ivo marinov Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Винаги в някоя тема има колеги,които искат да налагат мнения,че Аудита са с много смешна и евтина подръжка,което в действителност не е така,но както и да е излишно е да се спори,все пак тука всички пишешти те имаме Аудита и всеки за себеси знае и съм сигурен,че не е дал малко пари за проблеми от най различно естество.Относно автора на темата му пожелавам най искренно да намери що годе читав автомобил,защото в противен случай ще му се разкаже играта откъм пари и тогава ще види в действителност за какви кинти иде на въпрос за 16+годишна кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 абе аз се сещам за един лаф за Габровлии, дето май обяснява 'що един навес-абитуриент ти е тей неземно скъп за поддръжка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Всеки трябва да си направи сметката и да си прецени дали може да си позволи. За едни поддръжката не е скъпа, на други им идва в повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaHkoB Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Стига глупости. Подръжката за едни е скъпа, защото имат ниски доходи. За други е скъпа, защото не им се дават пари! А на повечето мерака ни е повече към колите, и ги караме и потдържаме с мерак и затова ни е евтино /душевно/! Няма какво да се лъжем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 (Редактирано) Нещо не е така. Тази цена с новата турбина ли е? със све по нея....... В това число и гумите два комплекта с по двойки чисто нови премиум гуми. В смисъл че са чифт зимни и чифт летни премиум на по 4 хил.км едните другите нямат и 2 хил. Редактирано 7 Януари 2016 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Трябва да си носиш резервна бобина в багажника. Крайно подвеждаща информация.При смяна на бобините с чисто нови 4бр при сервизна акция - изправни кабели и редовна смяна на свещите с хубаво според пробега - проблем с гърмяща бобина е невъзможен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Винаги в някоя тема има колеги,които искат да налагат мнения,че Аудита са с много смешна и евтина подръжка,което в действителност не е така,но както и да е излишно е да се спори, Стоян е прав като казва че такава кола за такива пари друга няма. Проблема е че както казах е премиум, ако частите са евтини то са много и различни. И цената за труд когато я плащаш по сервизите с времето става неприятна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Какво толкова ви се троши по тия коли? Моите последните две за 6 години нищо не съм правил на практика и не е имало и нужда, ремонти за 2-300лв. Като чете човек във форума и очаква едва ли не да му трябва карта за някой сервиз и каско с екстра пътна помощ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Като купиш барака точно карта за сервиз ти трябва.За 200 000км с такава кола съм дал не повече от 3000лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Крайно подвеждаща информация.При смяна на бобините с чисто нови 4бр при сервизна акция - изправни кабели и редовна смяна на свещите с хубаво според пробега - проблем с гърмяща бобина е невъзможен. Като го писах това имах в предвид да си носиш една резервна докато смениш всички. В моя случай стана така, че купих колата, почнах да я карам(след смяна на ролки, ремъци, масла...) и в един момент едната бобина изтреща и останах на пътя. Не съм купувал на куп 4 бобини за да ги сменя наведнъж. Не съм имал проблеми с вече подменена бобина, за сервизни акции просто дочувах от тук-там(ако имаш инфо за такава акция на сегашното ми 2.7 ще се радвам да разясниш на лс). Свещите бяха NGK. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 И аз за 120 х. км. и 9 години съм доволен от 20 годишния си кошер. Нито турбо, рейка, абс, бобина, дебитомер съм сменял до сега. Колата ми струва 12-13 х. лв. и до като не почне да се разпада няма как да я дам за 2-3 к., колкото вървят на пазара.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 (Редактирано) Нямам инфо за акции.От 7 години карам AWT и може да се каже че съм му научил простотиите.За акцията по смяната прочетох във форума - звъннах в Порше - там ми казаха какво и как - отидох и за около 1 час след проверка на старите които си бяха оригиналните на 8-9 години ми ги подмениха с нови за без пари и по живо по здраво си тръгнах.От тогава съм минал близо 60.000 пробег и съм сменил 2 пъти свещите защото я карам на газ и нямам проблеми. Държа да отбележа че 2 от оригиналните ми бобини изгърмяха но си ги пазех и при постъпване в Порше ги предоставих за да са си 4 еднакви и така. За всичките години правих едно ненужно рециклиране на турбото.Смяна на дебитомер защото по моя вина прецаках стария.Ремъци и ролки и масло е ясно.Пълно ревизиране (има и тема кое как) на мотора и прилежащите му системи.И други дребни неща.Козметиките които съм добавял през годините т.е салон,джанти,карбони,табла и прочие не ги включвам в общия списък.Като цяло автомобила го олучих с повече екстри отколкото са ми нужни. Редактирано 7 Януари 2016 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 (Редактирано) Какво толкова ви се троши по тия коли? Моите последните две за 6 години нищо не съм правил на практика и не е имало и нужда, ремонти за 2-300лв. Като чете човек във форума и очаква едва ли не да му трябва карта за някой сервиз и каско с екстра пътна помощ...Ами....хората рядко пускат теми с хвалби, да изкажат задоволството си от благополучната биография на своя автомобил. В масовия случай, колегите във форума пускат теми когато имат някакъв проблем. Затова преобладаващите теми са за строшени детайли, ремонти и ходене по мъките. Разбира се, че не всяко Ауди прекарва повече време в сервиза отколкото в ръцете на собственика си. Няма спор че поддръжката е скъпичка за нашия джоб, но не е чак толкова страшно ако колата се поддържа с постоянство и старание за да не се натрупват проблеми, които да еслакират наведнъж! Редактирано 7 Януари 2016 от Fireblood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 Е същите правиха и моята, разликата която субективно осещам е може би около 200-300 об/мин повече за да тръгне, В смисъл че все едно буста идва малко по-късно. Но истината е че като максимални стойности не хващам разлика. По принцип там малко са си повярвали, къде има защо къде не.Има мисля към литър масло при торсена което е хубаво да се сменя отвреме на време като на всяка друга раздатка. Но не съм точно сигурен с какво масло беше вътре.Точно ей там се усеща разликата в двете горива.На бензин излита от 2000 оборота, а на чесън на 2300.Каквито и настройки да правим, никога няма да докараме вървежа, както на бензин(дори и на атмосферен мотор се усеща разликата).Но пък ако искаш фън ....превключваш, стига тримовете да не са осрани от калпави настройки на газта, че тогава и на бензин курец . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2016 (Редактирано) Винаги в някоя тема има колеги,които искат да налагат мнения,че Аудита са с много смешна и евтина подръжка,В темата не става дума за "аудитата", а за конкретен модел - А4/б5 с 4 цилиндров бензинов мотор.Ако имаш наблюдения, че има коли с по-евтина поддръжка - сподели конкретен модел, за да видим какво имаш предвид.Тук има и колеги минали от ситроен БХикс на а4 1.8тк .Аз мога да продължа давам конкретни цени, но е редно срещу тях ти да кажеш с какво сравняваш поддръжката на тази А4-ка, а не само да подхвърляш, че не била евтина. Имам и приятели с опели, за които понякога проверявам за части и не, не са по-евтини .Последно сменях накладки на А4ка и на подемника се видя, че колата е със закъсан тампон на задния (цял) мост. Цената на Лемфьордер е 36лв (има и феби за 15лв ) Колата е на 250к км, като 60 от тях са в БГ и все още си е с оригиналното окачване.Понеже винаги съм имал и по едно куатро - за 5 броя минали през ръцете ми съм сменил едни тампони на стабилизиращата щанга на една Б4-ка. По 15лв оригинални. Комплект за рециклиране на серво-рейка ЗФ е около 70-80лв и струва толкова и за всяка друга кола...ако ще да е фиат от 78-ма година. Edit: Ако на А4 поддръжката смятам за напълно нормална и съизмерима или по-евтина от всеки подобен модел от друга марка, то на А6/Ц5 (която е дори с по-евтини амортисори и воден радиатор) твърдя, че вече е смешно евтина. ако имаш инфо за такава акция на сегашното ми 2.7 ще се радвам да разясниш на лсЗвънни в Порше с номера на рамата и ще ти насрочат час за смяна. Другата седмица роднина ще кара колата по такава акция. Годината е същата, като твоята. На мен ми отказаха смяна по акция, защото колата ми не била за европейския пазар. Всичките бобини пукнаха една по-една. Редактирано 7 Януари 2016 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Ето ти пример,цена на комплект на демпферен маховик и съединител,рециклаж на турбина или нова,цена на АВС модул,ремонт по климатроника и цялата отоплителна система,пълен комплект на окачване на предница със всичките носачи шарнири,накрайници и т.н.всички ролки,ремъци и водна помпа.Има и доста други неща,като разни датчици,реленца и други неща за които не ми се влиза в излишни подробности.Да не отварям дума и за цени на части по ремонт на двигател,електроника и т.н.Цените на тези части за Ауди фейс,турбо,куатро бензин,са по скъпи примерно от частите на Опел Астра модел 2000г.бензин с мотори1.6,1.8,2.0 и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Колега,в близките 26г.,съм минал през близо 14 коли от най различни марки и си имам доста добро понятие за цените на части били те нови или втора употреба за различните модели от едни и същи години на производство.Аз исках да споделя просто,че Ауди не от най евтините за подръжка коли и ти почна да се палиш излишно.Имам богат опит с доста марки и модели и изхождам от тази позиция за частите и подръжката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 (Редактирано) Ремонтът на двигател 1.6 на Опел, независимо дали е в Астра или Вектра е по-скъп от ремонт на 1.8. Отделно хубави части не се намират, а втора употреба такъв мотор е по-скъп, отколкото 1.8т. (за това сигурно има причини ). Информацията ми е от миналия месец, когато в цяла България не се намери мотор и се наложи ремонт съществуващ. А как е направен самия мотор (на 115к км е колата, със сервизна история) и колко ще изкара е друга дълга тема.Ауди нямат демпферен маховик на 1.6, на 1.8 също не е проблем да се кара с обикновен маховик. Някои карат и 1.8Т с обикновен маховик от Б4 за 40лв......но това вече са други случаи.....По-интересно е, че тъпата система на Опел е с лагер, който струва колкото комплект съединител на Ауди и се сменя често. Та в живота на автомобила смяната на съединител излиза по-скъпо при Опел, отколкото при А4. Оригинален маховикц (с щампа ВАГ) се намира за малко над 500лв - колкото 4 лагера (с отстъпката) за Астра. Но със сигурност има повече живот от 4 лагера Амортисьорите на една вектра са по-скъпи, отколкото на А4, а и по-трудно се намират хубави марки.Заден лагер за вектра е 150лв срещу 20лв при А4 на предно и 50лв при Куатро. Както казах - имам приятели с различни опели и знам как се озъби единия, когато разбра, че потенциметъра на газта (които бил консуматив) на току що излязла от гаранция кола струва колото една К03-ка.Искам да видя и как се купува оригинален дебитомер за бензинов опел....или понеже е опел може да не се ремонтира? Понеже се сетих колко ми струваше термостата на една италианска бегачка с 1.3 мотор:При а4 термостата е 20лв срещу 55лв при Астра 1.6 (еднакви марки - Мале)Водната помпа на Астра 1.6 е по-скъпа с 10-20лв от същата за А4. Редактирано 8 Януари 2016 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 +1 за предходното мнение. Другата честа заблуда е, че малките коли (като размер и клас) са с по-евтина поддръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT_power Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Дааа, заблуда ... Б5 1.8Т: смяна ангренаж, ремъци, ролки с хубави части - около 810 лв.Ford Focus, `2009г. бензин 1.6 16v същото обслужване 430лв.Информацията е отпреди две години (не ми се вярва да са се променили нещата или поне съотношението), смяната е извършена в един и същ сервиз, по едно и също време. Тъй, че ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Съединителя на Б6, 1.8Т на Закс е 200лв., на Мондеото ми беше по-скъп.Според мен единственото предимство на Опелите е по-здравото окачване.Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Дааа, заблуда ... Б5 1.8Т: смяна ангренаж, ремъци, ролки с хубави части - около 810 лв.Ами аз ползвам ремъци на гейтс:ангренажен е под 30лвголяма ролка ИНА: 75малка ролка ИНА: 18демпфер ИНА: 115лв за АЕБ/ 80лв за AWT.....не се сменя всеки път това е марката за оригинално вграждане....има и по-евтини варианти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT_power Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 (Редактирано) Не съм се интересувал в детайли. На Аудито смениха също и водната помпа и семеринг на коляновия вал (евентуално това да вдига малко цената). Цените са по фактура с включен труд от сервиза. Сега.., кой с какви отстъпки ще си намери частите и кой ще му ги монтира е друг въпрос. Аз исках да покажа съотношението - че фокуса е два пъти по евтин за обслужване а е 10 години по-нов. А тогава бях питал и в Мото-Пфое за Форда. Беше към 650 лв. труд и части (предполагам с оригинални). Редактирано 8 Януари 2016 от GT_power Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Аз затова съм написал детайлите.Ами сложи и смяна семеринг колянов вал на Фокуса и ще излезе, че е по-скъп.Т.е. съотношението е обратното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 8 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2016 Като ти кажат 300лв за сменя на консумативи щото цялата предница се сваляла пък после свършат работата за 4часа Аз вече не карам такова ама всички познати сменят консумативи за 350лв + 100 за работа. Опелите имат съединители, бензинови помни, разни неща по запалването и т.н. на същите цени. А има други марки от същия клас с някои по-скъпи части, примерно волво.И отделно това е толкова масова кола, че всичко до има под път и над път втора ръка. Сега ако е фатално да се сложи част на 20 годишната б5-ца.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts