Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

И аз да помоля за мнения. В една от питанките някой беше свалял гръб на предна седалка. Но иди търси поста. Доколкото видях в ЕТКА-та,в горния край има три стоманени щипки,а долу са качки. Но не смея да дърпам,защото предполагам леглата им са пластмасови и ще ги счупя?! Да не би първо леко да се мърда кората и после да се дърпа?!Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен дори до там може да не се стигне, понеже предполагам се е нагълтал с кал (ако е възможно) :). Ремонт ще се прави първо, това е ясно, но ще видим колко ще издържи.

 

Значи не се е нагълтал с кал, но пък брат ми е успял някакси да поразкъса някъв кабел и от там идва цялата драма с въздушното :) Размина ми се рециклирането този път :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами уж дръпнах :) ама не посмях да го напъна да не се счупи,пак ще го помъча ,а за огледалата успях да сваля само лайсната на подсетката,обаче не виждам никакви болтове а ако е на щипки то те са много яки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да помоля за мнения. В една от питанките някой беше свалял гръб на предна седалка. Но иди търси поста. Доколкото видях в ЕТКА-та,в горния край има три стоманени щипки,а долу са качки. Но не смея да дърпам,защото предполагам леглата им са пластмасови и ще ги счупя?! Да не би първо леко да се мърда кората и после да се дърпа?!Благодаря предварително.

 

Дърпа се яко отгоре, щипките са две и са метални и не могат да се счупят. Може да се пробва с нещо пластмасово като лост да се напъва близко до тях. Друг вариант е измъкване на щипките от самата кора, без да се откачат от седалката, но не помня надясно или наляво......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами уж дръпнах :) ама не посмях да го напъна да не се счупи,пак ще го помъча ,а за огледалата успях да сваля само лайсната на подсетката,обаче не виждам никакви болтове а ако е на щипки то те са много яки

Абсолютно същото е и при мен. Страх ме е да напъвам много, и имам чувството, че ще изкъртя само въртящата се част, а другото ще остане. Значи трябва много яко да се дръпне и ще излезе, така ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като свалиш капака за бушоните има дупка да бръкнеш до 2 от щипките на врътката, както и да го побутнеш отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвайте на 0 натискате навътре и леко завъртате на дясно, трябва да излезе лесно. Ето тук е показано ясно цък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма нищо общо този бутон на клипа с моя,там излиза цяла конзола,при мен е само бутон,за А6 4Ф 2006г питам,ще пробвам както каза колегата през бушоните,мойте са перфектни но съм си купил с хром втърки и затова ги сменям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,ще пробвам,имам едни за проба-грешка. :hilezh:

 

Колега сподели после резултата, че при мен почна да ми поскръцва седалката някъде към лявата подпора и ще трябва да я отварям да видя какво е положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях с малко мъка и насилие да сменя бутона,сега остана разгадаване за свалянето на този за огледалата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да свалиш този за огледалата трябва да падне кората на вратата. Модулчето на бутона е голямо и не може да го измъкнеш директно от мястото му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес най-накрая смених тампоните на двигателя, сложих нови, оригиналдъ и съм супер доволен :) Видяхме обаче, че маркуча от турбото до интеркулера е доста омекнал, та се чудя какво да направя, нов е 400лв и ми се струва малко тъпо толкова пари за маркуч деба, има афтърмаркет по 100-150лв готови нарязани, вариант е и SAMCO да ми направят за подобни пари...чудя се с какво да го сменя. И другия въпрос е, при положение, че има масло вътре от турбото дали да не му направя някаква профилактика. До сега всеки път като сменя нещо дето не е счупено за "профилактика" се наяждам на хой, ама ми се струва добре превантивно да го направя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако питаш НЕ пипай турбото!!!Брат ми преди години си купи Сценик 1.9DCI и реши превантивно да почисти турбото,носи го в Реал турбо ,изчистиха го и му взеха 150 лева....една година по късно и 12000к турбото  умря...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама маркуча е добре да го сменя, щото е мек да го ева, той като раздува прави проблем и на вървежа доволно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуча ОК ...ама турбото не го пипай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ремонтирал ли си е някога модула за завиващи светлини и дали изобщо подлежи на ремонт? Левия ми пищи и не знам дали има смисъл да се отваря или направо да търся из ибей втора ръка (ляв/десен има ли значение?)

 

Мисля си че това е повредената част: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X4F0941329.TRS0&_nkw=4F0941329&_sacat=0

 

Другия вариант е да е самия мотор във фара, но него не знам дали мога да го намеря (трябва да се разтърся в ЕТКА за номер...)

 

Грешката:

 

 

Address 55: Headlight Range        Labels: 4F0-910-357.lbl

   Part No SW: 4F0 910 357 C    HW: 4F0 907 357 C
   Component: AFS 1           H01 0030  
   Revision: 00000001    Serial number:               
   Coding: 0000017
   Shop #: WSC 02327 785 00200
   VCID: 264F759BC1E70D3359F-8073
 
   Subsystem 1 - Part No: 4F0 941 329 B
   Component: AFS-Modul links H02 0020
 
   Subsystem 2 - Part No: 4F0 941 329 B
   Component: AFS-Modul rechtsH02 0020
 
1 Fault Found:
02627 - Dynamic Cornering Light Motor; Left (V318) 
            010 - Open or Short to Plus - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11101010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 195
                    Mileage: 184200 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.02.07
                    Time: 10:50:51
Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е мнението ви за тези джанти от А8:

http://olx.bg/i2/ad/prodavam-dzhanti-ot-audi-17-5x112-8j-ID5vKEO.html#:9ff42fe060

Като размери са същите, като за Авант, само ЕТ-то е с 5мм по-малко, ама ми е интересно защо са два пъти по-евтини от тези, дето са на колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...