marianski_80 Публикувано 23 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2017 Здравейте колеги, един въпрос. Защо ми показва, че ми е отворен предният капак при положение, че е затворен.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
empy Публикувано 23 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2017 Микретата в бравата на предния капак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marianski_80 Публикувано 23 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2017 Микретата? Какво ще рече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 23 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2017 Има ключе което е на механизма за затваряне и ли някъде около него. То най-вероятно е сдало багажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 23 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2017 Или кабела е прекъснат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marianski_80 Публикувано 24 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2017 Сега се оправи от само себе си хм......! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Някой знае ли колко е разликата между минимум и максимум на щеката за масло на BFB и на 2.0 тфси 200 коня и двата бензинови, че едни агенти ми развиват теориЙ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Някъде към един литър беше,ако не бъркам.Поне за 20V-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Преди 16 часа, NITRO1 написа: ... че едни агенти ми развиват теориЙ? Всички собственици на този двигател стават теоретици ... Щом светне лампата на ТСИ трябват около 1.1л. да се напълни до макс на щеката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 А за bfb знае ли се колко е от мин. до макс? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 От мин до макс е 1 литър ( ± малко, ама то тая щека е толко точна, че нямам думи... ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Ясно , мерси. Един "майстор" ми обяснява, че на 2,0 тфси от мин до макс не било повече от 300 грама, също, като на бфб било количеството. Аз му казах, че бърка и в двата случая, но не исках да бъда голословен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Явно е голям майстор.Да те е страх да си оставиш колата при такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Не не този е от майстор "направи си сам", поправял е няколко Пасата Б3 и една Б3-ка на Ауди и сега няма стиганьие. И то ремонти от сорта на смяна на свещи и акумулатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Здравейте от скоро забелязах при загряла кола и включен подгрев на задния прозорец оборотите започнаха да играят съвсем леко на празен ход. Акумулатор ли е проблема или нещо по самия подгрев? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Моя тръц нещо започна да се бъзика при палене когато е студен двигателя. Пускат се и двете перки(въпреки, че съм спрял управлението на климатроника) и вместо 1200 оборота, държи 900. Кой от всичките датчици ще да е виновен?Или поне кажете къде да гледам с Ваг-кома. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Боби пусни един Аутосканинг и виж къде кво ще излезе - най-вероятно ако е датчик ще е записана грешка в групата за двигателя ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 (Редактирано) Датчик температура не излиза като грешка, ако дава някаква информация...дори и грешна. Трябва да му резнеш кабел или нещо подобно за да го познае компа. Гледат се живите данни. П.П. Коледа наближава и тръцовете се стягат за зимния си сън. Редактирано 1 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Боби пусни един Аутосканинг и виж къде кво ще излезе - най-вероятно ако е датчик ще е записана грешка в групата за двигателя ... Миналата седмица я сканирах и не показа нищо, но тогава проблема го нямаше.Утре пак ще пусна едно сканиране за спорта. Нужна ми е повече информация на кои канали да гледам купчината датчици под капака, така лесно ще го хвана кой е мизерника. Данчо само дебнеш няко тръц да се счупи, че да моЕ да сипеш дейВа маааму, само че той и така си пали и върви, а на теб като ти пръдне поНпата и.....ще замълча, че да не те урочасам предколедно Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
empy Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 34 minutes ago, loshdancho said: Датчик температура не излиза като грешка, ако дава някаква информация...дори и грешна. Готов ли си да се обзаложиш? Може да се окаже, че при някои има крос-чекинг и ако разликата в данните е над 25%, логва грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 http://www.pelicanparts.com/techarticles/Audi_B6_A4/13-WATER-Coolant_Temperature_Sensor_Replacement/13-WATER-Coolant_Temperature_Sensor_Replacement.htm Е тоя педе....аст си мисля, че е.Сега ще потърся инфо на кой канал да го дебна. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Температурния датчик ще го хване на диагностика,набива грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Че ми фане оная работа... Ако показва 96 градуса на антиВРИза(температурен датчик) към компа при реална темп.10градуса...чекай от умрел писмо. Може да хване ако показва 120+25%... ама ако е 96...нъцки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
empy Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Ти колко Б7 си чоплил с диагностичен кабел? Аз- към 20 тина и съм виждал грешки за температурни датчици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Сега размишлявах малко и не виждам логика между темп. датчик и това да се пуска вентилатора за охлаждане на компресора на климатика.Възможно е да е набило грешка за високо налягане и да пуска перката....странното е, че след 5мин. спират и двете перки.Дано си покаже на сканирането. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts