kpematop Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Много трудно се намират такива коли читави...аз 4 дни обикалях из Германия да гледам Туарези, А4 и А6 и накрая взех 2.0 ТДИ 4Г, но идеята беше да се върнем с 4Ф 3.0 ТДИ, но нямаше 4Ф фейслифт с ксенон 3.0тди 4х4 за под 15к евро и 200к км...Как тука колите са толкоз еФтини незнам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Ще пусна тема в правилния раздел,или ако има подобна ще дописвам в нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Евтини са щото не си знаят километрите... Всичко под 2008-а гони или е минало вече половин милион. Добавяш вероятен ремонт от удър или италианско пребоядисване и не извършване на нито едно от скъпите обслужвания (кутия, масла задвижване, дюзи, вериги и окачване кърпено по китайски или турски стандарт) и цената си идва на мястото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Километрите може и по-малко да са, но другите неща са точно така. В нета имаше някакъв клип, където на дисплея се извеждаха работните часове на MMI-то. Съветваше по тях и средната скорост, разделена на 1,5, да се изчислят приблизително действителните километри. Ама и това не е никаква гаранция. Моята има записи в сервиз на Ауди в сервизната книжка докъм ноември 2011, според която италианецът я е карал по 20-30к на година. В следващите три и половина, според километража, е навъртяла само 32, а в същото време MMI-то е работило 10500 часа за целия период на експлоатация.. Личи си, че е удряна (лекичко) отсам-оттам, ама пък беше стегната, само масло и филтри съм сменил преди пет месеца и засега нямам проблем с нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Колеги,тъй като имам един проблем с колата,има ли някой колега от София който е съгласен да ме повози в неговата 4ф-ка и после да види моята как се държи,за което ще си заплатя каквото трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 колега,ако не ти е спешно,другата седмица съм в БГ и ще те по возя,без да плащаш квото и да било Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 (Редактирано) Аз ще те посъветвам следното.Търси си читава кола откъм мотор/кутия/дюзиТова направих аз.Моето мнение е по-различно винаги оборудването с екстри е по-добре отколкото да ги няма, просто защото те са си пари. Няма гаранция че няма да се наложи да се правят мотор/кутия/дюзи дори и при 4Г излизат такива ремонти и е добре да се има предвид, все пак това е въпрос на поддръжка. А екстрите - това е което кара човек да си вземе Ауди от този клас, иначе и Астра може да е читава, но къде е усмивката и удоволствието? Всички екстри на 4F се добавят с доста занимавка и коства много, така че според мен да е добре обзаведена е винаги в плюс и водещо. Не казвам че това е правилното но според мен поне този екземпляр няма как да достави очакваното удовлетворение за модела и мисля че Nikieva го е разбрала вече. Редактирано 29 Февруари 2016 от Broom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 (Редактирано) Ами,екстрите определено радват,има и такива ,които може да се преглътне липсата им.А4-ката ми беше базовица,гола на пушка,слагах какво ли не...не ми се ще да взема А6 и да се влагам в ретрофит....и е по-сложно и не винаги се получават нещата от първия път.Със сигурност километрите са фактор..но и не са.Едно е да е на 500 000 магистрала,едно е да е на 200 000 в Плеен Дге,дето дупките нямат заобикаляне.държа на цветен фис,и цветна навигация,куатрото е на първо място.Доколкото разбрах,това ще е след 2006г.Дугото което ме интересува,махагоновите лайсни обвързани ли са с годината на производство-определено не ми харесва да е махагон Редактирано 29 Февруари 2016 от Nikieva Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Не са обвързани с година на производство, но имай предвид че те сравнително лесно се сменят и има комплекти направо. За куатрото поглеждай отдолу дали го има че лепенки и надписи много. Цветен фис да след 2006 също може да се добави но си е занимавка, цветна навигация всички с големия екран са цветни но си я пусни за да провериш има ли я (големия екран не винаги означава че има и нави, а добавянето е филм). Ф1 на волана изглежда добре но реално не се използва въобще. Ксенона е много добре да го има, колата е по-красива и пътя отпред е ден. Ел.седалки с памет е мнооого удобна екстра особеннно ако има двама шофьори (ако не я вземеш с тази екстра надали ще я добавиш). Ако ще е автомат - задължително типтроник. Ето и още няколко екстри които не са болка но ако ги има все е плюс:- Печка- Cruise Control (Темпомат).- Соларен шибидах- Преден/заден парктроник + камера.- AMI, TV, Bluetооth- Задна и странични щори- Бленди на огледалата. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Добре де ,а това на средния дисплей дето е само с някакви червени контури какво е всъщност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Дисплея е цветен MMI тези контури ти пресъздават джоистика с бутоните около него като обикаляш по менюто да знаеш кой за какво е. В момента е на радио затова е червен. На нави е син, на телефон зелен и т.н. ...[emoji1] на картата на навигацията или ТВ веднага се вижда че си е цветен. Дано това да е бил въпроса [emoji1] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 По-скоро пита за монохромния дисплей с малкия екран - mmi basic. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Да за монохромен питам,не се изразих както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Вземи поразгледай една кола, погледни упътване / каталог / брошура на модела. Става и с търсене във форума - Audi A6 (4F) 2004 >. Иначе монохромния дисплей до километража ако е червен не е проблем, сменя се с цветен лесно. Ако ти е малка навигацията в средата на колата и тя е червена вече няма оправяне. Т.е има ама е скъпо и малко хора могат да го направят като хората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Колега Nikieva Не прави компромиси в екстрите. Аз като купувах колата си казах задължително с преден и заден парктроник за жената. Колата която купих дойде с бонус камера. Толкова удобна екстра. Както живея и в центъра и се налага постоянно да паркирам на места с по 4-5 пръста разстояние от двете брони. Другото което ми е много удобно е bluetooth телефона. Сега си дръпнах последните карти от сайта на N1995 и си се радвам на голямата навигация и излизащите напътствия на цветня FIS. Ксенона ми беше задължителен. Не само заради визията. Само съжалявам, че нямам подгрев на седалките и шибедах. И не на последно място keyless-а. Оставям си ключа я в някой джоб, я в раницата, или в чантата на жената... и имам лесен достъп до колата и бързо палене. Тези глезотийки те карат да си харесаш колата повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Истината е, че шанса в последствие да му се приискат повече екстри на човек, ако преди не е карал кола от този клас, е много висок, а добавянето им е прекалена играчка. Keyless-a е нож с две остриета . Прекалено лесен е за разбиване в оригиналния му вид. С малко доработки се ядва Иначе, по-друга тема ... В крайна сметка се оказа че компресора на въздушното се е предал. Общо взето релето му се е преебало и в последствие е заминал и компресора. В smatic ги оправиха в рамките на един ден, като за компресора дават 6 месеца гаранция. Засега си бачка перфектно, единствено ми се струва че на моменти го чувам (което може и да е нормално), но засега май го чувам само първия път като запаля колата (ама така хубаво ). Отделно за волана се спрях на SlaviAuto, тъй като намерих тук таме добри отзиви и като цяло останах доволен. Остава да видя колко време ще издържи кожата. Ето малко снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Не изглежда зле, kainy. Good job! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Изглежда перфектно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Снощи го видях на живо,наистина е перфектен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Привет колеги. Някой знае ли как мога да дезактивирам опциятя ТПМС за налягането в гумите? Става ли и как с ваг ком? Мерси Привет колеги. Някой знае ли как мога да дезактивирам опциятя ТПМС за налягането в гумите? Става ли и как с ваг ком? Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Бях търсил как да стане, понеже и аз още не съм си набил датчици в новите джанти. Нещо не мога да си открия bookmark-a който си бях запазил, но това е първата тема, която излиза в Гугъл и изглежда да върши работа: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/521743-Definitive-Guide-to-Disable-TPMS-in-2007-AUDI-A6 Тези дни ще го пробвам на мойта, като имам време да седна да ръчкам, че седна ли, трябва 100 неща да направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Малко идиотски въпрос, карам а6 3.0тди 233кс 2007 година. Когато лампата на бутона ЕСОN свети значи,че климатика не работи или обратното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 До Папи123 . Да колега , светили климатика не работи. В икономичен режим е! Кайну, ще го пробвам и аз уикенда. Дано бачка. Аз сьм с Q7, но предполагам е сьщото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Иначе, по-друга тема ... В крайна сметка се оказа че компресора на въздушното се е предал. Общо взето релето му се е преебало и в последствие е заминал и компресора. В smatic ги оправиха в рамките на един ден, като за компресора дават 6 месеца гаранция. Засега си бачка перфектно, единствено ми се струва че на моменти го чувам (което може и да е нормално), но засега май го чувам само първия път като запаля колата (ама така хубаво ). Отвътре би трябвало съвсем леко доловим шум да има. При мен се усещаха вибрации (легаси от предишен ремонт), но ми го оправиха и сега вибрациите ги няма и е доста тих. Да не би да не са го монтирали правилно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 1 Март 2016 Доклад Share Публикувано 1 Март 2016 Днес си играх да дигам и свалям и нищо не се чува. Сутринта обаче съм почти сигурен че го чух да звучи като компресорите по сервизите, когато се пълнят с въздух, но за секунда. Ще видя утре дали пак ще го чуя.В тази връзка, някой може ли да ми препоръча тресалка (или както се нарича) да си тествам амортесьорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts