Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Кажете някой сервиз в София, където ще регулират читаво фаровете, без да създават проблеми, които преди това ги е нямало? Може и на лс.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Хеед ми ги регулираха перфектно за 15.

Някой махал ли е предния панел на дигиталния климатроник? Трябва да сваля всичко от него, понеже ще се боядисва.

dfd530e4700b5b170723bc2d764386d3.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си го напъвал. Отдолу под климатроника има една пластмаса, която първо трябва да свалиш. Мисля, че на нивото на врътките се падаха два отвора и трябва първо в предната част да го откачиш. Падне ли пластмасата, после дърпаш панела към теб и ще излезе. 

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, petio_venkov написа:

Порше - около 20 лв.

Като знам колко части са махнати от двигателя, направо ме е страх да не я спрат от движение ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си го напъвал. Отдолу под климатроника има една пластмаса, която първо трябва да свалиш. Мисля, че на нивото на врътките се падаха два отвора и трябва първо в предната част да го откачиш. Падне ли пластмасата, после дърпаш панела към теб и ще излезе. 

Добре е напъвано, но от този преди мен.:) Мерси за подробния отговор, но знам как става.

Питането ми беше дали някой е свалял самата пластмаса от предната част. Идеята е да сваля бутоните, врътките, дисплейте и всичко що има, за да пръсна панела с Plasti Dip.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С колегата pe6koo я мъдрихме тази работа, че мислехме едни схеми, ама май не става точно както си го мислим. Той свали предния панел, но до там. Бутоните не можаха да паднат:

 

12443701_1119625781395626_1030755473_o.jpg

 

12325491_1119625761395628_380102871_o.jpg

 

С пласти дипа, ако го маскираш добре, може и без разглобяване да се справиш, но имай на предвид че колкото пъти съм виждал да ползват пласти дип за интериор, то е било за повърхности, които не се пипат, тъй като лесно се протрива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат могат ама са ви груби ръчичките с колегата хахах :) освен ако не ти е надрана основата не си заслужава защото копчетата са със символи, освен това таблото е сиво, освен това е с врътките :) вземи си един нов клима юнит и не се занимавай с глупости ще стане топ цигания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моооже: http://www.ledvision.bg/osram-led-ba15s-3000k_8_289

Отделно имат и комплект съпротивления ама май не са нужни, сложихме ги на едно q7 за проба и светеха прекрасно, нито мигат, нищо, а те са същите като А6 фарове и модули.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kainy благодаря за снимките. Дипа ще го боядиса и без облепване, като после ще се отлепи от бутоните заради фугите. Лошото е, че съм сигурен, че и символите ще се отлепят заедно с дипа. Малко ме стресна с тази снимка, но ще го мъча и аз. (от скоро съм ергенин и имам много свободно време):)

 

@N1995 след като поръчах фейслифт духалки си мислех, че и климатроника трябва да е черен за да си е като OEM. Може би ще изчакам да пристигнат след месец, за да докарам същия цвят. Ти до колкото знам си сменил всичко по интериора с фейслифт / с-лайн. Черен климатроник ли купи или го остави както е моят?

 

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчал съм ги, днес трябва да дойдат от Германия защото малоумниците от омегалед ми се скараха по телефона, че не знаели кога ще им доставят и леко им теглих едни майни. Иначе светят перфектно бяло, глеадх ги на Q7цата ще ти пратя снимка като ги сложа надявам се утре.

 

Зафиров, клима юнита е с компонент протекшън, моя беше сив и имаше изтъркани копчета. Взех си нов, разглобих ги и двата и си прехвърлих черната пластмаса на моя. Имай предвид, че само пластмасата е различна, т.е ако имаш здрави копчета може да купиш някой надран, аз взех един много изгодно и сега си имам резервен клима юнит с надраскани копчета леко :D При качам ти две снимки - какво купих и след прехвърлянето как стана. Кайну ми знае колата питай го да ти каже как е :)

 

 

IMG_5590.JPG

IMG_5593.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако съдим по всички лед светлини и ксенонови такива 3000к е отвратилтелно жълто,по скоро трябва да са малко над 5000к за да са бяли а истински студено бялото е 6000к но малко синеят според мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно  как светят тези крушки. Ще е супер да качиш снимка и тук в темата.

За управлението на климатроника наистина е най-добре да се вземе черно и да се разменят панелите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди няколко дни ходих да си вадя медицинско и с очите съм добре, демек познавам цветовете. Вие младежи направо ме хвърлихте в тъча... 3000К си е направо жълто, а 6000К  е всичко друго ама не и лилаво или синьо...

 

led-color-temperature.jpg

И още една. 6000К си е баш чисто бяло

color-temperature-scale.jpg?t=1440087387

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6000 е страшно синьо. Аз съм с night breaker d2s и е 4350K, което е бяло с минимален жълт оттенък. Между 3000-5000 е най-топлото бяло без да синее или лилавее

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, преди време бях открил къде се настройва силата на усълване на волана, кога почва да затяга и т.н., като май бяха 6 или 8 нива, но нещо не мога да го открия... Явно ми се губи едната думичка дето ще извади правилната страница :). Някой има ли си на идея, където точно се настройваше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...