Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

Колеги да попитам един малко лаически въпрос атносно автоматичната скоросна кути. Става въпрос за типтроник на 3.0 TDI 4x4 има ли датчик за нивото на маслото или нивото ае определя само с проверка. Идеята ми е че имах теч на маслото от скоростите и незнам колко е загубила преди да го отстраня. В момента не ми свети никаква индикация, но има ли изобщо така за ниското ниво на това масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Някой може ли да извади от някъде схема на окабеляването на пръскачките? Имам абсолютно всички части само искам да знам къде отива кабела от втората помпа точно и от релето в централ електрика ли трябва да свържа втория...

 

 

Това намерих, дано ти свърши работа:

 

97-85988_zpsqoshzhvi.jpg

 

Wiper Motor Control Module, Rain/Light Recognition Sensor, Washer Nozzle Heater, Headlamp Washer Pump, Windshield Washer Pump
G397 -   Rain/Light Recognition Sensor J39 -   Headlamp Washer Relay J400 -   Wiper Motor Control Module SB19 -   Fuse 19 (on fuse panel) SB20 -   Fuse 20 (on fuse panel) SB36 -   Fuse 36 (on fuse panel) T1a -   Single Connector, black, connector station A-pillar, left T10a -   10-Pin Connector, purple, connector station left electronics box T17d -   17-Pin Connector, black, connector station A-pillar, left T17f -   17-Pin Connector, green, connector station A-pillar, left V -   Windshield Wiper Motor V5 -   Windshield Washer Pump V11 -   Headlamp Washer Pump Z20 -   Left Washer Nozzle Heater Z21 -   Right Washer Nozzle Heater    44 -   Ground Connection (on left lower A-pillar)    261 -   Ground Connection (in heated spray jet wiring harness)    367 -   Ground Connection 2 (in main wiring harness)    375 -   Ground Connection 10 (in main wiring harness)    389 -   Ground Connection 24 (in main wiring harness)    607 -   Ground Connection (in plenum chamber, left) * -   Models with headlamp washer ** -   9-point relay carrier, behind driver's storage compartment # -   Through model year 2005 ## -   From model year 2006 ♦ -   Through October 2005 ♦♦ -   From November 2005      
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука се заинтригувах, какво е това палене по кан афтърмаркет. Така и така ще сменям централната конзола с фейслифтова може да сложа едно такова ако не иска преокабеляване на сто метра жица :)

За от този вид говоря. Точно кое става за наще аудита не съм се интересувал, но има бая разновидности.

http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemDescV4&item=271794402967&category=75329&pm=1&ds=0&t=1457217540378

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпревари ме :)

Задължително. До тогава ще съм решил дали ще си ъпгрейдвам ACC-то с радар, че и там е сложничко, но само заради ABS-а. Но първо трябва да намеря някой който го има на А6-цата да каже дали работи

4E0941293

Аз тази екстра я започнах преди две години ;) нямах много време и не съм я завършил още. Тази седмица се очертава да сложа датчиците за спорачно усилие, но не знам дали ще успея да и се порадвам, тъй като съм си намерил новата А8ца и шестака ще се продава ;).

Инъче знам какво е нужно за добавянето й.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма, загрява маслото в кутията между 35-45 градуса и тогава се гледа нивото. Градусите са по спомен.

 

Колега въпроса ми е има ли лампа/сигнал която светва/пищи при ниско ниво на това малсо (както е при двигателното) или няма и кутията си заминава като се получи теч? Иначе относно меренето нямам чудене как става, може би аз не си зададох правилно въпроса :) Благодаря ти все пак. И моля препоръчайте читав сервиз, където могат да ми видят маслото, като ниво и дали има нужда от смяна или само доливане. Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,днес ми се случи нещо странно,както си карах на магистралата с около 170 ми светнаха всички иконки в червено на автоматика и по никакъв начин не можеше да вкючи,нито ръчно нито автоматично,спрях загасих колата исчаках 5мин запалих и газ,някви идеи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като намера време ще го направя иначе си включва перфектно плавно

Ами като намера време ще го направя иначе си включва перфектно плавно

Ами като намера време ще го направя иначе си включва перфектно плавно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес почнах подготовка за неделята, когато най-накрая ще завърша s-line пакета с предна броня и пръскачки за фаровете :) Вече събрах всички части, остава само сглобяване и боя :)

 

 

Кабела, който идва от втората помпа, която е за пръскалките отпред до релето в кутията горе при чистачките. Оригинална букса и качествен силиконов кабел - 10лв :) цената в куфатек 30 паунда не я коментирам :)

IMG_7828.jpg

 

Капачка за пръскачките отпред, няма значение какъв цвят са защото цялото нещо ще се боядисва. 10-20лв едната.

IMG_7832.jpg
IMG_7837.jpg
 
Нови решетки за халогените, 90лв двете с отстъпка от порше
IMG_7834.jpg
 
IMG_7839.jpg
 
Дюзите заедно с маркучите, вече не помна колко ги купих
IMG_7840.jpg
 
Дюзите, които пръскат, заедно с маркучите и щипките за захващане. Не помня и тях колко ги взех май 50тина лева.
IMG_7841.jpg
IMG_7842.jpg
 
IMG_7843.jpg
 
Ново казанче с втора помпа за дюзите на фаровете
 
IMG_7844.jpg
 
Допълнителното реле, едно от двете е, не съм отворил колата да го видя кое е :)
IMG_7847.jpg

Забравих бронята :) Нова на грунд. Американска е съответно запуших дупките за допълнителни габарити. На симеоновско шосе до околовръстното точно има едни момчета лепят пластмаса, страхотно я направиха, след боя няма да си личи, че е имало отвор там - 50лв удоволствието.

 

4.jpeg

 

Това е крайния резултат който гоня - s-line броня с s6 решетка. Ще видим дали ще ми хареса на живо, ако не все ще сменя решетката с s-line такава, оригинална е, ще се намерят желаещи, но така седи доста добре мисля:

 

196957205_2_1000x700_oryginalny-grill-au

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз излизах с моя миксер извънградско... Окачването е супер меко в сравнение с 4F и се лашка много, усеща се, че мотора не е тежък...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени ли ги, или планираш :) аз трябва да мина през братята да я погледнат, аз това видях с необученото ми око :) шарнирите изглеждат здрави, ама нещо скърца на пълен ляв и така като пипнах носача предния се усеща и се усъмних в тампона...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да скърца от биалетки, на S6 C5 и първия ми 4F имах такива проблеми особено в студа скърцаше ужасно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...