Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

Много трудно се намират такива коли читави...аз 4 дни обикалях из Германия да гледам Туарези, А4 и А6 и накрая взех 2.0 ТДИ 4Г, но идеята беше да се върнем с 4Ф 3.0 ТДИ, но нямаше 4Ф фейслифт с ксенон 3.0тди 4х4 за под 15к евро и 200к км...Как тука колите са толкоз еФтини незнам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Евтини са щото не си знаят километрите... Всичко под 2008-а гони или е минало вече половин милион. Добавяш вероятен ремонт от удър или италианско пребоядисване и не извършване на нито едно от скъпите обслужвания (кутия, масла задвижване, дюзи, вериги и окачване кърпено по китайски или турски стандарт) и цената си идва на мястото... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите може и по-малко да са, но другите неща са точно така. В нета имаше някакъв клип, където на дисплея се извеждаха работните часове на MMI-то. Съветваше по тях и средната скорост, разделена на 1,5, да се изчислят приблизително действителните километри. Ама и това не е никаква гаранция. Моята има записи в сервиз на Ауди в сервизната книжка докъм ноември 2011, според която италианецът я е карал по 20-30к на година. В следващите три и половина, според километража, е навъртяла само 32, а в същото време MMI-то е работило 10500 часа за целия период на експлоатация.. :) Личи си, че е удряна (лекичко) отсам-оттам, ама пък беше стегната, само масло и филтри съм сменил преди пет месеца и засега нямам проблем с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,тъй като имам един проблем с колата,има ли някой колега от София който е съгласен да ме повози в неговата 4ф-ка и после да види моята как се държи,за което ще си заплатя каквото трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще те посъветвам следното.

Търси си читава кола откъм мотор/кутия/дюзи

Това направих аз.

Моето мнение е по-различно винаги оборудването с екстри е по-добре отколкото да ги няма, просто защото те са си пари. Няма гаранция че няма да се наложи да се правят мотор/кутия/дюзи дори и при 4Г излизат такива ремонти и е добре да се има предвид, все пак това е въпрос на поддръжка. А екстрите - това е което кара човек да си вземе Ауди от този клас, иначе и Астра може да е читава, но къде е усмивката и удоволствието? Всички екстри на 4F се добавят с доста занимавка и коства много, така че според мен да е добре обзаведена е винаги в плюс и водещо. Не казвам че това е правилното но според мен поне този екземпляр няма как да достави очакваното удовлетворение за модела и мисля че Nikieva го е разбрала вече.

Редактирано от Broom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами,екстрите определено радват,има и такива ,които може да се преглътне липсата им.А4-ката ми беше базовица,гола на пушка,слагах какво ли не...не ми се ще да взема А6 и да се влагам в ретрофит....и е по-сложно и не винаги се получават нещата от първия път.Със сигурност километрите са фактор..но и не са.Едно е да е на 500 000 магистрала,едно е да е на 200 000 в Плеен Дге,дето дупките нямат заобикаляне.

държа на цветен фис,и цветна навигация,куатрото е на първо място.Доколкото разбрах,това ще е след 2006г.Дугото което ме интересува,махагоновите лайсни обвързани ли са с годината на производство-определено не ми харесва да е махагон

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са обвързани с година на производство, но имай предвид че те сравнително лесно се сменят и има комплекти направо. За куатрото поглеждай отдолу дали го има че лепенки и надписи много. Цветен фис да след 2006 също може да се добави но си е занимавка, цветна навигация всички с големия екран са цветни но си я пусни за да провериш има ли я (големия екран не винаги означава че има и нави, а добавянето е филм). Ф1 на волана изглежда добре но реално не се използва въобще. Ксенона е много добре да го има, колата е по-красива и пътя отпред е ден. Ел.седалки с памет е мнооого удобна екстра особеннно ако има двама шофьори (ако не я вземеш с тази екстра надали ще я добавиш). Ако ще е автомат - задължително типтроник.

 

Ето и още няколко екстри които не са болка но ако ги има все е плюс:

- Печка

- Cruise Control (Темпомат).

- Соларен шибидах

- Преден/заден парктроник + камера.

- AMI, TV, Bluetооth

- Задна и странични щори

- Бленди на огледалата.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисплея е цветен MMI тези контури ти пресъздават джоистика с бутоните около него като обикаляш по менюто да знаеш кой за какво е. В момента е на радио затова е червен. На нави е син, на телефон зелен и т.н. ...[emoji1] на картата на навигацията или ТВ веднага се вижда че си е цветен. Дано това да е бил въпроса [emoji1]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи поразгледай една кола, погледни упътване / каталог / брошура на модела. Става и с търсене във форума -      Audi A6 (4F) 2004 >. Иначе монохромния дисплей до километража ако е червен не е проблем, сменя се с цветен лесно. Ако ти е малка навигацията в средата на колата и тя е червена вече няма оправяне. Т.е има ама е скъпо и малко хора могат да го направят като хората. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Nikieva Не прави компромиси в екстрите. Аз като купувах колата си казах задължително с преден и заден парктроник за жената. Колата която купих дойде с бонус камера. Толкова удобна екстра. Както живея и в центъра и се налага постоянно да паркирам на места с по 4-5 пръста разстояние от двете брони. Другото което ми е много удобно е bluetooth телефона. Сега си дръпнах последните карти от сайта на N1995 и си се радвам на голямата навигация и излизащите напътствия на цветня FIS. Ксенона ми беше задължителен. Не само заради визията. Само съжалявам, че нямам подгрев на седалките и шибедах. И не на последно място keyless-а. Оставям си ключа я в някой джоб, я в раницата, или в чантата на жената... и имам лесен достъп до колата и бързо палене. Тези глезотийки те карат да си харесаш колата повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е, че шанса в последствие да му се приискат повече екстри на човек, ако преди не е карал кола от този клас, е много висок, а добавянето им е прекалена играчка.

 

Keyless-a е нож с две остриета :). Прекалено лесен е за разбиване в оригиналния му вид. С малко доработки се ядва :)

 

Иначе, по-друга тема :)... В крайна сметка се оказа че компресора на въздушното се е предал. Общо взето релето му се е преебало и в последствие е заминал и компресора. В smatic ги оправиха в рамките на един ден, като за компресора дават 6 месеца гаранция. Засега си бачка перфектно, единствено ми се струва че на моменти го чувам (което може и да е нормално), но засега май го чувам само първия път като запаля колата (ама така хубаво :)).

 

Отделно за волана се спрях на SlaviAuto, тъй като намерих тук таме добри отзиви и като цяло останах доволен. Остава да видя колко време ще издържи кожата. Ето малко снимки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Някой знае ли как мога да дезактивирам опциятя ТПМС за налягането в гумите? Става ли и как с ваг ком? Мерси

Привет колеги. Някой знае ли как мога да дезактивирам опциятя ТПМС за налягането в гумите? Става ли и как с ваг ком? Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях търсил как да стане, понеже и аз още не съм си набил датчици в новите джанти. Нещо не мога да си открия bookmark-a който си бях запазил, но това е първата тема, която излиза в Гугъл и изглежда да върши работа:

 

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/521743-Definitive-Guide-to-Disable-TPMS-in-2007-AUDI-A6

 

Тези дни ще го пробвам на мойта, като имам време да седна да ръчкам, че седна ли, трябва 100 неща да направя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До Папи123 . Да колега , светили климатика не работи. В икономичен режим е!

Кайну, ще го пробвам и аз уикенда. Дано бачка. Аз сьм с Q7, но предполагам е сьщото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе, по-друга тема :)... В крайна сметка се оказа че компресора на въздушното се е предал. Общо взето релето му се е преебало и в последствие е заминал и компресора. В smatic ги оправиха в рамките на един ден, като за компресора дават 6 месеца гаранция. Засега си бачка перфектно, единствено ми се струва че на моменти го чувам (което може и да е нормално), но засега май го чувам само първия път като запаля колата (ама така хубаво :)).

 

Отвътре би трябвало съвсем леко доловим шум да има. При мен се усещаха вибрации (легаси от предишен ремонт), но ми го оправиха и сега вибрациите ги няма и е доста тих. Да не би да не са го монтирали правилно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си играх да дигам и свалям и нищо не се чува. Сутринта обаче съм почти сигурен че го чух да звучи като компресорите по сервизите, когато се пълнят с въздух, но за секунда. Ще видя утре дали пак ще го чуя.

В тази връзка, някой може ли да ми препоръча тресалка (или както се нарича) да си тествам амортесьорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...