Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте колеги . Имам едно питане към вас . Незнам дали темата е за тук  , ако не е ще я изтрия .

Дано някой да се е сблъквал с този проблем и да ми каже решението му . И аз като вас съм горд собственик на Audi . Колата е A4 B6 е  с бензинов мотор 2.0 Alt и е на оригинални 168 200 км . Проблема не е нито в мотора нито в мултитроника . Колата работи перфекно .

От два дни не съм я карал . Днес се качвам и я запалих .Ходих където ходих и когато я угасих започна да ми свети дисплея . :nixweiss:

Индикациите са : Öldrucksensor , Bremsen . 

Всяка сутрин проверявям маслото защото знам , че този мотор си го хапва . Запалих колата , мотора заработи нормално . Никакъв  проблем . И като го угасих отново светна индикациите  :wall: . Заключих колата ама индикацията продалжи да свети . Качих се до вкъщи , връщам се пак така :flehan:.

Отидох при един майстор закачия на на компютър не е Ваг Ком , май е делфи . Той ми каза , че компютрите на двигателя , мултитроника и абс не работели . Не отчитало на диагностиката .

Запалих си колата и си отидох във вкъщи . Извадих клемите на акумолатора  и ще ги проверя утре .

 

 

Редактирано от Ivan iliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Öldrucksensor = датчик за налягане на маслото.

Bremsen = спирачки

 

Иди при някой да ти направи диагностика с ВАГ-COM и сложи лога тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, robobug said:

... Сервотроника често е стандартна (и необходима) екстра за 6+ цилиндъра.....очевидно защо:hilezh:

 

От Б7 нагоре ли е такава рейката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, Ivan iliev said:

Извинявайте колеги явно не съм се изразил правилно . Когато колата е изгасена и ключа е върнат от контакт или изваден светват тези индикации . Когато я запаля отново няма проблеми , нищо не свети по таблото . Колата си върви все едно нищо и няма :nixweiss: Изваждам ключът , заключвам колата . Все същото и най накрая махам клемата на акумулатора .

 

 

 

 

Редактирано от Ivan iliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, Ivan iliev написа:

Здравейте колеги . Имам едно питане към вас . Незнам дали темата е за тук  , ако не е ще я изтрия .

Дано някой да се е сблъквал с този проблем и да ми каже решението му . И аз като вас съм горд собственик на Audi . Колата е A4 B6 е  с бензинов мотор 2.0 Alt и е на оригинални 168 200 км . Проблема не е нито в мотора нито в мултитроника . Колата работи перфекно .

От два дни не съм я карал . Днес се качвам и я запалих .Ходих където ходих и когато я угасих започна да ми свети дисплея . :nixweiss:

Индикациите са : Öldrucksensor , Bremsen . 

Всяка сутрин проверявям маслото защото знам , че този мотор си го хапва . Запалих колата , мотора заработи нормално . Никакъв  проблем . И като го угасих отново светна индикациите  :wall: . Заключих колата ама индикацията продалжи да свети . Качих се до вкъщи , връщам се пак така :flehan:.

Отидох при един майстор закачия на на компютър не е Ваг Ком , май е делфи . Той ми каза , че компютрите на двигателя , мултитроника и абс не работели . Не отчитало на диагностиката .

Запалих си колата и си отидох във вкъщи . Извадих клемите на акумолатора  и ще ги проверя утре .

 

Провери отпред кутията с релетата и еку-то да не са наводнили,намира се до лявата чистачка,като свалиш решетката,ще я видиш и си провери отводнилните канали да не са се запушили

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имате ли идея дали може да се прибират огледалата при заключване с дистанционното?Колата е Б7 и от врътката за огледалата мога да ги прибирам, но от дистанционното не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Един въпрос от мен. Може ли да се смени стойността при която се занулява дневния километраж ? Става въпрос за табло на Б6 с цветен фис.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той се занулява май на определени часове изгасена кола, но май не може да се смнят тези стойности.

Колеги, вижте на какво попднах в един чужд форум, някой пробвал ли го или знае ли какъв ще е ефекта, ако въобще работи?

1256f137cda60d898c5dcd44649126b8.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някакъв вариант на б7 да разбера дали ми работи дистанционното в единият ключ? Основният работи, но вторият само свети без да мога да го обуча, както доста пъти съм обучавал основният?

Редактирано от stingray
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако имаш (или познаваш някой който има) радио-сканер може да се чуе дали предава. Честотата я пише на самото дистанционно като се отвори ключа. Слагам клипче на моя ключ за сравнение, който предава на 315 MHz:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един радио скенер, още утре ще разровя и ще пробвам. А ако евентуално не чуя звук, а диодчето свети, означава че нямам дистанционно нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако с работещия ключ чуеш а с другия не - така излиза. Пробвай също да им размениш батериите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам един проблем . Постоянно ми изгаря бушон номер 9 Усилвател за спирачки 15A .Не мога да разбера защо :nixweiss:.

Колата е Audi A4 B6 автоматик . Мисля си , че е от датчика на педала на спирачките или от датчика за налягане сервоусилвателя на спирачките . Ще съм много благодарен ако някой ми каже защо ? :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги има един бутон ECON, когато е включен (свети червено), това значи че компресора на климатика е изключен ли? Респективно когато не свети - компресора е включен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютъра на климатроника решава кога да включи компресора. Когато ECON свети червено означава че ти изрично си заповядал на компютъра да не го включва даже и да иска.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа как да отворя жабката по друг начин освен с дръжката? Тази сутрин като дръпнах дръжката тя се движеше свободно, все едно е откачено жилото или с каквото се отваря...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

След удар интеркулера ми е спукан и даже масло излиза от там.

 

Та намерих че парт номера му е  8E0145805 като има L и N накрая.

Въпроса е има ли възможност за слагане на по-добър интеркулер на стоковото място. И ако да какъв точно да търся.

 

Струва ли си да се взема втора ръка кулер или трябва нов.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, GameON написа:

,,,,,

Ако ти хареса http://www.kwe-racing.de/Audi/Audi-A4-B6/Tuning-intercooler-for-Audi-A4-B6-8T::770.html

Спокойно можеш да вземеш кулер втора употреба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, eraser87 написа:

Някой има ли представа как да отворя жабката по друг начин освен с дръжката? Тази сутрин като дръпнах дръжката тя се движеше свободно, все едно е откачено жилото или с каквото се отваря...

Отваряш пасажерската/предна дясна/ врата,сваляш капака отстрани на таблото и оттам може да бутнеш езика на вратичката на жабката.

Дръжката най-вероятно е счупена и е за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...