Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Филтър купе и аз го сменям с всяка смяна на масло и филтри. Горивния предвид че съм с ГИ го смених веднъж и може би през 2 смени на маслото ще го сменя пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтри-маслен,въздушен и купе на всяка смяна на масло с нови.

Горивен филтър на 2-3 смени на масло за бензина и на всяка смяна на масло за дизела.

От тея консумативи не трябва да се пести.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах ва в разсипниците, само аз ли сменям горивния на 60000км. :hilezh:

Тея на газта направиха 25000км.

Всичко друго на 10000 се сменя, въздушния дори по-често, че се замърсява бързо.

Ааа и да си кажа, бензиновата поНпа виеше повече с неоригинален горивен филтър на 20000км., отколкото с оригиналния, който вече е на 60000км.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С VCDS - кодираш да пищи при заключване и ако не пищи или запише грешка значи нямаш заводска аларма. Имаш ли двата бутона отзад на шофьорската врата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е виж де, като отвориш вратата, падат се отзад - трябва да има 2 бутона долу ако си с аларма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като станА дума за аларми, ноякой може ли да препоръча къде и кааква аларма да сложа. Сега съм с една ужасна, а искам да сложа интерфейсна (която се контролира от оригиналното дистанционно на ключа). До колкото знам нашите брички са с Can bus и цените са около 250 пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има май значение дали е с аналогово или цифрово управление алармата... Не знам, затова питам... Из нета гледах някаква, която ставала на B6/7 и я бяха обявили като "висок" клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали мога да кажа фирмата за да не става реклама,но аз си сложих аларма за около 200 лв в София,която си е на фабричния ключ. Действа си по кан шината и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, лека питанка за бараката! Смених маслото на кутията с мотул 75W90, но пак трудно влизат скоростите - най-вече 2-ра и 3-та скорост. Един вид от процедурата няма голям ефект. Възможно ли е тампон на кутията да е скъсан и заради него да не влизат лесно? Някой с подобна драма? Кутията е 6 скоростна на B6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е чак толкова зле тампона мисля, че щеше да се чува...

Но може да го погледнеш на канал за 100% 

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го знам колко е зле - гледал съм го, но не мога да го преценя на око, иначе нищо не се чува. Мен ми е интересно дали може този тампон да повлияе на влизането на скоростите или въобще да не се заблуждавам. Ако някой го е сменял и сподели дали има разлика преди и след това ще съм му благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сменял тампона с оригинален нов и нямаше разлика в превключването.

После смених маслото веднъж......стана по-зле.Махнах го и сложих друго масло(Мотул75/90) с малко добавка на бардал Sumolub и след 500км. вече имаше подобрение.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Вече съм минал 50000км от смяната и си влизат така както първия ден след смяната на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че има неща които се износват в механизма и може да се оправи. Мисля ся някви пластмаси по водачите от скоростния лсот до кутията. Поне така ми казаха Д Брос каро преглеждаха колата. Може и да не съм се изразил правилно. Но това не е от тампон.

 

И при мен 1 и 2 влизат малко по трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...