gamzoff Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 А ще кажете ли рамената от А6 ще станат ли на а4 б6? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan iliev Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 (Редактирано) Здравейте колеги . Имам едно питане към вас . Незнам дали темата е за тук , ако не е ще я изтрия . Дано някой да се е сблъквал с този проблем и да ми каже решението му . И аз като вас съм горд собственик на Audi . Колата е A4 B6 е с бензинов мотор 2.0 Alt и е на оригинални 168 200 км . Проблема не е нито в мотора нито в мултитроника . Колата работи перфекно . От два дни не съм я карал . Днес се качвам и я запалих .Ходих където ходих и когато я угасих започна да ми свети дисплея . Индикациите са : Öldrucksensor , Bremsen . Всяка сутрин проверявям маслото защото знам , че този мотор си го хапва . Запалих колата , мотора заработи нормално . Никакъв проблем . И като го угасих отново светна индикациите . Заключих колата ама индикацията продалжи да свети . Качих се до вкъщи , връщам се пак така . Отидох при един майстор закачия на на компютър не е Ваг Ком , май е делфи . Той ми каза , че компютрите на двигателя , мултитроника и абс не работели . Не отчитало на диагностиката . Запалих си колата и си отидох във вкъщи . Извадих клемите на акумолатора и ще ги проверя утре . Редактирано 14 Февруари 2017 от Ivan iliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 Öldrucksensor = датчик за налягане на маслото. Bremsen = спирачки Иди при някой да ти направи диагностика с ВАГ-COM и сложи лога тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasskoo Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 Виж си нивото на спирачната течност, дори и да е над минимума, долей 50 грама и виж дали ще е пак така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 4 hours ago, robobug said: ... Сервотроника често е стандартна (и необходима) екстра за 6+ цилиндъра.....очевидно защо От Б7 нагоре ли е такава рейката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan iliev Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 (Редактирано) 15 hours ago, Ivan iliev said: Извинявайте колеги явно не съм се изразил правилно . Когато колата е изгасена и ключа е върнат от контакт или изваден светват тези индикации . Когато я запаля отново няма проблеми , нищо не свети по таблото . Колата си върви все едно нищо и няма Изваждам ключът , заключвам колата . Все същото и най накрая махам клемата на акумулатора . Редактирано 15 Февруари 2017 от Ivan iliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Преди 15 часа, Ivan iliev написа: Здравейте колеги . Имам едно питане към вас . Незнам дали темата е за тук , ако не е ще я изтрия . Дано някой да се е сблъквал с този проблем и да ми каже решението му . И аз като вас съм горд собственик на Audi . Колата е A4 B6 е с бензинов мотор 2.0 Alt и е на оригинални 168 200 км . Проблема не е нито в мотора нито в мултитроника . Колата работи перфекно . От два дни не съм я карал . Днес се качвам и я запалих .Ходих където ходих и когато я угасих започна да ми свети дисплея . Индикациите са : Öldrucksensor , Bremsen . Всяка сутрин проверявям маслото защото знам , че този мотор си го хапва . Запалих колата , мотора заработи нормално . Никакъв проблем . И като го угасих отново светна индикациите . Заключих колата ама индикацията продалжи да свети . Качих се до вкъщи , връщам се пак така . Отидох при един майстор закачия на на компютър не е Ваг Ком , май е делфи . Той ми каза , че компютрите на двигателя , мултитроника и абс не работели . Не отчитало на диагностиката . Запалих си колата и си отидох във вкъщи . Извадих клемите на акумолатора и ще ги проверя утре . Провери отпред кутията с релетата и еку-то да не са наводнили,намира се до лявата чистачка,като свалиш решетката,ще я видиш и си провери отводнилните канали да не са се запушили Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Колеги, имате ли идея дали може да се прибират огледалата при заключване с дистанционното?Колата е Б7 и от врътката за огледалата мога да ги прибирам, но от дистанционното не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 Един въпрос от мен. Може ли да се смени стойността при която се занулява дневния километраж ? Става въпрос за табло на Б6 с цветен фис. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Той се занулява май на определени часове изгасена кола, но май не може да се смнят тези стойности. Колеги, вижте на какво попднах в един чужд форум, някой пробвал ли го или знае ли какъв ще е ефекта, ако въобще работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 (Редактирано) Има ли някакъв вариант на б7 да разбера дали ми работи дистанционното в единият ключ? Основният работи, но вторият само свети без да мога да го обуча, както доста пъти съм обучавал основният? Редактирано 16 Февруари 2017 от stingray Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 (Редактирано) Да, ако имаш (или познаваш някой който има) радио-сканер може да се чуе дали предава. Честотата я пише на самото дистанционно като се отвори ключа. Слагам клипче на моя ключ за сравнение, който предава на 315 MHz: Редактирано 17 Февруари 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Имам един радио скенер, още утре ще разровя и ще пробвам. А ако евентуално не чуя звук, а диодчето свети, означава че нямам дистанционно нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Ако с работещия ключ чуеш а с другия не - така излиза. Пробвай също да им размениш батериите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan iliev Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Здравейте колеги имам един проблем . Постоянно ми изгаря бушон номер 9 Усилвател за спирачки 15A .Не мога да разбера защо . Колата е Audi A4 B6 автоматик . Мисля си , че е от датчика на педала на спирачките или от датчика за налягане сервоусилвателя на спирачките . Ще съм много благодарен ако някой ми каже защо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Колеги има един бутон ECON, когато е включен (свети червено), това значи че компресора на климатика е изключен ли? Респективно когато не свети - компресора е включен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 (Редактирано) Компютъра на климатроника решава кога да включи компресора. Когато ECON свети червено означава че ти изрично си заповядал на компютъра да не го включва даже и да иска. Редактирано 19 Февруари 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Ясно, благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Това нормално ли е при студен старт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eraser87 Публикувано 20 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 Някой има ли представа как да отворя жабката по друг начин освен с дръжката? Тази сутрин като дръпнах дръжката тя се движеше свободно, все едно е откачено жилото или с каквото се отваря... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 20 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 Здравейте, След удар интеркулера ми е спукан и даже масло излиза от там. Та намерих че парт номера му е 8E0145805 като има L и N накрая. Въпроса е има ли възможност за слагане на по-добър интеркулер на стоковото място. И ако да какъв точно да търся. Струва ли си да се взема втора ръка кулер или трябва нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 20 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 преди 6 минути, GameON написа: ,,,,, Ако ти хареса http://www.kwe-racing.de/Audi/Audi-A4-B6/Tuning-intercooler-for-Audi-A4-B6-8T::770.html Спокойно можеш да вземеш кулер втора употреба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 20 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 Преди 4 часа, eraser87 написа: Някой има ли представа как да отворя жабката по друг начин освен с дръжката? Тази сутрин като дръпнах дръжката тя се движеше свободно, все едно е откачено жилото или с каквото се отваря... Отваряш пасажерската/предна дясна/ врата,сваляш капака отстрани на таблото и оттам може да бутнеш езика на вратичката на жабката. Дръжката най-вероятно е счупена и е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Като бутнеш езика от тази страна, прибира ли се езика и от другата страна? Само питам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts