N1995 Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 50лв са двете а и порше имат телефон нали знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 И аз да помоля за мнения. В една от питанките някой беше свалял гръб на предна седалка. Но иди търси поста. Доколкото видях в ЕТКА-та,в горния край има три стоманени щипки,а долу са качки. Но не смея да дърпам,защото предполагам леглата им са пластмасови и ще ги счупя?! Да не би първо леко да се мърда кората и после да се дърпа?!Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 Според мен дори до там може да не се стигне, понеже предполагам се е нагълтал с кал (ако е възможно) . Ремонт ще се прави първо, това е ясно, но ще видим колко ще издържи. Значи не се е нагълтал с кал, но пък брат ми е успял някакси да поразкъса някъв кабел и от там идва цялата драма с въздушното Размина ми се рециклирането този път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 някой свалял ли е някога бутона за фаровете и този за огледалата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 За фаровете се дърпа само.Иска повечко сила и излиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 ами уж дръпнах ама не посмях да го напъна да не се счупи,пак ще го помъча ,а за огледалата успях да сваля само лайсната на подсетката,обаче не виждам никакви болтове а ако е на щипки то те са много яки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 И аз да помоля за мнения. В една от питанките някой беше свалял гръб на предна седалка. Но иди търси поста. Доколкото видях в ЕТКА-та,в горния край има три стоманени щипки,а долу са качки. Но не смея да дърпам,защото предполагам леглата им са пластмасови и ще ги счупя?! Да не би първо леко да се мърда кората и после да се дърпа?!Благодаря предварително. Дърпа се яко отгоре, щипките са две и са метални и не могат да се счупят. Може да се пробва с нещо пластмасово като лост да се напъва близко до тях. Друг вариант е измъкване на щипките от самата кора, без да се откачат от седалката, но не помня надясно или наляво...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 Благодаря,ще пробвам,имам едни за проба-грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 ами уж дръпнах ама не посмях да го напъна да не се счупи,пак ще го помъча ,а за огледалата успях да сваля само лайсната на подсетката,обаче не виждам никакви болтове а ако е на щипки то те са много якиАбсолютно същото е и при мен. Страх ме е да напъвам много, и имам чувството, че ще изкъртя само въртящата се част, а другото ще остане. Значи трябва много яко да се дръпне и ще излезе, така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 Като свалиш капака за бушоните има дупка да бръкнеш до 2 от щипките на врътката, както и да го побутнеш отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 24 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 Пробвайте на 0 натискате навътре и леко завъртате на дясно, трябва да излезе лесно. Ето тук е показано ясно цък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 50лв за БР ,аз ги сменях моите взех ги от Елит Кар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 няма нищо общо този бутон на клипа с моя,там излиза цяла конзола,при мен е само бутон,за А6 4Ф 2006г питам,ще пробвам както каза колегата през бушоните,мойте са перфектни но съм си купил с хром втърки и затова ги сменям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Принципа е същия и при кръглия бутон. Пробвай имам чуството че ще си изненадан колко лесно излиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Благодаря,ще пробвам,имам едни за проба-грешка. Колега сподели после резултата, че при мен почна да ми поскръцва седалката някъде към лявата подпора и ще трябва да я отварям да видя какво е положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Обещавам.Първо ще ги пробвам в продавалника за известно време,и после ще ги дисекцирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Успях с малко мъка и насилие да сменя бутона,сега остана разгадаване за свалянето на този за огледалата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 За да свалиш този за огледалата трябва да падне кората на вратата. Модулчето на бутона е голямо и не може да го измъкнеш директно от мястото му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Днес най-накрая смених тампоните на двигателя, сложих нови, оригиналдъ и съм супер доволен Видяхме обаче, че маркуча от турбото до интеркулера е доста омекнал, та се чудя какво да направя, нов е 400лв и ми се струва малко тъпо толкова пари за маркуч деба, има афтърмаркет по 100-150лв готови нарязани, вариант е и SAMCO да ми направят за подобни пари...чудя се с какво да го сменя. И другия въпрос е, при положение, че има масло вътре от турбото дали да не му направя някаква профилактика. До сега всеки път като сменя нещо дето не е счупено за "профилактика" се наяждам на хой, ама ми се струва добре превантивно да го направя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Мен ако питаш НЕ пипай турбото!!!Брат ми преди години си купи Сценик 1.9DCI и реши превантивно да почисти турбото,носи го в Реал турбо ,изчистиха го и му взеха 150 лева....една година по късно и 12000к турбото умря... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Ама маркуча е добре да го сменя, щото е мек да го ева, той като раздува прави проблем и на вървежа доволно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Маркуча ОК ...ама турбото не го пипай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 (Редактирано) Някой ремонтирал ли си е някога модула за завиващи светлини и дали изобщо подлежи на ремонт? Левия ми пищи и не знам дали има смисъл да се отваря или направо да търся из ибей втора ръка (ляв/десен има ли значение?) Мисля си че това е повредената част: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X4F0941329.TRS0&_nkw=4F0941329&_sacat=0 Другия вариант е да е самия мотор във фара, но него не знам дали мога да го намеря (трябва да се разтърся в ЕТКА за номер...) Грешката: Address 55: Headlight Range Labels: 4F0-910-357.lbl Part No SW: 4F0 910 357 C HW: 4F0 907 357 C Component: AFS 1 H01 0030 Revision: 00000001 Serial number: Coding: 0000017 Shop #: WSC 02327 785 00200 VCID: 264F759BC1E70D3359F-8073 Subsystem 1 - Part No: 4F0 941 329 B Component: AFS-Modul links H02 0020 Subsystem 2 - Part No: 4F0 941 329 B Component: AFS-Modul rechtsH02 0020 1 Fault Found:02627 - Dynamic Cornering Light Motor; Left (V318) 010 - Open or Short to Plus - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11101010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 195 Mileage: 184200 km Time Indication: 0 Date: 2016.02.07 Time: 10:50:51 Редактирано 26 Февруари 2016 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Питай Geraka. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Какво е мнението ви за тези джанти от А8:http://olx.bg/i2/ad/prodavam-dzhanti-ot-audi-17-5x112-8j-ID5vKEO.html#:9ff42fe060Като размери са същите, като за Авант, само ЕТ-то е с 5мм по-малко, ама ми е интересно защо са два пъти по-евтини от тези, дето са на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts