Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

На Б7-цата вратата на жабката ми прави номера-затваря се когато иска,видимо няма нищо счупено,сега е затворена.

Та със смазване или реглаж ще има ли някакъв ефект?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да не би амортисьорчето да ти е заминало и затова да не иска да се прибира докрай ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам на б7 как е, но на б6 амортисьора прави големи проблеми. От него се чупи и пантата на жабката. Моя го свалих и му махнах уплатнението вътре и драмата приключи. Процедурата е лесна и бърза. 

Редактирано от герги
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същата работа е и при Б7. Моята панта се счупи преди 4 години поради затегнато амортисьорче. Сложих метална скоба и смазах амортисьорчето. От тогава е желязо.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махагоните като шарка и цвят еднакви ли са на всички A4 B6, че ми се строши горната част на пепелника и мега много ме дразни и искам да сменя целия пепелник ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъкмо са ти счупени направо ги махай тия махагони :) с най-обикновения алумин да го смениш пак файда ! Ама то си е до мнение де 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги сега забелязах,че като пусна десен мигач на таблото ми святка три пъти зелената лампа за левия мигач но не видях от вън дали наистина свети левия при условие,че пускам десен!"!!!Дайте някаква насока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали трябва да се сменя или просто може да се оправи. Най-добре е да се отвори и да се погледне. Проблема е изцяло механчен. Получава се следното: като дадеш десен мигач, само за момент се получава контакт към левия. Това активирва трите примигвания на комфорт модула.

 

Проблема може до някъде да се намали с ВАГ-КОМ, който позволява да се нагласи колко примигвания се правят като чукнеш лостчето. Само че минимума е 1, така че това е малко пишман-майстор решение.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лош (слаб )контакт на пластините. При ляв мигач на модула се поддава ~2кОма съпротивление, докато при десен се поддава 680 Ома. В твоя случай вероятно имаш слаб контакт с високо вътрешно съпротивление. За това залъгва контролера. Отвори лостчето и почисти и подвий леко на вън контактните пластини.

 

Screen_Shot1141.png

 

Screen_Shot1142.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, mishleto said:

emoji23.pngemoji23.pngemoji23.png

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Що се смееш? Кажи не съм ли прав? :)

И аз съм с тъмния махагон ама ... друго си е с алМумин ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме ли колеги с 3.0 233 коня тди автомат ?

Утре отивам да гледам една такава кола - освен дюзите на ваг-ком и автомата в движение какво да гледам ?

Нещо друго да ме насочите ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...