМ консумативи.А и аз не виждам нищо лошо в алтернативните части - с такова масло (Ессо) съм навъртял около 250к км на три типтроника....просто го сменям на 50-60к км. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gibonass Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 Преди три години на Субърба ми излезе 170 лева с масло Мобил. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitaka7717 Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 Няма проблем колеги,всеки сам си решава какви части и материали да влага.Нека помогнем на колегата все пак.Автомобила е хубав,мен много ме радва.Ако трябва да бъда честен,визуално даже ме кефи повече от следващата А4.Като надежност всички казват,че бил много як мотор.Откъм обслужване няма нищо страшно,все пак не е космическа технология и не е в първа младост.Мисля,че едни 1000 лв. максимум ще те оправят напълно с почерпката.Ако колата е що годе в нормално състояние ще караш и ще и се радваш,ако не ще си намериш читав майстор,ще ти я стегне и пак ще си я караш,и ще и се радваш.И аз така се чудих за моята,всички ме предупреждаваха за нея,че била възможно най-лошата комбинация на двигател и кутия,но на карам си я и ми е добре.Кола и жена на късмет. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 Откъм обслужване няма нищо страшно,все пак не е космическа технология и не е в първа младост.Мисля, че това е много безотговорно изказване.....особено на фона, че дори не знаеш какво масло са ти сипали Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitaka7717 Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 (edited) Напротив знам,но не мисля,че е нужно да го споменавам.И по-добре да запазим добрия тон,защото с този спор най-много да заключат на колегата темата,а при положение,че я е пуснал значи го интересува.За тасъв вид спорове има създадени лични съобщения.Ако искаш пиши там,аз пътувам постоянно из цяла България,така че ако искаш маже да се видим на побира и да си поспорим на воля,чисто приятелски без лошо отношение разбира се Edited November 26, 2015 by mitaka7717 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CVT Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 Не разбрах от колегата дали самата колата му харесва или Мутитроника. Ако е колата – просто да си намери същия модел с ръчна. Ако е Мултитроника – на 200 000 км е като много запазена 45 годишна мацка. Може всичко да е идеално сега, но през следващите 5 години със сигурност ще настъпят промени. При Мултитроника наистина усещането е незаменимо, но е идеален за нова кола. Моята е на 135 000 км сега, не съм имал никога проблеми, но смятам да я продам преди 200 000 или да сложа ръчни скорости ако ме изпревари. Link to comment Share on other sites More sharing options...
orlin4ooo Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 Колега, за автоматика не мога да ти дам инфо - не съм имал и не разбирам. Но за финансовата част няма да ти стигнат 1500 лева. Само регистрация, каско и гражданска са ти 1000 лв (ако ги плащаш последните 2 на куп). От там за 500 лева няма как да си смениш задължителните ролки, ремъци, масло и филтри, а както знаем все нещо допълнително изскача - я дискове и накладки, я някой накрайник или носач и т.н. Успех с избора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonko2.0T Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 500 лева за да я обслужиш както си му е реда/ангренаж,масла,филтри,антифриз и т.н./ и след това да караш няма да стигнат.Ще трябват още. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reroll Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 (ако ги плащаш последните 2 на куп) A ако ги платиш на вноски ще ти стигнат : 200лв застраховки,500 рег,останалите за ролки бла бла и 50 лв да почерпиш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
orlin4ooo Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 ами не съм съгласен колега, 300 лева няма как да стигнат при положение, че само труда ще ти е поне 150-200. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now