Iliy@ Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Колеги да попитам един малко лаически въпрос атносно автоматичната скоросна кути. Става въпрос за типтроник на 3.0 TDI 4x4 има ли датчик за нивото на маслото или нивото ае определя само с проверка. Идеята ми е че имах теч на маслото от скоростите и незнам колко е загубила преди да го отстраня. В момента не ми свети никаква индикация, но има ли изобщо така за ниското ниво на това масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shmetko Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 (Редактирано) Няма, загрява маслото в кутията между 35-45 градуса и тогава се гледа нивото. Градусите са по спомен. Редактирано 5 Март 2016 от shmetko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Някой може ли да извади от някъде схема на окабеляването на пръскачките? Имам абсолютно всички части само искам да знам къде отива кабела от втората помпа точно и от релето в централ електрика ли трябва да свържа втория... Това намерих, дано ти свърши работа: Wiper Motor Control Module, Rain/Light Recognition Sensor, Washer Nozzle Heater, Headlamp Washer Pump, Windshield Washer Pump G397 - Rain/Light Recognition Sensor J39 - Headlamp Washer Relay J400 - Wiper Motor Control Module SB19 - Fuse 19 (on fuse panel) SB20 - Fuse 20 (on fuse panel) SB36 - Fuse 36 (on fuse panel) T1a - Single Connector, black, connector station A-pillar, left T10a - 10-Pin Connector, purple, connector station left electronics box T17d - 17-Pin Connector, black, connector station A-pillar, left T17f - 17-Pin Connector, green, connector station A-pillar, left V - Windshield Wiper Motor V5 - Windshield Washer Pump V11 - Headlamp Washer Pump Z20 - Left Washer Nozzle Heater Z21 - Right Washer Nozzle Heater 44 - Ground Connection (on left lower A-pillar) 261 - Ground Connection (in heated spray jet wiring harness) 367 - Ground Connection 2 (in main wiring harness) 375 - Ground Connection 10 (in main wiring harness) 389 - Ground Connection 24 (in main wiring harness) 607 - Ground Connection (in plenum chamber, left) * - Models with headlamp washer ** - 9-point relay carrier, behind driver's storage compartment # - Through model year 2005 ## - From model year 2006 ♦ - Through October 2005 ♦♦ - From November 2005 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Тука се заинтригувах, какво е това палене по кан афтърмаркет. Така и така ще сменям централната конзола с фейслифтова може да сложа едно такова ако не иска преокабеляване на сто метра жица За от този вид говоря. Точно кое става за наще аудита не съм се интересувал, но има бая разновидности.http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemDescV4&item=271794402967&category=75329&pm=1&ds=0&t=1457217540378 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 (Редактирано) Изпревари ме Задължително. До тогава ще съм решил дали ще си ъпгрейдвам ACC-то с радар, че и там е сложничко, но само заради ABS-а. Но първо трябва да намеря някой който го има на А6-цата да каже дали работи 4E0941293Аз тази екстра я започнах преди две години нямах много време и не съм я завършил още. Тази седмица се очертава да сложа датчиците за спорачно усилие, но не знам дали ще успея да и се порадвам, тъй като съм си намерил новата А8ца и шестака ще се продава . Инъче знам какво е нужно за добавянето й. Редактирано 6 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Няма, загрява маслото в кутията между 35-45 градуса и тогава се гледа нивото. Градусите са по спомен. Колега въпроса ми е има ли лампа/сигнал която светва/пищи при ниско ниво на това малсо (както е при двигателното) или няма и кутията си заминава като се получи теч? Иначе относно меренето нямам чудене как става, може би аз не си зададох правилно въпроса Благодаря ти все пак. И моля препоръчайте читав сервиз, където могат да ми видят маслото, като ниво и дали има нужда от смяна или само доливане. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shmetko Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Нали ти отговорих, няма. Във всеки нормален сервиз дето не виждат за първи път автомат могат да ти проверят нивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Колеги,днес ми се случи нещо странно,както си карах на магистралата с около 170 ми светнаха всички иконки в червено на автоматика и по никакъв начин не можеше да вкючи,нито ръчно нито автоматично,спрях загасих колата исчаках 5мин запалих и газ,някви идеи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Влезнала е в авариен режим.Закачи я на комп и виж в скоростите каква грешка имаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Ами като намера време ще го направя иначе си включва перфектно плавно Ами като намера време ще го направя иначе си включва перфектно плавно Ами като намера време ще го направя иначе си включва перфектно плавно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Опитала е да прибере колесниците.[emoji16] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Иска още една лепенка според мен хоризонтално тоя път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Баси мал шанса. Утре сменям за два бона консумативи и джинджутии, а снощи ми излезе далаверска А8ца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Ще я взимаш ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 С кой мотор?Пък и ако споделиш какво ще сменяш, може да изкупим туй-онуй с 10% намаление Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 (Редактирано) Днес почнах подготовка за неделята, когато най-накрая ще завърша s-line пакета с предна броня и пръскачки за фаровете Вече събрах всички части, остава само сглобяване и боя Кабела, който идва от втората помпа, която е за пръскалките отпред до релето в кутията горе при чистачките. Оригинална букса и качествен силиконов кабел - 10лв цената в куфатек 30 паунда не я коментирам Капачка за пръскачките отпред, няма значение какъв цвят са защото цялото нещо ще се боядисва. 10-20лв едната. Нови решетки за халогените, 90лв двете с отстъпка от порше Дюзите заедно с маркучите, вече не помна колко ги купих Дюзите, които пръскат, заедно с маркучите и щипките за захващане. Не помня и тях колко ги взех май 50тина лева. Ново казанче с втора помпа за дюзите на фаровете Допълнителното реле, едно от двете е, не съм отворил колата да го видя кое е Забравих бронята Нова на грунд. Американска е съответно запуших дупките за допълнителни габарити. На симеоновско шосе до околовръстното точно има едни момчета лепят пластмаса, страхотно я направиха, след боя няма да си личи, че е имало отвор там - 50лв удоволствието. Това е крайния резултат който гоня - s-line броня с s6 решетка. Ще видим дали ще ми хареса на живо, ако не все ще сменя решетката с s-line такава, оригинална е, ще се намерят желаещи, но така седи доста добре мисля: Редактирано 7 Март 2016 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 И тоя Слайн 140кс ли ще го оставиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 (Редактирано) Ааа тоя на снимката не е 140кс. Редактирано 7 Март 2016 от Broom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Ще ги измислим кончетата колкото може тоя миксер да се позасили Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 И аз излизах с моя миксер извънградско... Окачването е супер меко в сравнение с 4F и се лашка много, усеща се, че мотора не е тежък... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 аз пък открих проблем и съм малко тъжен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Аз тълмо си купих четири тампона за носачите да ги сменя профилактично, не е болка за умиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 смени ли ги, или планираш аз трябва да мина през братята да я погледнат, аз това видях с необученото ми око шарнирите изглеждат здрави, ама нещо скърца на пълен ляв и така като пипнах носача предния се усеща и се усъмних в тампона... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Може да скърца от биалетки, на S6 C5 и първия ми 4F имах такива проблеми особено в студа скърцаше ужасно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 (Редактирано) Не съм още днес ги взех. Лесно ли се сменят? Редактирано 7 Март 2016 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts